Spring naar bijdragen

Vrijdag 9 april 2016


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Hannah, dit is gewoon jouw mening.

Om daarvoor terug te komen, verbaast me. 

Verder vind ik je, en dat is MIJN mening, erg fel. 

Onnodig. 

Jane kan voor zichzelf denken, doen en handelen. 

Prima als je daar een mening over hebt,

maar om die nou zó te verkondigen......

 

Hoe gaat het eigenlijk met je, Hannah? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is het toch alleen maar goed wat Jane heeft gedaan? Je laat iemand toch níet in paniek zitten? Bolletje lijkt me ook het type níet om vervolgens het forum, waar ze toch veel vrienden heeft in spanning te laten zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, dat weten we niet , dan zouden we dat moeten gaan invullen, niet doen dus maar. 

Feit blijft dat ze hier gemeld heeft dat ze zou worden opgenomen in het ziekenhuis. 

 

Je hebt je mening gegeven Hannah, en dat is je goed recht, maar wat wil je nu verder ? 

Ik weet namelijk niet wat ik nou met je berichten aan moet.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Hannah.

 

Grrrrrrr,  soms HAAT ik dit converseren via internet,

nuances in je woorden kun je niet verduidelijken door middel van een blik of een gebaar.

Ik zou nu namelijk  heel eenvoudig even een arm om je heen slaan Hannah.

Gewoon, zo maar. Maar best kans dat je daar nu niet op zit te wachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die puur en alleen terug komen om te (ver)oordelen....... Houd het toch bij jezelf en schrijf hoe het met jezelf gaat. Ik denk dan ook van wat is er toch Hannah met jezelf waarom je zo boos wordt?

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En over contact zoeken met Bol. Het is best lastig hoor een afweging maken. Ik zou ook denken dat Bolletje het fijn zou vinden. Ik had het zelf ook kunnen doen. Ik heb altijd wel respect voor iemand die op een moment met de informatie die diegene heeft een afweging maakt wat diegene het beste lijkt. Bol schrijft over ziekenhuis opname en zou Bol het fijn vinden te weten dat mensen hier aan haar denken. Als ik in het ziekenhuis zou liggen zou ik het heel fijn vinden. Bol kennende (en dat vul ik dus in) vind dit fijn. Bol zou zelf super betrokken zijn als een van ons in het ZH zou komen. Dat denk ik zeker te weten.

 

Ken Bol alleen virtueel maar vind haar een schat en denk aan haar zo een paar keer per dag en was blij met de info van Jane.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah, ik begrijp dat je het er moeilijk mee hebt en dat het herinneringen weer omhoog haalt. Daarom gaf ik een like bij Nancy die niet tegen je inging maar begreep dat je eigenlijk wil zeggen dat je het ook moeilijk hebt. Virtuele knuff ook van mij. Idd spijtig dat het zo virtueel is en we niet echt naast elkaar staan.

 

@Nancy wat knap dat je dit zo goed aanvoelde.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, lekker dan weer.

Nee, ik heb geen begrip voor deze uitbarsting van Hannah. Het grieft me.

Het is niet logisch om vanuit de verte rekening met elkaar te houden, dat kan gewoon niet.

Tijdenlang ben je niet in de buurt maar als er een mep uit te delen valt dan kom je voorbij.

Ik schrok me rot. Dit geeft helemaal geen pas!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit te trillen op de stoel. Bahh :(

Soothe durft meer te zeggen dan ik.

 

Ik wil graag negativiteit van me afhouden.

En dit heeft Jane niet verdiend bovendien!

 

Kom later weer langs hier.... ik reageer niet, niet, niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...