Jannigje Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Zalm met snijbonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Nu het toch zo rustig is, kijktip. "Heb jij wel ooit een normaal mens ontmoet?" Vanavond duikt De Hokjesman in de wereld van mensen met een psychische aandoening. Te zien op NPO 2 rond 21.05u nancy en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 en als toetje is er een van de mooiste films die ik al 2 maal zag: De Rouille et dós, 23.30 1.21 op NPO2 (opnemen als het te laat wordt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Rapi; een boemboe paniki is een kant en klare mix in een kuipje en zoals alle boemboe's die ik uitprobeerde verrukkelijk. En 0h zó makkelijk koken dus☺ rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Hannah, dit is gewoon jouw mening. Om daarvoor terug te komen, verbaast me. Verder vind ik je, en dat is MIJN mening, erg fel. Onnodig. Jane kan voor zichzelf denken, doen en handelen. Prima als je daar een mening over hebt, maar om die nou zó te verkondigen...... Hoe gaat het eigenlijk met je, Hannah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Ja dat is waar Hannah, ik weet dat nog. Vandaar dat ik ook aan je vraag hoe het nu met je gaat, ik hoop echt dat je vooruit gegaan bent. En is het al wat rustiger voor je rond je familie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Oh oké. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Hoi Hannah, nu je er toch bent, lees even de draad van gisteren waarin Bolletje zelf meldde dat het níet goed ging. Ze heeft zelf contact gezocht. En waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Dan is het toch alleen maar goed wat Jane heeft gedaan? Je laat iemand toch níet in paniek zitten? Bolletje lijkt me ook het type níet om vervolgens het forum, waar ze toch veel vrienden heeft in spanning te laten zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Tja, daar weten we ook niks over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Tja, dat weten we niet , dan zouden we dat moeten gaan invullen, niet doen dus maar. Feit blijft dat ze hier gemeld heeft dat ze zou worden opgenomen in het ziekenhuis. Je hebt je mening gegeven Hannah, en dat is je goed recht, maar wat wil je nu verder ? Ik weet namelijk niet wat ik nou met je berichten aan moet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Maarrr, ik meld me droog af. Piepen straks nog wel even om de hoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Inhoudelijk ga ik er namelijk niet op in, dat is niet aan mij. Dit bedoel ik overigens niet onaardig, hoor, maar gewoon, zoals het er staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Oké Hannah. Grrrrrrr, soms HAAT ik dit converseren via internet, nuances in je woorden kun je niet verduidelijken door middel van een blik of een gebaar. Ik zou nu namelijk heel eenvoudig even een arm om je heen slaan Hannah. Gewoon, zo maar. Maar best kans dat je daar nu niet op zit te wachten erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 En nee, ik bedoel dat niet neerbuigend of meewarig of zo. Gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 (bewerkt) Mensen die puur en alleen terug komen om te (ver)oordelen....... Houd het toch bij jezelf en schrijf hoe het met jezelf gaat. Ik denk dan ook van wat is er toch Hannah met jezelf waarom je zo boos wordt? 8 april 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Ja dat denk ik wel. Daarom geef ik je even virtueel die arm om je schouder. Daarom vroeg ik je ook hoe het met je ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 En over contact zoeken met Bol. Het is best lastig hoor een afweging maken. Ik zou ook denken dat Bolletje het fijn zou vinden. Ik had het zelf ook kunnen doen. Ik heb altijd wel respect voor iemand die op een moment met de informatie die diegene heeft een afweging maakt wat diegene het beste lijkt. Bol schrijft over ziekenhuis opname en zou Bol het fijn vinden te weten dat mensen hier aan haar denken. Als ik in het ziekenhuis zou liggen zou ik het heel fijn vinden. Bol kennende (en dat vul ik dus in) vind dit fijn. Bol zou zelf super betrokken zijn als een van ons in het ZH zou komen. Dat denk ik zeker te weten. Ken Bol alleen virtueel maar vind haar een schat en denk aan haar zo een paar keer per dag en was blij met de info van Jane. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Mooi Lars. En kijk uit hè. Een hoop zaken die tot drinken zouden kunnen leiden. Dus scherp blijven. Als je het redt ben je een echte kanjer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 (bewerkt) Hannah, ik begrijp dat je het er moeilijk mee hebt en dat het herinneringen weer omhoog haalt. Daarom gaf ik een like bij Nancy die niet tegen je inging maar begreep dat je eigenlijk wil zeggen dat je het ook moeilijk hebt. Virtuele knuff ook van mij. Idd spijtig dat het zo virtueel is en we niet echt naast elkaar staan. @Nancy wat knap dat je dit zo goed aanvoelde. 8 april 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Voor Bolletje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Nou, lekker dan weer. Nee, ik heb geen begrip voor deze uitbarsting van Hannah. Het grieft me. Het is niet logisch om vanuit de verte rekening met elkaar te houden, dat kan gewoon niet. Tijdenlang ben je niet in de buurt maar als er een mep uit te delen valt dan kom je voorbij. Ik schrok me rot. Dit geeft helemaal geen pas! haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Wat gaan we nu krijgen. Gaan we Hannah knuffelen.De wereld op z'n kop zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Ik zit te trillen op de stoel. Bahh Soothe durft meer te zeggen dan ik. Ik wil graag negativiteit van me afhouden. En dit heeft Jane niet verdiend bovendien! Kom later weer langs hier.... ik reageer niet, niet, niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden