Gast Lars Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Goedemorgen mensen. Het weekend staat voor de deur. Dagpact Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Goede morgen DagpactLars Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Blij dat ik nuchter wakker ben geworden. Dagpact Lars Albert Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Goedemorgen Lekker Lars, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 goeiemorgen frummers ha lekker Lars, ik pak ook een bakje koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Een mooie vrijdag, 22 januari gewenst allen! De dagen worden nu echt duidelijk langer alweer, goede zaak voor velen onder ons. Veeeeel werk ligt er vandaag, dus ik moet gedisciplineerd aan de slag (en niet te vaak op het forum kijken :-)) cappucino graag Lars? later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Goedemorgen! Lekker die koffie, Lars! Kleindochter is er al, die lust wel thee. Met water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 goedemorgen vandaag half vrij/half werken en het is weer die flut vrijdag, maar neem de eerste niet. Dagpact LarsAlbertZbb leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Goedemorgen frummers. Heerlijk uitgeslapen... Buiten is het al licht, binnen lekker warm en er is ook al koffie zie ik. Dan nu ook een pot thee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Oh god! Stressniveau stijgt hier De kat moet naar de arts. Reisbakje staat hier nu al een week maar ze gaat er met een boog rond.Dan toch maar pilletjes gaan halen...had er beter voor mezelf ook gehaald.Ze wil niets dat lekkers is eten. Volgens mij ruikt ze het pilletje. Wat nu?? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Rustig TruusAdem in..adem uitToch niet AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Geen melk Geen visje Geen kaasje Geen plattekaasje Denk Denk Denk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Dikke handschoenen aantrekken... ... vervolgens gewoon in het nekvelletje oppakken en in het bakje proppen Truus. Er zit niets anders op ben ik bang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Ok...en nu heb ik koppijn van dat denken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Tik met een houten hamer op den kop... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Lars Albert Zbb leila Ronja Nog afmelden met succes voor gisteren .Truus ik heb ook 2 katten , ik zet de maand recht op , Kat pakken en stop zij er in , wil zij ook niet maar wat moet dat moet .Kun je dit niet gewoon zo doen ?? Is toch fijn ZB zonder kater wakker te worden wat goed van jou . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Op den kop van die Katze... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Nekvelletje??Dat durf ik niet..Ok..ik moet ballen kweken. Een dekentje erover en proppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 En daar heb ik dus letterlijk ook aan gedacht Kohtje.Eerst mezelfEn dan de kat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Mand rechtop..Ok, ik heb maar één kans denk ik.Ik kan dit..*Slik* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Zet 'em op Truus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Dan geen houten hamer, maar een rubberen hamer, geeft anders zulke vlekken.... Maar zonder gekheid Truus, in ieder geval met 1 hand in het nekvel, dat kunnen ze best hebben hoor, en dan heb je de meeste kans dat je ze er in krijgt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Als de kat dit maar overleeft.... Misschien aan dierenarts een blaaspijp met verdovingspijltjes vragen voor een eventuele volgende keer. Zag ik ze vroeger bij Daktari ook wel doen. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Lars Een klein tikje voor mezelf.Dit is echt niet mijn ding.Ik ga ff in de tuin staan. Afkoelen. Bedankt om er ff te zijn jullie! Dit kan niet moeilijk zijn toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Goeie morgen frummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Ik heb het gedaan!!!! Amai mijn hart klopt!!! JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden