Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 februari

tomtom2

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal :)

Gisterenavond van het ene op het andere moment voelde ik me weer (normaal). Geen sombere gevoelens meer. Hoop dat dit vandaag doorzet, dan komt er eindelijk weer een gewone tijd aan voor me. :D  Meteen gestopt vanochtend met lorazepam te nemen. Even kijken hoe dat gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen nog.

Bol, dat zou fijn zijn als je de somberte kwijt bent. Misschien tijd voor een nieuwe huisarts voor jou?

Kappie weer twee weken aan het werk? Dan kun je misschien nu gaan bedenken hoe je het aanpakt als je weer terug komt. Dat is toch altijd een lastige voor je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijngerrit:

Ja nu twee weken weg voor werk,zal niet zo 'n groot probleem zijn om niet te drinken.

Voor als ik "straks"weer thuiskom een goed plan bedenken.

Hoop veel tijd door te brengen met ex en dochter,ook heb ik alvast beloofd om dan nog een aantal klusjes uit te voeren in huis.

Probeer niet teveel alleen te wezen dan,dan is het ook allemaal wat makkelijker voor me.

Ook doet het me goed om te zien dat ze het leuk vinden en waarderen dat ik meer tijd en aandacht aan hun besteed.

Rapilos:

Bedankt en zal me zeker taai houden.

Zal zo nu en dan laten weten hoe het gaat,als ik tijd en de mogelijkheid heb om te reageren op het werk.

Voel me nu redelijk goed en toch enigsinds voldaan over de afgelopen twee weken,op die "natte"dagen na dan natuurlijk

Daar baal ik nog steeds van,maar nu heb ik de draad weer opgepakt.

Dag 3 weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

Jannigje, toitoitoi!

en Bol, is je hormoonhuishouding nog onderzocht?
Want dit abrupte weg zijn vd somberte lijkt daar

ook wel wat op. En dan heb je die pillen idd niet nodig.

Goed dat je 1/2e nam nu, minder risico.

En Raps, je wordt nog eens een losbol!

foei, feestje vóór je werk laten gaan. :D:face-icon-small-shocked::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht het wel Jane. In ieder geval mijn schildklierfunctie was goed. Maar inderdaad soms heb ik het gevoel dat ik een opvlieger krijg. Voel me 's avonds meestal het beste.

Toch denk ik dat dit een doodgewone winterdepressie is, en een groot stuk eenzaamheid. Dus moet ik daar echt aan gaan werken.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...