leila Geplaatst 22 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2016 heftig draadje, meld me ook droog af en ja dat weerhoudt mij ook altijd, die gedachte van de volgende dag..... ronja en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2016 (bewerkt) Albertino, je vraagteken is terecht. Ik doe wat ik doe. Maakt me niet minder betrokken, ben 59 en work my ass off, zie dat hier niet zoveel. Dedeurzetter 22 februari 2016 bewerkt door haddock AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2016 Haddock I work my ass of to. ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 22 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2016 Droog voor dagpact, slaap zacht iedereen, voor nu of straks leila en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2016 Haddock Ik lees je graag, no matter what. Groet. dezeeronzekeremaarliefhebbende smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2016 Ben ineens heel blij. Contact met broers en zus is niet zo intens, nooit geweest. Heb vandaag een mail gestuurd naar mijn jongste broer. Hoi , Hoe gaat het met jou en ? Vergeef en vergeet mijn actie van whatsapp, heb een iphone gekregen en ben blond, maar niet heus. Wél bijna 56 jaar en nee een iphone is niet makkelijk, ik dacht van wel Groep chat aanmaken, lekker makkelijk, maar het bleek niet zo te zijn dus. Later heb ik ontdekt hoe het wel kan Gezondheid wens ik jullie beide. Groeten Albert. en geef even een reactie terug alsjeblieft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2016 Dit kreeg ik terug, Hoi AlbertIk wist niet dat jij dat was met die groeps app ik zie alleen een vreemd nummer dus heb ik heb het niet geaccepteerd, en nee!! ik doe ook niet aan groep apps even min als Facebook of iets dergelijks.maar app mij maar nog een keer dan heb ik jou nummer,kunnen we af en toe app-en.Groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2016 Klopt, ik had zijn nummer gekregen van mijn zus. Maar ben zoooooo blij met zijn bericht Het laatste waar we contact hadden was 5 juni 2015 Soothe en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2016 slaapwel (volle maan vandaag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2016 tsjee, jullie weten niet wat dit betekent voor mij. Leeftijdsverschil is 9 jaar, toen ik 9 was is hij geboren. Ik heb hem mede opgevoed, eerst eten geven, flesjes ging in palm, niet in mijn mond (heb geproeft hoor, vreselijk) Later kwamen de fruithapjes van nutricia, 2 voor hem 1 voor mij, of was het andersom? God ik hou zo van die gozer, heb hem leren fietsen, vijf kinderen van 1 moeder, soms close. Teveel te vertellen nu, hou van allemaal, misschien niet andersom en soms toch écht wel. Het is gewoon een rotgezin, waarin we allemaal niet weten wat we met elkaar moeten of kunnen. Op het moment van overlijden van onze moeder, waren we alle 5 daar, ook met begrafenis. Ach lieve forummers, wat moet ik in dit geval nog verder delen? Als ik alles deel ben ik volgende week nog bezig met typen. Maar ben nu wel weer huiverig om mijn jongste broer te appen Hoogtijd bedtijd, het is 0.45 uur tot morgen Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2016 Dapper AlbertRemmo! voor deze stap is moed nodig en die heb je getoond. Én je hebt een reactie gekregen, dus dit lijkt mogelijkheden te bieden voor de toekomst. Ik hoop voor je dat je op een manier contact met hen kunt hebben die goed voor jou voelt. Spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2016 Nou gast die ook meeleest, wij zijn nu nog de enigen hier. Ik was al uitgelogd, maar wilde toch nog even kijken.. Nu log ik. Echt uit en ga ik slapen. Jij ook goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 ach Albert, hoe kunnen ze niet van jou houden? voor jou minder logisch misschien dan voor hen die jou kennen, ook hier♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Hoi allemaal Wijfie dagpact weer geslaagd voor mij en uitsmijter gegeten mét tomaat. Weet je? ik ben werkelijk blij met moeienissen, commentaren en dergelijke van ervaren forummers, en dan bedoel ik degenen die al jaaaaaaaaaaaaaaren zonder drank zijn (ferry , Soothe ) Kohtje ? Haddock ? En ik vraag Ferry, waarom na al die jaren nu iedere dag aanwezig? Soothe, ik heb je gemist, en ineens was je er weer. Denken jullie hetzelfde als ik? Truste Tot morgen Albert Remmo, Dat ik nu veel aanwezig ben, komt door het besef, dat ik al bijna 10 jaar droog sta. En dit eigenlijk door dit forum is gelukt. En tijd over Toevallig eens aan het meelezen. Geraakt door mensen, die uit mijn tijd nog steeds aan het vechten zijn tegen de drank. Nu eens iets terug te kunnen doen voor het forum. En mijn ervaringen van de afgelopen jaren hiervoor te gebruiken. Ik hoop dat het nu iets duidelijker is Is ben geen troll smart, Indigo, Yogajuf en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden