huttula Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Lekker daggie sauna. Is na het stoppen mijn ding geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Ik wens je een goede dag toe Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Hoi Lars, Lekker hoor,sauna. Alles er uit zweten. Maarre....lees effe je post terug ;-). Het kom jou niet uit dat je vrouw de nachtdienst ingaat... Ik snap je wel. En toch komt dan de vraag weer in mij op: wil je wel echt stoppen voor jezelf of doe je het voor je vrouw en kinderen? Want waarom zou je lekker je gang gaan als je echt echt echt zelf wilt stoppen? Ik vind dat je het daarmee weer buiten jezelf legt en jouw eventuele gedrag, voor iets wat je toch echt zelf moet doen, buiten jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Ik denk dat het geen schande is om dat toe te geven Lars. Zolang het maar geen vrijbrief wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Nee, zeker geen schande. En natuurlijk doe je het ook voor hen. Alleen sta jijzelf op de eerste plaats voor wie je wilt stoppen? Misschien kan je de komende dagen gebruikenals uitdaging om te ervaren hoe het is om het zelf te doen en vooral: jezelf te kunnen vertrouwen dat je op jezelf kan vertrouwen. :-) Een kleine blik in de toekomst alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Zet em op Lars! Veel plezier straks in de sauna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sislyn Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Beter hier schrijven dan daar drinken als je trek hebt. Ik wens je veel sterkte voor vandaag Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Poppy Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 (bewerkt) Ik lees je niet net en voor het eerst, het is nu 17.15 uur misschien even wat eten, helpt bij mij altijd. Sterkte! 20 januari 2016 bewerkt door Poppy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Ja, dat is wijsheid. Doe eens gek en ga het aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Ik kan een heel verhaal ophangen, maar dat doe ik niet. Ik wens je hoe dan ook een prettige avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Poppy Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Kijk dat zijn goede berichten...Heb ik in het begin ook gedaan, per uur hielp bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 ben je nu wel of niet naar de sauna geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 volhouden nu Lars en na 20 uur kun je altijd Sensoor bellen of chatten kan ook tegenwoordig, en het forum bestoken alles maar niet denken dat drinken je beter laat voelen want dat is uiteindelijk niet zo en dat weet je al. zet m op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 he das jammer lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 wil je dat we bellen Lars? dan kunnen we misschien een poosje ouwehoeren, of juist serieus práten......... schrijf maar wat jou gaat helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Zullen We het samen doen Lars Samen droog blijven vandaag,hier ook heel veel onrust en al de hele dag trek. De dag is bijna voorbij. Het gaat je vast lukken,over drie kwartier koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Sensoor is een 24/7 telefoondienst Lars vrijwilligers luisteren naar je, praten met jou over wat je bezig houdt. Kunnen ook advies geven als daar naar wordt gevraagd, maar het belangrijkste is dat je contact hebt met mensen die niet in een relatie met je zitten, dus niet oordelen, belang hebben bij iets, en neutraal kunnen luisteren. Die hebben niet de geschiedenis met je die fam. en kennissen wel hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 en ik lust er wel wat bij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 ik doe met je mee om 8 uur, heb de thee al op, maar ik lus nog wel toetje, neem ik die dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Ja lekker Lars! Helemaal zwart graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menja42 Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 En hoe gaat het Lars? Geen diazepam gekregen? Heb uitslag gekregen van de cardioloog. Op grond van de fietstest is mijn hart in prima conditie en zijn er ook geen vernauwingen in mijn kransslagaderen, maar mijn bloeddruk werd tijdens de inspanning wel veel te hoog. Mag nu naar een internist om dat verder uit te laten zoeken... Sterkte vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Poppy Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Neem ik een grote mok thee, mijn koffie heb ik al op. Bijna 20.00 uur, zet 'm op. Je bent niet alleen zie ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Hoorde ik dat er hier koffie was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menja42 Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Ja ik las het, gefeliciteerd. Ik overweeg ook zoiets, maar dat zal ik goed moeten gaan plannen, via een hulpinstelling heb ik al contact gelegd. Is alleen wel langer dan 4 weken... dus dat past dan weer niet in een 'vakantie'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 heb mijn yoghurt, jammie. op dieet, vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden