rapilos Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Goedemiddag allemaal, Net klaar met werken, Zo de was opvouwen, en me klaar maken voor diegene die me komt helpen met de boekhouding. En verder, de trek maar uitzitten he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Ho Rapske vanwaar ineens die trek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Ach, weet niet Bollie, Beetje veel spanning misschien Ben nou eenmaal een stress-kip he Maar..komt wel weer goed hoor Jij lekker in je tuin aan het werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Nee het is toch wat te koud. Kun je niet even een lekkere warme douche pakken of zo? Dat ontspant misschien wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Warme douche..?? Goh, zou ik nooit aan gedacht hebben, maar zou wel kunnen helpen ja. Doe het toch maar niet, boekhouder komt over een uur, moet nog van alles bij elkaar zoeken, stofzuigen en plee schoonmaken. Heb bovendien vanochtend al gedouched Maar toch een goede tip van je ! Weet niet hoe het bij jou is, maar de zon breekt hier af en toe door, het wordt steeds lichter is inmiddels 9 graden op mijn balkon. Heb de parkieten buiten gezet. En blij dat ze zijn ! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 (bewerkt) alles even laten vallen Rapi Tien minuten zitten met de ogen dicht en ademen. (doe je dat wel eens?) Ik ga dat zo ook even doen, voel me ook gejaagd. Gebruik jij geen zuchtremmer, zoiets als campral? Hier trouwens maar 4graden, brrr 12 februari 2016 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Heb ik geprobeerd smart, Even gaan liggen, dacht; ik ga 100 tellen rustig in en uit ademen door mijn buik. Kwam tot 14 Lukte echt niet, ben maar opgesprongen en wat gaan doen. Oh ,oh, wat een gedoe weer. Maar goed, zal blij zijn als m'n boekhouding op orde is. ga er even uit, Toedels smart en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Oh, en ik gebruik geen zuchtremmer smart, Vind dat ik het zelf moet doen (lekker eigenwijs he ) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Helpt wel hoor... mij althans (al zit er ook een ezel in mij) rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Over trek gesproken, ik heb trek. Ik mag deze weken drinken, maar ik wil niet. De afgelopen dagen dronk ik moeiteloos niet. Maar toen stond ik op dagpact. Nu, door dit te schrijven, weet ik ook dat ik niet drinken ga. Schrijven = achterdeurtje dicht, blijkbaar. Blijft heel raar hoe dat werkt vind ik. Want nog geen drie minuten geleden stond ik op het punt om naar de winkel te fietsen. Nu dus even met mijn duim boven de 'gereed' knop... En weg..: pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Ik ga thee zetten AlbertRemmo, smart en erik reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Ha,ha Maya, waar het forum al niet goed voor is he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Heb ook thee gezet, met japanse zoutjes (wat een combinatie he, maar wel lekker wat te knabbelen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Dus constant hier de wijze raad om toch vooral geen Ezel te willen zijn. Ai-ai-ai aanvulling: vandaag geen ezel hier; houd het droog! Ja, dat gaat de goede kant op... geen ia-ia-ia... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Ik kan merken dat het voorjaar in aantocht is, mijn hondjes spelen zo'n beetje de hele dag door. Hier zelfgemaakte hamburgers met gesmolten kaas, veel rucola en tomaat, en een grote toef mayonaise. Morgen wordt het mooi weer. eens kijken of ik buiten kan werken. Als de temp. zo'n 6-7 gr. is, is het bij mij in de tuin zeker zo'n 12-13 gr. Heerlijk om in te werken zeker als ik nog een zelf gemetselde plantenbak moet slopen Normaal is de specie 5 zand en 2 cement ik doe het net anders om dus het wordt zweten. Meya, Nadia, erik en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Nou Bollie, Je hebt weer energie voor tien zo te horen Zo boekhouder weer weg, Pfff, hoofdpijn, en nog veel meer trek gekregen Wel een heel leuk enthousast mens. Ga maar snel koken Spruiten met kaas en visfilet AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Nou Rap. ik dwing mezelf ertoe om actief bezig te zijn, anders blijf ik maar hangen in die depressie. Dus als ik naar buiten kan en keihard ga werken ben ik daar mee bezig en voel ook wat minder. Maar al met al is het al een heel stuk beter dan een maand of wat geleden. Als het goed is krijg ik in het najaar Lexapro en dat spul schijnt er goed te werken en is niet verslavend. En als dat aanslaat is dit de laatste winterdepressie in mijn leven. Dat houd me ook op de been. De laatste keer zeg ik kan het haast niet geloven. smart en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Zo, vandaag weer een staaltje vastzitten in patronen meegemaakt. Had me verslapen en wat is het eerste wat ik denk, na de eerste schrik? Had je gisteren maar níet zoveel moeten drinken. Terwijl ik nb al richting 2 maanden ga! En meteen daarna een soort flits van trek. Idioot, gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Oei, lees iets over een hamburger...mjam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Goedenavond allemaal Truus, ik heb nog niet alles gelezen van de afgelopen 2 dagen, dus misschien kom ik als mosterd na de maaltijd, maar ik wil je alsnog sterkte wensen. Mijn vader is ook overleden in 2014. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 (bewerkt) Hoi allemaal, Rijk alleen vanavond, dus mijn avond (voor degene die het niet weet, ik woon alleen) Dat word dus eten, tv kijken en spelletjes spelen. Pannenkoeken met kaas om te eten The Voice Kids kijken wat betreft tv En de spelletjes? Wie facebook kent, weet genoeg van spelletjes Ik ga niet drinken en meld me geslaagd af van het dagpact. Fijne avond allemaal en truste voor later. Kohtje mooi wat je schreef voor Lars 12 februari 2016 bewerkt door AlbertRemmo smart en Nadia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Je gaat weer lekker hé Ap? Fijn je zo weer te lezen kerel. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 AR het valt mij ook op dat je blij klinkt Is wel eens anders geweest !!!! Mooi AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Meld me trouwens ook droog af. Straks detective op België, met kopje thee en kleine, stoute poes op schoot. AlbertRemmo en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Ik meld me droog af, het gevaar is geweken. Bijna bedtijd, ben doodmoe. Toen ik eind van de middag de dagdraad doorlas en zag dat AR mij van het dagpact had afgeknikkerd dacht ik, yes ik kan. Hoe kinderachtig en stom kan ik zijn. Gelukkig had Nadia het weer rechtgebreid. Zo zie je maar, het dagpact heeft toch wel kracht. smart, Nadia, AlbertRemmo en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden