Mai Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 "Niets kan eeuwig blijven groeien" smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 Wat lief dat je dat schrijft Mai. Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 _________________________________________________________________________________ Dank Soothe Het is idd te allen tijden (?) Nou ben ik het alweer kwijt... _________________________________________________________________________________ TE ALLEN TIJDE gr. kohtje Soothe en Mai reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 Hahahaha... Ik lig hier hardop in een deuk Dank, het was ook wel erg Koh-i-diaans Graag gedaan Bol Ik heb van hier meerdere mensen ontmoet Jou (nog) niet, echter het had zomaar gekund En mensen, hou die meetings erin Het verbind AlbertRemmo en Soothe reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 Koh-i-diaans En mensen, hou die meetings erin Het verbind Het bovenste streelt m'n ego enorm.. Het onderste onderschrijf ik.. Niets heeft dit forum voor mij persoonlijker, minder virtueel gemaakt dan de werkelijke ontmoeting van/met medeschrijvers. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 Hoi allemaal, meld me geslaagd af van het dagpact. stamppot uien gegeten met slavink en ga nu maar es mijn bedje in fijne avond nog en truste voor straks leila en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 Ik vind dat je vader je alleen laat door je zo te behandelen. Neem aan dat je alleen niet voor niks als alone schrijft. hAlt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 Ik ben ook "alone " maar anders alone ik vind t wel lekker. Het hele huis voor mezelf Hoewel ik toch maar op een plek tegelijk kan zijn. Vooral bij het wakker worden morgen. Zo lekker stil. Gek eigenlijk want nu is het ook zo stil En toch voelt t anders Mens zit raar in elkaar Slaap lekker allemaal Samen of alleen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 home alone too nou ja, die kater negeer ik gewoon slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 Smart, Inderdaad als je het met lang geleden vergelijkt is alles meer verbrokkeld. Bij wie is wie werd voorgesteld en nu zijn het autonome stukjes geworden. Ook steeds nieuwe draadjes aanmaken, maakt het hier leger. In hoofdzaak ben ik op dit draadje, Geen zin om van hot naar her te gaan. En zoveel heb ik niet meer te melden. Veel is al eens gezegd. Anders word ik koekkoek éénzang. nancy, smart en Mai reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 (bewerkt) Ff aan de zemel: is het niet "het verbindt" ?? En als ik Agnieta's zin nalees dan is het net alsof het WEL om haar man ging. Waar is de komma? Uitgezeurd nu punt. Punt voor Meya Ik begin het alleen-zijn ook weer fijn te vinden, dat was een tijdje terug enorm anders... Mensen om me heen kost me veel energie en spanning. Word er erg moe van en daarbij vermaak ik me eigenlijk goed. Anders: ik sta mezelf toe om de tijd voor mezelf te nemen. Vandaag 2 uren in de auto, bezoek van 4 uur. Daarna thuis een dutje van 1.5 uur. Eten koken, beetje wordfeud spelen, tv kijken, telefoontje en de avond is ook weer om. En nu komt de rooibosthee me de neus uit. Nou 1 bakkie nog en dan droog te rusten. Slaap wel! oei, de smiley is de punt (aanp.) 18 februari 2016 bewerkt door smart leila reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 Het verloopt... Ja, verbonden Die had Koh niet kunnen missen Als ik hier ben Lees ik alleen op de dagdraad Ik ken die andere draadjes niet En alleen zijn vind ik makkelijker als ik "alleen" ben Ik raak snel gehecht Echter ook onthecht Dan blijven zo nu en dan herinneringen Je zou het kunnen zien alsof vroegah hier alles meer begaan/één was Vermoed eerder dat het mijn kwestie van perceptie is En wat Soothe zegt, alles slijt Alles gaat door smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 Of zei die dat niet? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 goed gedaan agnieta dat je droog bent gebleven. ook ik meld me droog af, trusten. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 (bewerkt) Ik denk het niet Mai Trust allen! 18 februari 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden