Yvonne Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Goedemorgen frummers. Buiten is het nog stikdonker. Binnen al weer lekker warm en licht. Ennnn koffie en thee staan klaar. Laat die dag maar beginnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Ieuwww, sterkte Aakie. Ik moet ook weer een afspraak maken.... maar 'vergeet' het telkens, lafheid dus. Hier lijkt het droog buiten... Gisteravond 'mocht' ik na de avonddienst de auto weer krabben.... hoop niet dat die ellende van vorige week nu weer opnieuw gaat beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 (bewerkt) Zie dat Gunn vandaag jarig is en dat Lytse vandaag jarig zou zijn geweest. Gunn, van harte. (( )) En net als vorig jaar hoop ik dat het komende jaar een mooi jaar voor jou mag worden. Hoop je hier toch binnenkort weer een keer te zien... 14 januari 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 (bewerkt) Als jij het start Lars, dan is er een dagpact Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht? 14 januari 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Goede morgen dagpactLars Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ise79 Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Goedemorgen, weer een nieuwe dag. Na een uitglijder zondag, nu weer 4e dag zonder. Op naar de 5e dag. Alleen voor vandaag. Wens jullie fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Oei Lars.... lekker binnenblijven dus maar vandaag dan. Ise, gaat weer goed... Albert ook... Gerrit ook goedemorgen.. Hier regen regen regen... hondje lekker uitgelaten, nu rennen.... Mensen maak er een moooooie dag van. ' het zijn de kleeeeeine dingen die het doen, die het doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 dagpact Lars Albert Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 En goeiemorgen allemaal. Ga zo luizenkammen op school nadat ik dat net heb gedaan bij mijn kinderen. Dochter heeft luis. Dat is een beetje een netelige situatie. Moppie, Skip, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Goedemorgen en sterkte voor degene die dat extra nodig hebben. Hier al één koffie-verkeerd in de mik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 (bewerkt) dagpact Lars Albert Meya 14 januari 2016 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Niet helemaal gelukt geloof ik. Goedemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 dagpact Lars Albert Meya Zeilbootbewoner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 zo beter ZBB? goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 (bewerkt) Hoi Bolletje Hoe gaat het ermee? 14 januari 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 dagpact Lars Albert Meya Zeilbootbewoner Ronja oede morgen , succes Lars en Ise dag 5 wat goed .Race weer gehaald .Kids op tijd naar school .Nu even naar het UVV voor een keuring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Het G is verdwenen dus Goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 goedemorgen dagpact LarsAlbertMeyaZeilbootbewonerRonja leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Het is vreselijk mis gegaan afgelopen week Vijf dagen compleet de weg kwijt geweest. Heel veel coke erbij gaan gebruiken. Ziek moeten melden bij werkgever,ruzie thuis. Nu onderweg naar werk. Leer het nooit?ben de grootste loser hier op het furom. Nu 2e dag droog,dankzij medicatie. (Liever geen persoonlijke berichten, ben bang dat die meegelezen worden Door bekenden.heb ooit perongeluk mijn email gegroniseerd met die van me werk en weet niet zeker of ik dat weer goed heb nu) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Lady jane bedankt! Ben totaal niet handig met dat dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Een hele goede morgen allemaal, Wat een piete-pruim weer vandaag zeg. Vanochtend vroeg al iemand onder de douche geholpen, daarna naar het gemeentehuis voor verlenging van mijn paspoort. Bijna 65 euro Hoppa...alsof het niets is. Ondertussen regenbroek uit,regenbroek aan. Straks weer fietsen naar het volgende adres. Het is heel donker buiten en maar 4 graden. Zucht...wat zou het heerlijk zijn als het weer lente wordt. ! Lars, Hang on there he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 dagpact LarsAlbertMeyaZeilbootbewonerRonja leila walrus Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Zeilbootje, Kom dan wat vaker hier, er wordt vaak naar je gevraagd En wees wat liever voor jezelf, Door jezelf zo de grond in te trappen, wordt de trek alleen maar groter. (Je bent immers toch niets waard, denk je zelf ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 (bewerkt) Lars, je kunt bij de diverse soorten praatgroepen zonder wachtlijst of inschrijving gewoon binnenlopen. Zie Zelfhelp Nederland En hier bij Tactus ? De Online behandeling? Daar is geen wachttijd. Voor onze internetbehandelingen zijn geen wachttijden. U kunt meteen aan de slag. 14 januari 2016 bewerkt door Burchill Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden