Spring naar bijdragen

Donderdag 3 maart

fleurtje

Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal,

Een dag met veel gebeurtenissen en ziekenhuisgebeuren.

Gelukkig niet wat mezelf betreft.

Verder, hoest ik als een blaffende zeeleeuw :(

En meld ik mij droog af vandaag.

En maar weer gaan slapen, want ben het al weer spuugzat

Welterusten allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets mis mee, A3. Als je dat dan maar wel zélf wilt. Zélf voor een ander willen stoppen werkt, volgens mij dan weer, beter dan wanneer een

ander je min of meer dwingt te stoppen... en je dan maar stopt (diepe, diepe zucht) om die ander te plezieren. Hoe lang blijf je die

ander dan nog aardig vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat lees ik wel vaker hier, maar hoe ik mijn hersens daar ook over pijnig, ik blijf er toch op uitkomen, dat het helemaal niet verkeerd is om adb voor een ander of anderen te willen worden, meestal gezinsleden of andere naasten. Daar lijkt me toch echt niets mis mee.

Dat kan dus niet als je zelf niet wilt A3, lees ook Kohtje, misschien is het jou gelukt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een hopeloos geval sinds 2010

Ik ben sindsdien nooit aangevallen, geweigerd.

Als ik niet meer aanwezig was, was het eigen keus

Liefde heb ik alleen maar iedere keer gevoeld

en dat voelt en voelde goed

de enige die me haatte was ikzelf

nu ben ik 2 maanden zonder alcohol in mijn eigen huis en alleen

Dat is heeeuul lang geleden

Als iemand tegen mij gezegd had het bijltje erbij neer te gooien?

had ik dit nu sowieso niet bereikt,

het is niet aan 1 persoon dat je schrijft A3, (er lezen meerdere)en ik ben er door gekwetst omdat ik mezelf al als mislukt zie.

Misschien kun je iets opbouwends schrijven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat doe je vast beter dan ik Jannigje..

Ik heb net een film uit..Tegenwoordig ga ik er wel helemaal in op zeg. Zit soms als een ware stresskip te koekeloeren naar dat scherm. Soms met een hand half voor de ogen, soms met de oren dicht.

Slaapwel 

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zware dag gehad, mn lieve konijntje die al vanaf baby af aan bij me op bed slaapt en altijd vrolijk door mn huis huppelt is ineens heel erg ziek en na twee keer de dierenarts bezocht te hebben zit het einde er nu snel aan te komen, morgen maar weer bellen. Hij ligt in zn hok naast mn bed te stuiptrekken en zn koppie staat alleen nog maar een kwartslag gedraaid waardoor ie constant omvalt. Het breekt mn hart om naar hem te kijken maar kan en wil hem ook niet alleen laten. Erg pijnlijk. 

Maargoed zo te lezen had iedereen vandaag z'n eigen gevecht hier op t forum.  :heart:  Ik hoop dat iedereen goed slaapt vannacht. 

Ik meld me droog af voor t dagpact. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is jammer AR.

Ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen dat als de tijd klaarblijkelijk (nog) niet rijp is om te stoppen, waarom dan steeds weer die strijd aangaan.

Misschien is het veel humaner om dan eerst nog maar gewoon door te drinken, tot eindelijk het kwartje gevallen is.

Misschien is het goed bedoeld van je A3, maar komt heel cru over.

schrijftaal, lees taal.

En wanneer valt het kwartje?

Dat kan niemand vertellen.

Daarom ben en blijf ik hier op het forum.

Ik heb me in 2009 aangemeld, en heb het bijna anderhalf jaar zonder drank kunnen doen,

in maart 2010 ging het mis.

Sindsdien hoop ik op een reactie, opmerking wat bij mij ineens de knop doet keren.

Snap je jouw reactie nu?

Ik vecht, en naar wie of wat moet ik buiten het forum om?

Jellinek?pppfff.

Laat me lekker hier, ik ben begaan met iedereen.

Oké, misschien laat ik het niet altijd merken, maar als het erop aan komt wel.

Misschien is mijn tijd wel rijp nu? maar ben wel al die jaren een soort van onderdeel geweest van het forum

en daar ben ik het forum heel dankbaar voor :heart:

bewerkt door AlbertRemmo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet nog goed dat iemand tijdens mijn opleiding zei wellicht is het beter als je het bijltje erbij neergooit, wellicht kan je niveau 3 niet. Wellicht is de zorg toch niks voor je.......Kreeg daar een heel sterk gevoel van zal ze het allemaal eens laten zien. Om die reden vind ik de onorthodoxe aanpak van A3 niet eens zo gek voor iemand die alle adviezen van deze site al kent als haar broekzak. Blijkbaar moet helpend zijn soms anders als lieve Agnieta wellicht kan je met schoenen onder de douche gaan staan?

Wat lees ik tranen drogen, boos worden, over iedereen heen vallen maar dat was het dan weer. Kom uit je slachtofferrol. Stop met vechten tegen maar ga vechten voor jezelf.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou pfff, ik heb me suf gelezen hier, nadat ik mijn bezoek uitzwaaide.

Sja, er valt veel te zeggen voor veel :) en wat je hoopt is dat ieder het zijne/hare eruit oppikt.

Wat mij boeit is dat er beweging is de hele dag en dat er veel betrokkenheid is, zelfs al worden er best pijnlijke dingen gezegd ("ach arme gevoelige ziel") dus tussen haakjes, want het is niet mij waar het om gaat, het is mijn meeleven.

Bijltje neergooien: daar zit wat in: ik las A3 zo: ga gewoon maar aan de zuip en zie wat ervan komt.(maakte ik ervan he!)  En ik protesteerde. In zijn algemeenheid doet een Heer van Stand zulks wat niet. Maar het schrikeffect zoals yogajuf zegt heeft ook wel iets in zich.

Verder heb ik een zwak voor Agnieta. Ik herken iets bij haar wat ik juist heel erg leuk vind. En ik denk te snappen waarom zij ook wordt mis-begrepen. Maar goed, ik weet dat dit weer nodeloze irritatie kan oproepen. Agnieta is wel/wil onafhankelijk zijn/eigenwijs. Gaat haar eigen weg. Drinkt veel minder dan WIJ denken, domweg omdat zij zich hardop als alcie uitroept vanuit een schuldgevoel- denk ik. Tevens de biechtstoel haat. (klopt dat Agnieta?)

Ah waarom zeg ik dit? Laat het wel staan. Sorry Ag. Moet het voor je opnemen. Maar ja, je bent ook niet de uitblinker in jezelf duidelijk neer te zetten, van wie je bent en wat je doet en wilt. Enfin. Doen zoals je doet!! :sun:  er zit niets anders op. Zo doe ik het ook. Met soms een rare uitzwieper.

En AR is een schat!

Je komt hier elke dag trouw en reageert en vertelt over jezelf. Ook in de laatste posting van Klaver wordt je niet goed gezien vind ik.

Zo triggert 1 bepaalde opmerking, maar is de context niet goed gezien.

De gequoote opmerking betekent voor mij juist dat ie dankbaarheid naar het forum uitspreekt.

Mensen, laten we goed blijven lezen. Echt luisteren is best een kunst hoor...... proberen om elkaar te leren kennen. Niet dmv 1 reactie maar door mensen te volgen.

Dus gooi er niet zomaar een opmerking tegenaan: kijk wie je tegenover je hebt!

Amen.

Lekker slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...