Gast Lars Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Goedemorgen allen. Dagpact Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 morgen allen, houd het droog. Hier lig ik mooi op (trainings) schema: 300km woon-werk fiets verkeer deze week. Goed voor het milieu, portemonnee en gezondheid :-). Niet zo goed voor mijn race bandjes.. Later lady jane en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Goedemorgen Je gaat goed met je reisplan TomTom! Hoe was je nachtbLars? Ik ga zo naar het werk weer, gister zeer stressvolle thuis-dag omdat dingen op werk niet liepen en mijn verantwoordelijkheidsgevoel te groot is om het te laten waar het hoort. Dagpact weer nodig helaas Lars Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Goede morgen Dagpact LarsVol Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact Lars Vol Albert Rosa Succes Vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact:LarsVol Albert Rosa jowan edit: bijgepast. 18 maart 2016 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Is wel het roosje voor Vol verdwenen Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Ik begrijp iets niet, zit er al een poosje mee in mijn hoofd. Dus ik schrijf het maar even van me af, dat schijnt hier te mogen Ik begrijp niet dat mensen, als ze hier weg gaan, zo rigoureus hun account laten verwijderen. Mensen die hier al jaaaren schrijven, al hun berichtjes gewist. Draden kloppen niet meer, is een onduidelijke kluwen geworden. En het is dan alsof ze hier nooit zijn geweest, alsof ze nooit hebben bestaan. Dat was het. Kohtje, Meya, Rudy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Er is me iets duidelijk geworden, nou niet vanzelf, maar door het filmpje van Els Noorlander. Dat "mislukte" stoppogingen niet voor niets zijn geweest. Dat ze uiteindelijk bijdragen aan het succes van het definitieve stoppen. smart, erik en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 goeiemorgen frummers. misschien om zichzelf te beschermen Rosa anders blijf je reageren zeker nadat mensen er over schrijven zoals nu haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Zo, voorlopig wel weer even genoeg Rosa voor vandaag Fijne dag en maak er iets moois van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Goedemorgen morgen! Het is hier nog koud binnen. Net de verwarming op. Gisteren even bijgelezen. Mooie teksten waar ik wel eens in verdwaal. Ik vind het moeilijk dingen te lezen zoals ze bedoeld zijn. Dan ben ik mee...en plots begrijp ik er geen snars van.Dat heb ik ook vaak in het dagelijks leven.Ik denk trager en anders. Ben niet altijd mee in logica. Kan me niet altijd even goed, ad hok, uitdrukken. Dat maakt dat die connectie met anderen er vaak minder is naar mijn gevoel. Soms is dat best vervelend en voel ik me dom. Vervelender is dat ik soms denk dat anderen me daardoor vast dom vinden.Daarnaast maakt me dat ook anders en heel herkenbaar. Wat mooi is, toch?En er is natuurlijk nog altijd ijs Rudy, AlbertRemmo en Kohtje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Misschien staat het één niet los van het ander Rosa..Zou goed kunnen dat als je je account wil laten verwijderen, ook al je berichtjes automatisch verwijderd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Allen naar de Pisa gekke Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Als ze nog zouden kunnen reageren dan zou het voor mij niet nodig zijn geweest om mijn hart te luchten want dan zouden ze er nog zijn. Dan zou er ook niets niet te begrijpen zijn. Nu écht weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Ik denk dat het zoiets is als Jane schrijft.Niet meer willen reageren is veel gemakkelijker door te duwen als je niet meer kan reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Ja Fleur, ik begrijp dat als je je account laat verwijderen dat dan automatisch je hele historie wordt verwijderd, daar gaat het juist om. Nu echt echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Goeie morgen mensen. Verder gaat het hier iedere dag een stukje beter, en ben drastisch aan het afbouwen van de medicatie en ook dat gaat goed. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Ligt voor mij iets te ver van mijn bed Agnieta Dat is super bolletje! The only way is up Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Aggie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Ik at ooit vijf ijsjes op een dag.Volgens mij zat ik toen diep plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Mogguh, ik ben aan t proberen geen snoep of koek te kopen. Als ik t in huis heb eet ik alles op . Te erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Ik heb vijgen, donkere chocolade en noten in huis. Daarmee lukt het mij meestal wel An An en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Ik hou wel van Amsterdam! Een paar jaar geleden ook eens naar Rotterdam geweest..heel anders dan Amsterdam, maar ook leuk. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 IJs en zand, op de één of andere manier gaat dat gevoelsmatig bij mij niet goed samen. Het knarst zo...... AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden