lady jane Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 (bewerkt) Goeiemorgen frummers, ik hoor de eerste vogeltjes alweer fluiten Zal vast een pot koffie klaarzetten en voor Von thee en dan ook maar meteen wat lekkers erbij: 31 maart 2016 bewerkt door lady jane Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 (bewerkt) Goedemorgen Jane, Jeetje wat ben jij vroeg voor jouw doen... Nachtdienst gehad of liggen draaien? Lekker hoor alvast een bakje dat klaarstaat. Zet ik er de theepot even bij voor de andere theeliefhebbers. 31 maart 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 nog bezig Von en ik ben moe inmiddels nachtelijke problemen zijn zo zwaar altijd he. Trek ik me zelf ook niet aan op, maar dat hoeft ook niet natuurlijk. Vanavond intervisie en dan kan ik weer inbrengen waar ikzelf tegenaan loop hierin. en nu een grote tas thee maar weer even, proost! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Pff, das niet niks Jane. Hoop dat je op de dag dan even lekker kunt doorhalen... Goedemorgen Lars, ik hoop inderdaad dat achteraf kunt zeggen dat het een mooie dag was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Ja dat kan wel, maar ik wil ook weer graag vanavond kunnen slapen, dus een beetje de gulden middenweg straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Agnieta jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: Agnieta jowan Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Goedemorgen allen. We gaan er weer een leuke dag van maken. Gezellig naar de winkel. Fijne dag wens ik jullie ook toe. Wat hebben ze je gegeven? Dat wil ik ook:-) Asterix, Monster en Tine reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: Agnieta jowan Rosa Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Goedemorgen allemaal, Voel me wat suffig, en knap depri de laatste dagen. Laatste dagen,mezelf ook helemaal suf gegeten aan junk food Vandaar, ook zo slap als een vaatdoek nu. Doodgewoon, toch verslavingsgedrag, het onbestemde,neerslachtige gevoel weg eten, waardoor je je eigenlijk uiteindelijk nog rotter gaat voelen. Enfin, vanochtend weer gezond begonnen. Gelukkig laat in de ochtend pas beginnen. Vanmiddag komen ze dure,maar (als het goed is) ook hele mooie rolgordijnen instaleren voor de woon en slaapkamer Dan kunnen ze savonds als het donker is lekker dicht, en maakt het gezellig. Dat moet tussen mijn werk door, want om 15.00 klaar en om 17.30 weer beginnen Ook nog etentje vanavond Echt geen zin in nu,maar goed overleven we ook wel weer. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 (bewerkt) Goeie morgen kanjers. Hier heerlijk geslapen. Geen onrust, niet warm en dan weer koud omdat ik de ventilatie weer heb staan. Zaaaalig, de pillen doen z'n werk goed. Ik heb het gevoel dat ik aan het opkrabbelen ben. Als dat inderdaad zo is krijgt de h. arts een doos bonbons van me. Von nog even. Morgen gaat het zonnetje schijnen en in het weekend wordt het 20 graden. Heb m'n ligstoel al buiten staan. Hoop dat je tijd hebt om ff in de zon te gaan zitten. Weet je waar die depressie vandaan komt? 31 maart 2016 bewerkt door bolletje rapilos en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Goede morgen allemaal! Jane, wat was je vroeg, wens je n rustige dag! Lars, ja dar tabletje wil ik ook! Fijn Bol!!! Yvonne, Agnieta,Rosa, Jowan en Rapi....fijne dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Oh dagpact natuurlijk en fijn dat ik gist niet gedronken heb!!! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Hartstikke goed Tine, drinken brengt je niets als alleen maar ellende. En dat voor een paar uurtjes namaakplezier. Nu heb je geen kater en voel je je niet de hele dag rot. Gisteren al de medicatie die ik over had, en dat was veel, weg geknikkerd. Was die 5 maanden echt heel bang dat ik daar verslaafd aan zou raken. Maar wat krijg je veel voorgeschreven zeg. Weg gegooid, Voor 3 mnd. 84 st. Oxazepam, 62 st. Lorazepam, en 90 st. Amitriptyline. Dat voelt goed. Ook al weet ik dat ik daar niet zo makkelijk verslaafd aan zal raken, een tabl. is zo gauw gepakt als je je beroerd voelt. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Dagpact: Agnieta jowan Rosa Rapilos Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Ja Aggie dat is het beste. We zijn zo gauw geneigd om, als het moeilijk is, dit weg te drukken, is het niet door de drank dan wel door medicatie. alles maar om niet te voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Goedemorgen Het is de week van de doden hier peins ik.Nu droomde ik van een jeugdvriendin die een zeven jaar geleden stierf.Misschien ben ik wel een slapend medium? Ach Jane vergat de cola..Goed dat ik hier nog een fles heb staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Nee ik denk het niet Agnieta.Ik kijk niet naar het nieuws en ben nog steeds nauwelijks op facebook. Ik blijf wat dat betreft in mijn eigen bubbel.Wie weet willen ze wat zeggen..De nummers van het winnend lot zou helpen. Maar ze praten niet.Kiekes Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Ga er zo vandoor, Eerst nog even stofzuigen, dan komen de gordijnenophangers vanmiddag niet in de rommel Fijn, Bol, dat je je vandaag wat beter voelt. Vasthouden he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Fijne dag rapilos! En straks genieten van je gordijnen. Altijd leuk, nieuwe spullen! Wordt het dit weekend 20 graden? whoeeeehooeeeee!! Billen bloot! Cremeke erop en bakken maar rapilos en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Kan je vogels tellen ipv je plafond Lars! Verandering van spijs doet eten.. Niet de vogels..de vogels eten we niet.Of het moest een kip zijn. Kan een kip eigenlijk vliegen?HmmmmIk ga iets eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Ja en het zal in België misschien nog wel warmer wordt Fleurie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Nog warmer?!De zomer is in aantocht! Meneer schildpad gaat in zijn nopjes zijn En natuurlijk ook helemaal super voor jou! Eindelijk wat zon op je snoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Goedemorgen, Dagpact: Agnieta jowan Rosa Rapilos Tine Nadia Heb een fijne dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Heb een tijdje geleden weer gemerkt hoe ik door niet slapen een dag een pammetje neem en het zo snel weer elk dag wordt.....en het sluipt erin voor je het weet voel ik me weer leeg nutteloos en depri want die bijwerking ervaar ik zo van pammetjes gebruik en al na een week. Voor mij zijn ze zo makkelijk om aan te komen. Voor incidenteel gebruik zijn ze best handig maar eigenlijk vind ik het enger als drank. Nu ben ik weer weken zonder hoor, gelukkig. lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden