Gast Vlok Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Goedemorgen allemaal! Veel te kort geslapen door hondje, nou ja, dan vanavond maar vroeg slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Goedemorgen, erg mistig buiten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Goedemorgen allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Hmmmmmmm......nog onder de douche? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Dan maar even koffie en thee zetten, kan Yvonne zo aanschuiven..... Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 En broodjes natuurlijk, tast toe..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Hahahahaha, ja Agnieta, misschien door de wekker heen geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Goedemorgen allemaal Ben wel meteen wakker van die moderne koffie van Nancy WoW niks ff rustig bijkomen Meteen full speed Ik denk radioactief zelfs AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Goedemorgen ook Lars, Skip en Yogajuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Deze dan maar Skip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Goede morgen Skip Agnieta Yogajuf Nancy Zeilbootbewoner en de mensen die zo langskomen. Yvonne heb je he verslapen door de koffiedienst heen. Ik heb nu wel heerlijk geslapen. Lekker koffie Nancy...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 (bewerkt) goeiemorgen frummers. ik moet zo volleyen maar dit is voor Yvonne en Kees als ze straks wakker zijn. kan iemand het even op bed brengen dan? 19 februari 2016 bewerkt door lady jane AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Woooow, wat een verwennerij op de vroege morgen, is me in jaren niet overkomen... Lekker. Heb inderdaad heerlijk lui liggen uitslapen, me nog een keertje lekker omgedraaid.... En dan wakker worden als het al licht is en het zonnetje gul schijnt.... Moppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Ah dat is lief Nancy dank je wel Ik denk dat dit zo''n dag wordt Vol lieve dingen Wat fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Goedemorgen allemaal Vandaag hier de puntjes op de i zetten Vanavond of morgen lekker een dagje naar de boot,even een dag rust nemen. Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Goeie morgen allemaal, Vandaag gaat de zon weer schijnen dus ben ik weer buiten. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Goeiemorgen allemaal, Ben twee zuurdesembroden aan het bakken. Eentje gewoon en eentje met gluttenvrij meel en Xantham Gom. Nieuw ingrediënt voor mij. Vandaag de eerste dag van de vakantie voor de kids. Vakantie klinkt leuk, maar ik vind het altijd nogal een opgave. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 (bewerkt) Ahhhhh, daar is ze al. Goedemorgen Yvonne !!! En natuurlijk alle anderen! Oeps, ik loop inmiddels een bladzij achter.. 19 februari 2016 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Drukke boel hier inderdaad op de vroege morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Ik vond het juist heerlijk die vakanties... lekker alles op ons gemakje 's morgens... Nog een extra bakje thee of koffie, nog wat lezen.... kinderen lekker aan het spelen in hun pyjama.... Niks geen haastig gedoe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Schrijf me in voor de dagpact!! Fijne dag allen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 ja daar gaan we weer, een vrijdag, de dag van de week met verleidingen. zal ik het vandaag maar eens bij de alcoholvrij houden, moet geen gewoonte weer worden op die vrijdag....... dus smart en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 DAGPACT Albert tine leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Groot klein geluk: Ik heb hier een bosje narcissen op tafel staan. En telkens weer even mijn neus tussen de bloemen steken en hun geur diep opsnuiven... zooo heerlijk... Voor mij is dat de ultieme aankondiging van het voorjaar dat komt. Skip, nancy en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden