Mai Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Heel even maar Bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Hoi allemaal, straks weer klaarzitten en meespelen met "weet ik veel" Rollade met uienstamppot en gebakken champignons geslaagd voor dagpact fijne avond alvast truste voor straks. misschien piep ik nog effe tussendoor leila, smart en Kate reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Mooi Kate! Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Bol eet weer eens van twee walletjes hoor friet met gehaktbal en couscous met allerlei lekkers kom je ook op de kilokiller Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 36 punten tot nu toe, gelijk aan ayren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Wat fijn om je zo weer te lezen de laatste tijd, Appie. Thuiskomen, lekker eten, spelletje, tv, geen gedoe. En straks lekker slapen. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Nou, dat wou ik net zeggen Kate ús Ap is back on track AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Dagpact gehaald. Heb een fijne avond, allemaal! leila en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 En nu ben ik niet zo blij de app liep vast en heb nu een 1(ik had al 3.6) Ik maak me om de punten nog niet eens zo druk, niet meespelen wél ach volgende week weer opnieuw stomme app Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 je was duidelijk niet de enige AR;http://www.telegraaf.nl/binnenland/25241500/__RTL-show_Weet_ik_Veel_loopt_in_de_soep__.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Dank je Jane Maar bij "weet ik veel" hebben ze het uiteindelijk ook gemeld, ik dacht dat het aan mijn telefoon lag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Zoals ik al zei, het gaat me niet om de punten, de ene keer weet ik of herken ik meer als de andere keer. Maar ik zit klaar met app om antwoorden te geven, en dan gaat het ineens niet meer, dat is frustrerender, jeetje daar moest ik even over nadenken hoor frustrerender, en niet eens foutmelding mooi woord voor scrabble of wordfeud lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Maar ga jullie nu laten, latersz, morgen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 meld me droog af vandaag,trusten. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Vlok impulsief zijn kan ook leuk zijn en een stuk taart is lekker en leuk je even verwennen en goed voor je zelfs zorgen is toch fijn , vind ik .Was het lekker erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Kate gefeliciteerd met je 6 jaar wat goed en bedankt voor de tart was lekker maar bedenk mij net dat ik morgen ook eens zo een stuk lekkere tart voor mij gaar halen .Mij even zelfs verwennen. Gaar ook alcoholvrij slapen welterusten iedereen smart, Kate en leila reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Heb het niet droog gehouden vandaag Weltrusten lieve mensen Denk dat niemand me ervan had kunnen weerhouden behalve mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Waar ging het mis ZZB ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Smart hoe ging het op je werk? Is je nieuwe thee lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Jammer ZBB !! Maar de kop dr maar weer veur man! Ha Jan! Nou ik neem s'avond's standaard toch de rooibosthee maar. De muntthee die ik kocht daar zal wel theeine inzitten denk ik. (of hoe dat opwekkende bestanddeel heet) Werken was leuk en op de terugweg een enorme waterhoos gehad, maar weer goed thuis gekomen. Alles met jou ook goed Jan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Ja hoor, ik hoefde gelukkig vanavond de deur niet meer uit. Het gaat hier flink tekeer, maar ik hou van het geluid van de wind, dus dat is prima. Morgen maar weer de emmers bij elkaar rapen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Ik lees je morgen wel. Deze vrouw gaat onder de warme lappen.... Wel raar na een late dienst zonder w..... wat? Wat voor rare gedachten doemden op: wegermee. Weer gelukt dus! Hoop dat jullie goed slapen en het licht niet vergeten uit te doen. Goede nacht! :musicnote: Monster, Jannigje en leila reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 sssssssssssttttt kaarsje is bijna op slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 21 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2016 Smart in gewone muntthee zit geen theïne .Als je thee met verse munt maakt dan moet je zelfs nog groene thee toevoegen zo dat het thee is .Eigenlijk is muntthee geen thee .Kijk maar op internet moilijk uit te leggen voor mij huttula en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden