Soothe Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Oké Agnieta. Misschien wel veiliger. Je kan met het middel natuurlijk niet té grote risico's nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 (bewerkt) Zoals je dat vertelt klinkt het als het ideale middel voor jou, Agnieta.. geen effect en dus geen trek meer. aanp. verteld is vertelt.. 't blijft rommelen met die d's en t's.. 4 maart 2016 bewerkt door Kohtje Soothe, smart en AlbertRemmo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 ... maar ik zal het wel verkeerd begrijpen, ergens. Je bent met die naltrexon gestopt.. ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Dan maar zo stoppen Agnieta. Ik ga er nog steeds vanuit dat je het kan. Alleen even de grote stap maken. Wat een vertrouwen hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Wat erg goed helpt tegen trek is kaliumcyanide, het is echt een wondermiddel, je drinkt nooit meer...... AlbertRemmo, Vol en klontje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Dag dag, al weer dikke gesprekken hier. Wat is kaliumcyanide? Ga je daar gelijk dood van? Mensen wat een ships weer. Heb medelijden met de schaapjes achter mijn huis en er waait weer van alles in de rondte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 (bewerkt) die is mooi, wat d's en t's betreft.. in de rondte. 4 maart 2016 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 4 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 (bewerkt) Toine,dat is een grapje toch? Heb net ff op Wikipedia gekeken! 4 maart 2016 bewerkt door Moppie1967 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Fleurtje hoe oud is je dochter? Mijn dochter wordt 18 Een heel mooie, lieve, attente meid. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Ja dat vinden ze ook. Ze vinden het ook niet verstandig dat ik nu met verlof ga. Maar ik begrijp het nu. Bedankt voor de antwoorden. Maar Lars, waarom ga je dan??????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Smart, je kan natuurlijk googelen. Ja het gaat zeer snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Moppie, wat denk je zelf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 tOine maakt nooit grapjes. klontje en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 4 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Hahahaha Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Lars, Lars, Je bent een echte alcoholist. Eigenwijs, slachtofferrol, opladen is drinken!!!!!!! Dan een flinke terugval. Pak jezelf bij de kladde en blijf het weekend daar. Want ze vertrouwen je gewoon niet. En je vertrouwd jezelf ook niet Of wel soms AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Lars als jij denkt dat je je motivatie opkrikt als je naar huis gaat, moet je dat doen maar heb je het al met de gezinsleden besproken? Hoe die er over denken? Want daar moet je natuurlijk ook rekening mee houden. Doe wat je hart je ingeeft, das een hele goeie leermeester. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 (bewerkt) Ik moet hier uit de situatie Ferry. Ik trek het hier niet. Daardoor ongemotiveerd. Gefrustreerd en boos. Ik hoop dat als ik weekend weg kan me op kan laden. Dat het beter te doen is zodat ik ook daadwerkelijk aan de slag kan met mezelf. Dat kan ik nu niet. Was van de week wat ziekjes. Gaat best wel weer goed. Maak er wel misbruik van door voor te doen of ik nog ziek ben. Heb ik mezelf mee dat weet ik. Ik moet hier even uit de situatie. Hoop dat ik dan weer wat meer motivatie krijg. Zoiets... oh oh Lars waarom die misbruik? Ik lees weer dat verwende jongetje van toen je hier pas was, jij ook? Realiseer je je dat jij niet de enige bent die, mocht je gaan drinken, slachtoffer is? Of wil je een soort van wraak? 4 maart 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 4 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Lars, als je daar al niet gemotiveerd bent, hoe wil je het thuis dan zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Wijfie, misschien is het toch níet zo gek om daar naartoe te gaan. Thuis zitten en je beroerd voelen is het ook níet helemaal. Bovendien, het is voorlichting, ze staan nog níet met een schort en een bezem klaar om je de fabriek in te schoppen. ronja en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Lars, vindt je moeder er ook iets van of is ze gewoon een dak boven je hoofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 4 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Lastig voor je hoor. Maar ben je niet bang voor een terugval? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Dat heb je dan met rotweer zeker.... volle bak in de huiskamer.. gezellig Goh, voor de zekerheid "rondte" gegoogled... ging ineens twijfelen Koh Enne... ik ben aan het fantaseren over een uitgebreidere HALT. Er moet Boring bij en Euforie. Wie weet er een leuk nieuw woord voor? Moet Eigenwijsheid er ook in komen? Misschien speciaal voor Lars en voor mij? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 https://youtu.be/8Y3MpFaq0EM te leuk...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Wat een verantwoording afleggen, hè Lars? Maar zo zit het leven in elkaar. Weloverwogen in nuchtere staat kun je verantwoording voor je daden nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Wees voorzichtig Lars.Ik vind dat je moet doen wat je doen moet. Ik denk dat dat hoort bij het proces. Loop jezelf niet voorbij of verwacht niet te veel van je thuiskomst. In die zin dat dat het probleem dat je daar ervaart niet doet verdwijnen.Sterk ben je..dat bewees je de laatste keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden