Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 februari 2016

Gast Vlok

Aanbevolen berichten

Idd er zijn meerdere redenen om bij jou Bolletje eens een grondige test te laten doen van je bloedbeeld. En doe dat zonder supplementen voor een zuiver beeld. Want als je nu supplementen neemt heb je geen goed beeld meer. Maandag laten prikken en dan heb je voor eind volgende week de uitslag.

Ik raad normaal iedereen aan gewoon zelf supplementen te beginnen maar bij jou ligt het allemaal best ernstig om zelf te dokteren.

Wat je noemt past echter wel heel goed bij een ernstig D3 tekort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jane ik heb woensdag een afspraak met de h.arts en laat daarna gelijk bloed prikken dan heb ik de uitslag vrijdag al. Dus das wel fijn.

God wat hoop ik dat dat het is hé, dan hebben we tenminste iets gevonden.

Zo maar lorazepam slikken en in het najaar Lexapro dat zie ik niet zitten. wel die 5-HTP. Dat ga ik zeker proberen.

Zo nu eten. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje dacht dat je ook 3 d te kort had dus je weet het niet .??? Wat raar dat je er niet op getest bent .Toen ik hoorde dat ik Vit. D te kort had moest ik aan jou denken daar ik dacht dat je het ook hebt .Voel mij ook depressief en heb overal pijn net als spierpijn en ben niet voor uit te branden .Is ook vaak dat een tekort in de winter voor komt dus zou wel bij je klachten passen .Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ronja heb jij dan ook dat je helemaal stijf staat van de spanningen en hele koude handen en voeten krijgt? Zo maar ineens?

Wijfie eerst heb ik oxazepam gehad zo'n 30 st. Daarna lorazepam, daar moest ik er overdag 3 van innemen en voor het naar bed gaan nog een plus 3 amitriptyline een a.d.

Maar die oxazepam daar heb ik er geloof ik nog 28 van want daar word ik duf van. Breng die binnenkort terug naar de apotheek omdat ik daar niets aan heb. En als ik inderdaad een tekort heb, ga ik ook heel gauw die lorazepam afbouwen. Slik ze nog niet zo lang dus ben er nog niet afhankelijk van volgens Google.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie die lorazepam zijn hele kleine tabletjes van 1 mg.

Maar had jij ook gelezen dat 5-HTP een hele goeie vervanger is van een ad.? Je mag het alleen niet samen nemen. Je schijnt er goed op te slapen en je wordt rustiger. Kijk maar eens op Google naar de verhalen van dat spul. Het is puur natuur dus bijna of niet schadelijk. Misschien ook voor jou eens om over na te gaan denken.

O en het werkt al heel snel binnen een paar dagen al, terwijl je met een ad. vaak een lange tijd moet wachten.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gouden doorzichtige caps....dat moet haast wel temazepam zijn. Dat is een inslaper. Werkt niet echt als rustgevende. Temazepam is niet voor overdag voor onrust. Lorazepam is een krachtiger rustgevend middel als oxa. Ik wordt mega duf van Lorazepam kan niet wakker blijven en slaap zo klokje rond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou toch wat zijn Bol als blijkt dat vitamine d het punt is en je aan de Lorazepam en de ad zit. Zou geweldig zijn als je kan stoppen of minderen. En huisartsen zouden veel vaker aan d en b12 moeten denken voor de hele apotheek aan pillen voorgeschreven worden.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

vandaag BHV (EHBO)cursus gehad, zeer leerzaam kan ik zeggen, waren toch wel weer dingen die ik niet wist (o.a. niet reanimeren penning)

Mag dus aankomend jaar weer pleisters plakken ;)

Ik eet straks shoarma op witte bolletjes (sorry Bol :D  :heart:  )

bankhangen en tv kijken, en tussendoor mijn spelletjes bijhouden

Meld me geslaagd af van het dagpact

Fijne avond

truste :moon: voor straks

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Truus, beter lezen, deze fles staat er vanaf maandag en nam iemand voor mij mee, ben er nog niet toe gekomen om hem weg te gooien, heb ik nu dus gedaan, ik heb nooit drank in huis...

Waar las ik het dan fout?

Ik heb nooit beweerd dat je het zelf had gekocht..

Ik begrijp alleen niet waarom je regelmatig drank in huis hebt als je niet sterk staat. Ik zou ze in de toekomst gewoon niet meer aannemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het dagpact is weer gelukt en ik was blij dat ik erop stond. Moe van het werk (en ik doe nog níet de helft van mijn taak!), een collega die riep dat ik toch zeker wel naar de vrijmibo kwam, ruziënde kinderen, ik vond het niet makkelijk.

Maar nu gegeten, op de bank, oude rommelbroek aan en straks een detective. Kopje thee, iemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het dagpact is weer gelukt en ik was blij dat ik erop stond. Moe van het werk (en ik doe nog níet de helft van mijn taak!), een collega die riep dat ik toch zeker wel naar de vrijmibo kwam, ruziënde kinderen, ik vond het niet makkelijk.

Maar nu gegeten, op de bank, oude rommelbroek aan en straks een detective. Kopje thee, iemand?

Mooi Nadia. Ik houd niet zo van thee, dus nee, dank je. Voor mij graag een glas water met een kneepje citroen of limoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nooit gedacht dat ik veilig was denk ik.

In die zin dat ik denk dat ik ooit dacht nog een 'normale' band met alcohol te kunnen hebben.

Wel liet ik alcohol terug toe omdat ik mijn verslaving niet zie als iets waar ik geen controle over kan hebben.

​Dat zou het buiten mezelf plaatsen zijn. 

Die vat ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het omdat de term verslaving haaks staat op controle?

Ik had het eigenlijk ongezonde of ontwrichte relatie met drank moeten noemen ipv verslaving.
​Ik durf het te vergelijken met personen met een eetstoornis.
​Je kan stellen dat zij een onweerstaanbare drang (verslaafd zijn aan) hebben om te overeten en braken of helemaal niets te eten.

Omdat je voedsel niet kan wegnemen moet men leren anders te kijken naar en om te gaan met eten. Voedsel op zich is vaak het probleem niet maar een tool.

Drank is voor mezelf ook niet het probleem, mijn relatie met drank wel.
​Moest ik drank als het probleem zien, zet ik het probleem buiten mezelf.

​Maar goed.. Ik weet niet of ik me goed uitdruk.

bewerkt door Truus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...