Sita2 Geplaatst 21 november 2016 Rapport Geplaatst 21 november 2016 En, mag je al? basta reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 21 november 2016 Rapport Geplaatst 21 november 2016 welkom terug Lars met 15 op rij een mooie binnenkomer weer op wie is wie Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 21 november 2016 Rapport Geplaatst 21 november 2016 leuk opgewonden behoeft geen grove taal he dikke hug voor jou basta reageerde hierop 1
smart Geplaatst 21 november 2016 Rapport Geplaatst 21 november 2016 Daar is ie weer. En nu gedragen he?!!! Anders vallen dr klappen welkom back Lars
basta Geplaatst 21 november 2016 Rapport Geplaatst 21 november 2016 Ha gelukkig, er worden weer tegeltjes gelegd. Fijn Lars, welkom terug!
basta Geplaatst 22 november 2016 Rapport Geplaatst 22 november 2016 Het is toch 'interner' dan ik me steeds voorstelde. Maar wat je van je huidige plek beschreef, die tetterende televisie enzo, en dat je toch niet naar je kamer mocht... Lars, vergeleken daarbij klinkt dit heerlijk. En waarschijnlijk komt er ook een einde aan die lege weekenden, zou dat kunnen? Tja, kon je die drankduivel maar achterlaten, hè? Oei, oei, als je dat kon, kwam ik meteen naar je toe om de truc te leren. Nou, ook een heel verhaal. Fijne dag, Lars.
lady jane Geplaatst 22 november 2016 Rapport Geplaatst 22 november 2016 Wow Lars, dit is wel een prachtvoorbeeld over hoe het ook kan bij jou. Na dat heftig verzet, en met schommelende emoties, rare gedachten en acties, toch het juiste doen. Het zal idd niet gemakkelijk worden, een verhuizing is best traumatisch, zelfs al ga je naar een "eigen gekozen" huis. De stress, onzekerheden, planning enz enz en dan al het werk nog! Maar je hebt hulp, gaat naar een plek die heel professioneel klinkt en de mensen kunnen ook meevallen. Wat scheelt het he, in jaren. Ik volleybal nog met mensen van 74 en ik zie ze echt niet als bejaard, maar als voorbeeld. In jouw dorp zijn het ook mensen, die ondanks hun rugzak, het redden in een leven dat vast ook niet verloopt hoe zij het ooit dachten. Je kunt in de komende 2 jaar veel leren. Zonder te drinken gaat dat het best. Sita2 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 22 november 2016 Rapport Geplaatst 22 november 2016 Ik bedenk in eens dat er mensen zijn die mij al als bejaard zien, nu al! konfronterend. en betrekkelijk dus want ik voel me zo niet.
Quinn Geplaatst 22 november 2016 Rapport Geplaatst 22 november 2016 Gewoon vasthouden, die jonge god gedachte. Goede beslissing genomen Lars, top gedaan. Sita2 reageerde hierop 1
Sita2 Geplaatst 22 november 2016 Rapport Geplaatst 22 november 2016 Respect Lars (sorry, meer komt er even niet uit m'n toetsenbord, maar o zo gemeend)
kruidenthee67 Geplaatst 22 november 2016 Rapport Geplaatst 22 november 2016 Weer een stap! En ja, dat is spannend, want anders... Klinkt goed.
Quinn Geplaatst 22 november 2016 Rapport Geplaatst 22 november 2016 Concrete plannen maken, goede stap. Fijn dat ze je samen brengen. Misschien wil je kleindochter een knuffelbeest afstaan? Die dingen doen iets met je. lady jane en Sita2 reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 22 november 2016 Rapport Geplaatst 22 november 2016 Nee jongen, voor op je kamer. En dat afstaan is wat rekbaar natuurlijk, als in, misschien wil je dochter namens je kleindochter... etcetera. Anyway, mijn punt, zet er ook iets neer van je kleindochter, want dan houd je ze dicht bij je. Sita2 en Meya reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 22 november 2016 Rapport Geplaatst 22 november 2016 kun je haar portret ook zelf natekenen Lars?
kruidenthee67 Geplaatst 22 november 2016 Rapport Geplaatst 22 november 2016 Waarom zou je dat niet durven?
kruidenthee67 Geplaatst 22 november 2016 Rapport Geplaatst 22 november 2016 Maar dat kun je toch gewoon voor jezelf doen? En dan niet meteen gaan voor een 'perfect' portret? Op verschillende manieren, misschien met verschillende materialen. Snelle schetsen...veel doen...tot er uiteindelijk iets uitkomt waar jij blij van wordt. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 22 november 2016 Rapport Geplaatst 22 november 2016 (bewerkt) misschien dat het doen belangrijker is dan het resultaat 23 november 2016 bewerkt door lady jane kruidenthee67 reageerde hierop 1
kruidenthee67 Geplaatst 23 november 2016 Rapport Geplaatst 23 november 2016 Dat lijkt me heel goed voor je Lars. Andere materialen. Er kan zoveel, het geeft allemaal een ander resultaat, en een andere beleving. Leuk en leerzaam. En wat LJ zegt, het doen is belangrijker dan het resultaat En misschien is er wel mogelijkheid tot les? Op je nieuwe stek? Succes! Eef123 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 23 november 2016 Rapport Geplaatst 23 november 2016 en ook een bloemetje voor hier 5 maanden is niet niks Sita2 en Eef123 reageerden hierop 2
basta Geplaatst 23 november 2016 Rapport Geplaatst 23 november 2016 Oh Lars!! Vijf maanden droog zie ik, en dat met moeilijkheidsfactor tien. Wat een prestatie, jemig...
kruidenthee67 Geplaatst 23 november 2016 Rapport Geplaatst 23 november 2016 Van harte Lars, ik vind het echt enorm knap van je.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden