Spring naar bijdragen

Stoppen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen Lars, wat een openheid toon je en daarmee ook wilskracht. Ik zou zeggen regelen die beer! Je verdient het om een stukje verlorene terug te halen en jezelf wat troost te bieden. Daarmee zorg je voor jezelf en ben je lief voor jezelf!

En rustig aan die afbouw in en heb er vertrouwen in dat er heus weer een moment komt dat je je beter gaat voelen en misschien wel sneller dan je nu kan overzien! Dikke virtuele knuffel!

Geplaatst

je hebt mijn boodschapp helemaal begrepen Lars,

dat woord schoppen is maar een uitdrukking, synoniem voor verzet tegen.....

die beer dat is denk ik een gouden suggestie

die staat weer symbool voor positieve dingen die voor jou waardevol zijn.

Ikzelf kreeg mijn allereerste knuffel in het ziekenhuis voor een spannende operatie

een aap met hele lange armen, wat werd die belangrijk:

de chirurg legde hem op mijn buik toen hij was gevallen (de zuster zei dat ie niet mee mocht)

die man heeft nog steeds een warm plekje in mijn hart.

Jouw beer geeft jou misschien net de kracht die jij nodig hebt op bepaalde momenten.

En haalt een stukje terug van toen wat wel goed was.

Ik vind jou echt een knokker Lars, en hoop dat je vóór jezelf blijft knokken

met drank blijft het meet tegen jezelf.♥

Geplaatst

Oh Lars, fijn om te doen, een beer kopen! Ik had er ook een, ook gekregen voor een operatie (amandelen) Ik heb hem nu nog, kaal, eenogig, gerafeld maar hij staat symbool voor de veilige jeugd die ik heb gehad. Als er brand komt gris ik hem mee en niet bijvoorbeeld mijn paspoort.

ik hoop heel erg voor je dat er een foto van je broer blijkt te zijn. Emotioneel allemaal zeg.

Geplaatst

Pizza met kalkoen? Mhmmm.... dat wordt DE trend van 2018! waarschijnlijk gaan wij ook zoiets eten tweede kerstdag. Ik hoop dat jullie met vier leuke personen zijn. Dan valt het allicht nog mee....

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...