smart Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Wat eerlijk Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 (bewerkt) Lars hoi, Boosheid en frustratie zijn niet echt geschikt om de buitenwereld te verkennen. En opladen heeft in dit verband een vreemde connotatie. Het zou best eens volladen kunnen worden. Lars ik vind het een hachelijke onderneming. Je staat niet stevig in de schoenen. Lars ik heb een enkeling regelrecht de kroeg in zien gaan. Die gingen niet eens naar huis. Kijk uit kerel. 4 maart 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Dan ben je op zijn minst alert Lars.Anderzijds was het beter geweest als je er wel vertrouwen in had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Lars, Neem een wijs besluit, want eerlijk ben je nu. CHAPEAU. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 https://youtu.be/Lt3fxPVl9Zk https://youtu.be/qMdwFkO8xA0 https://youtu.be/x1FRz6mcJyI wat is dit toch goed, helpt me de dag door...... latersss......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Nou ben ik toch ontzettend nieuwsgierig ondertussen, vooral omdat de vraag al eerder voorbij is gekomen, maar ik geen antwoord lees....jowan, waarom is die kleine letter j toch zo belangrijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 (bewerkt) . 4 maart 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Ben ik de enige bij de links van Toine niet werken? Of zit ie gewoon in zijn eentje plezier te hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 https://youtu.be/7khQNR7s1Ho https://youtu.be/G4rT9C5aV5A https://youtu.be/x1FRz6mcJyI muziek is een pil tegen trek........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 4 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 (bewerkt) Bij mij wel. Behalve de eerste niet. Meya. 4 maart 2016 bewerkt door Moppie1967 Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Ben ik de enige bij de links van Toine niet werken? Of zit ie gewoon in zijn eentje plezier te hebben? Bij mij gingen ze wel Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 (bewerkt) Ohw ik wist niet dat er een apart draadje voor muziek was en dit draadje hier niet echt voor diende. Vandaar dat ik mijn links even verwijderde in vorige bericht. 4 maart 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 4 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Regen,regen. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Mag je wel zeggen Agnieta!Hier regent het ook al non stop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Ik moet naar de winkel. Cola is op. That's a no no voor Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Wat zou het toch geweldig zijn Lars, als het je wel zou lukken hé? nancy, Nadia en klontje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 4 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 (bewerkt) Ja dat hoop ik ook bolletje. En Lars natuurlijk 4 maart 2016 bewerkt door Moppie1967 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Fijne dag iedereen gewenst en geniet van de muziek en blijf niet draaien in het negatieve...... klontje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Hoi, Vanmorgen bij Veilig Thuis gesprek gehad over mijn kids en vooral K. K was er niet, had vanmorgen afgebeld. Goed gesprek gehad en mijn verhaal kunnen doen. smart, nancy, AlbertRemmo en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Voor wat het waard is: ik sta je ook aan te moedigen, Lars! Ik wil je níet kwijt op het 40dagenpact. Wie moet er anders de spinnen vangen? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Lars: heel veel succes: be strong!! Ik geloof in jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Och Lars toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Lars kan je niet vragen of ze daar iets tegen dat trillen en schudden hebben? Dat maken ze vast vaker mee kerel. En nee je bent geen loser je bent een mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Je bent verre van een loser Lars! Ik vind het knap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Knap is een fout woord..Je beleeft, voelt, ervaart en hopelijk doe je daar je winst mee.Dit is de basis. Daaruit groei je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden