fleurtje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 ........ drukgerukkeren? Ligt het aan mij of klinkt dat vies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Ik heb de kleerkast uitgeruimd. Nu zien dat ik de spullen die ik niet meer 'wil' vlug buiten gooi.Want voor je het weet neem ik ze terug vast en vraag ik me af waar ik met mijn hoofd zat...en ligt het terug in de kast. Verstand op nul vragen die dingen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 ik hanteer de methode, jaar niet gedragen of gebruikt, weg ermee..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Die methode ken ik. Alleen vind ik het moeilijk toepassen Kleine hamsteraar, dat ben ikke lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 gewoon weg gooien of naar de kringloop, geeft een goed gevoel en je mist het niet, win win..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 (...) Niet aan het hoge drukgerukkeren? kan wel binnen gaan spelen natuurlijk Ligt het aan mij of klinkt dat vies? ik hanteer de methode, jaar niet gedragen of gebruikt, weg ermee..... Om met Monster te spreken... is er hier dan niemand die in beelden denkt?!? smart en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Gna gna gna, de luchtigheid wint vandaag! Mij gebeurt het dat ik spullen wegdoe en dan een week later denk: ik had toch...van die makkelijke instappertjes/of zo? hahaha Eigenlijk hebben we teveel spullen he.. ik wel. Soort van rijk zijn in feite. Mijn pre-boontjes en -courgets springen de stekbak uit!! Is dat wel goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Hier is het lekker warm binnen maar buiten geen zonnetje. Toine hoe is het met je grote kleine vriend? Blijven je spulletjes nu wel heel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 (bewerkt) Jullie zitten er bonk op Agnieta en Smart.. 18 maart 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Ik kocht net een gerookte vis. In zijn geheel.Nog nooit gekocht..Hoofd eraf, staart eraf.Zit daar zo iets raars in. Ik weet niet wat het is...kuit? Het is wat korrelig maar wel stevig.Vond het niet echt lekker dus geef het aan de kat. Die moet er ook niet echt van.Al bij al schiet er weinig over van dat visje dus ik bedenk me dat ik misschien net het beste heb weggegeven.Ik laat het de volgende keer maar bij een filetke.Pak gemakkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Bonk op? Geen idee...... Moet aan het werk: hupsa !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Zo, het weekend is begonnen. Lekker roti gehaald van de nietaandrankuitgegeven centjes. Nu lekker kopje thee, vanavond Versailles kijken met snorrende poezen op schoot. Ik ben er klaar voor! smart en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 (bewerkt) . Soms lijkt het alsof ik het niet naar m'n zin mag hebben en mezelf weer moet "straffen" met drank, heel gek idee, maar zo lijkt het... Wijfie als ik me gelukkig voelde of het lekker naar mijn zin had, kreeg ik ook meer behoefte om te drinken. Net of ik dat gelukzalig gevoel nog meer wilde oppeppen of zoiets. Hier sla aard. puree en vers kalfsvlees. Wat is dat toch lekker. Sla gewoon fijn snijden, wat maggi erover druppelen, veel knoflook erin en dan mayo. Meer niet. Das zoooo lekker. Verder denk ik dat mijn ontwenningsverschijnselen van de Lorazepam een heel eind weg zijn dus daar is het eind ook in zicht. Wat was ik toch bang om er aan verslaafd te raken zeg, niet meer normaal. 18 maart 2016 bewerkt door bolletje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Wat voor vis was het, Fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 een gerookte Nadia Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Hoi allemaal, Ik heb weer even heerlijk gelachen om huh? alleen vond Lars het niet zo leuk geloof ik. Ik eet pasta met truffel en champignonsaus, zo lekker die truffel (vind ik dan) straks the voice kijken, en moet nog spelletjes inhalen met dat getyp hier van mij schiet dat er bij in, dat kan nou eenmaal niet tegelijk. Piep later nog wel even om een hoekje hoor fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Hallo, weer ff bijgelezen, er gebeurt niks spannends hier, saai hoor, maar ja we drinken niet. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Meld me alvast droog af, Vond het vooral vanmiddag even goed lastig. Nu geen probleem meer smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Ja raar met mij. Geen behoefte aan drank, geen zin in een peuk, maar wel.....ENGELSE DROP!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Het is zooo erg dat ik denk...ik kan nog naar de winkel fietsen....erg hoor. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Niet aan toegeven An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Ik meld me weer droog en happy af voor het dagpact. Fijne avond smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Wat fijn Bolletje dat je van de Lorazepam af bent. Je nam best veel las ik een tijd terug. Hele overwinning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Ik vind dat je een mooie handtekening hebt Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Ik ga zo langzamerhand naar bed truste dagpact weer geslaagd tot morgen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden