Gast Gipsy25 Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 (bewerkt) Zo ik heb echt als een blok geslapen zonder dromen over moordende poppen. Heerlijk. Als het zo licht is wil ik gaan hardlopen. Ben benieuwd of ik les 1 van evy volhoud. Ik hoop op nieuws van bolletje. En ik hoop op een dagdraad zonder ruzie. Fijne dag allemaal Dagpact Gipsy 9 april 2016 bewerkt door Gipsy25 plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: Gipsy Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Goedemorgen, Nu zie ik dat Lars ook weer van de partij is, begrijp ik nu bepaalde dingen niet of mis ik weer eens iets? Mooi weer buiten, wel koud brr tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Goedemorgen frummers. Zaterdag, zonnetje en zingende vogels... Binnen staan koffie en thee al klaar voor jullie. Gaat goed Gipsy, heerlijk he, lekker vroeg sportschoentjes aan en lopen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Morgu Toine. Aan het zonnettje te zien wordt het vast nog wel wat warmer vandaag... En ja... Heintje he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Goedemorgen. Dagpact Gipsy Rosa Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Goed lezen Toine, dan hoef je niets te missen. Ik vind "Heintje" in dit geval niet van toepassing. Dat is als iemand vrijwíllig vertrekt en daarna weer terugkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Gipsy, wat klink je monter. Zo vroeg. Ik doe je dat hardlopen níet na. Die opgewektheid voor 10 uur trouwens ook níet. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Goedemorgen! Deed hij dat dan niet Rosa? Ik weet anders niet van een zo korte onvrijwillige afwezigheid. Soit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Was in dit geval ook zo Rosa. Maar heb geen zin daar verder nog op in te gaan. Goedemorgen overigens, ook voor Nadia natuurlijk. Hoor Fleurtje al op de gang stommelen.... Ik vind het echt een horrorgeit , hahaha... Je kunt vast wel een lieve geitekop vinden ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 En ja hoor.... daar is ze al... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Evy....wat heb ik die een paar keer willen slaan zeg toen ik de start to run deed Maar wel supertool om met lopen te beginnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Nou kees..Ie is een mooie!Ie is helemaal ik. Beetje domme geit met aardig lachje Ik heb nog een lama anders? Met een aardig coupeke...Agnieta wil em toch ni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Ik zal straks eens zien Nu even cola halen. Is er gisteren niet van gekomen.Niets gaat zonder cola zero hé. I do am a junk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 (bewerkt) Dagpact Gypsy Rosa Lars Rapilos Nadia 9 april 2016 bewerkt door rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Goedemorgen allemaal, Straks werken om 9.30. Best wel weer veel uurtjes vandaag. Maar..het is mooi weer, dus dat scheelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Hihihi... junk, aan de geitenmelk zou je moeten... En er zijn zat lieve geitenfotootjes (kan ze alleen even niet plaatsen .... geen lama !!!! Ik moet er vandoor.... Rapi ook goedemorgen... lekker werken.... Luitjes, Maak er een mooie dag van.. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Goedemorgen allen, een mooie dag zonder drank en veel zon gewenst aan eenieder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Soms doe je vrijwillige dingen onder druk van buitenaf. In mijn ogen was dit het geval. Het was hier behoorlijk vijandig. Maar ik houd er nu verder ook over op:-) Lekker van het zonnetje genieten. Fijne dag! fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 goeiemoirgen frummers gauw naar buiten nu de zon nog een beetje actief is misschien werkt het aanstekelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 (bewerkt) Goedemorgen Hier geen zon helaas, maar gelukkig ook geen mist. Wel twee eksters die letterlijk vlak onder mijn neus een nest aan het bouwen zijn. Vanaf mijn balkon kijk ik zo in hun woonkamer. Druk zijn ze, met grote takken, die ze maar moeizaam op hun plek krijgen. Ze zijn "mijn " eksters, ze komen al maanden bij mij op het balkon drinken en eten. Maar nu hebben ze concurrentie van 2 kraaien, die willen hun huis. Een gedwongen overname zullen we maar zeggen. Ze geven gelukkig niet zomaar op, dus er is een heus gevecht gaande. Niet alleen de mensen vechten om woonruimte in Amsterdam. Wordt vervolgd 9 april 2016 bewerkt door Jannigje smart en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Dit plaatje heb ik ook op Nadia haar draadje gezet. Uitglijders of niet, moeilijke momenten of niet, gestommel of gestruikeld, we doen ons best. En daar mogen we trots op zijn. Ik probeer vandaag in ieder geval trots te zijn op mijzelf. Doen jullie mee? plof, erik en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Fijn Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Ik doe mee! Goeiemiddag, Jannigje, ze laten jouw mooie planten toch wel heel? Wat leuk zo dicht bij je op het balkon! Ik kocht gister een vogelhuisje op een stok; ben benieuwd of er iets in gaat gebeuren. Nog wel grijze luchten hier, met soms een lente moment. Straks uit logeren, nog wat boodschapjes doen. Heb een fijne dag allemaal! plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 (bewerkt) Ha Smart, straks hebben we zomaar een-trotse-pauwen-clubje Tot nu toe laten ze de planten redelijk met rust. Ik heb een plekje gemaakt waar ze gemakkelijk bij kunnen. Hun concurrenten, de kraaien, komen hier trouwens ook. Tot schrik van meneer en mevrouw pimpelmees! die komen hier nu nog wel eten en drinken, maar willen niet wonen in mijn prachtige pimpelmezenappartement. Succes met je huisje. veel plezier met je logeerpartij! edit: moeite met het spellen van trots 9 april 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden