basta Geplaatst 2 oktober 2016 Rapport Geplaatst 2 oktober 2016 Ook namens mij veel sterkte, Lars. Ga je alleen?
Vol Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Geplaatst 3 oktober 2016 Gelukkig is het moeilijkste van vandaag voorbij Hoe was het om je vrouw te zien ?
Kohtje Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Geplaatst 3 oktober 2016 Ik vergelijk het leven wel eens met een grote legpuzzel. Zónder voorbeeld. Je krijgt alle stukjes en moet daar een plaatje van maken. Net als je denkt dat je het bijna voor elkaar hebt is er iets dat alle, of vele stukjes weer door elkaar husselt. Daar kun je op twee manieren naar kijken: - een onmogelijke opgave om dat plaatje compleet te maken, ik maak er een puinhoop van, ik raak gefrustreerd, of - alle stukjes zijn aanwezig. De volgorde is niet zo belangrijk, ze zijn er. Ik ben compleet. Ik kies voor de tweede optie. Mijn leven is altijd compleet, ook al liggen alle stukjes op een onoverzichtelijke hoop. Soms heb ik een stukje overzicht over wat ik denk dat mijn leven moet zijn. Maar meestal moet ik er gewoon op vertrouwen dat mijn leven compleet is, ook al snap ik er geen biet van. Soms vallen stukjes op hun plaats, maar een ander stukje kan dan weer mijn aandacht afleiden van wat ik dacht te zien. Het is niet zo belangrijk dat mijn puzzel afkomt. Het ermee bezig zijn is beloning op zich. Ik denk wel eens dat mijn voorbeeldplaatje een plaatje is van een puinhoop aan puzzelstukjes. Dat mijn leven zó bedoeld is. Vanuit dit gezichtspunt gezien wens ik je nog een mooie puzzeltijd toe, Lars. smart en kruidenthee67 reageerden hierop 2
basta Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Geplaatst 3 oktober 2016 Even wandelen met een begeleider klinkt zo fijn, lekker veilig. De dag zit erop, Lars. Veel gedoe, geen drank.
huttula Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Geplaatst 4 oktober 2016 Mooie ontwikkeling Je groeit...(zou een deskundige zeggen)
kruidenthee67 Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Geplaatst 4 oktober 2016 Lars, je klinkt best evenwichtig, relativerend. Mooi. Goed gesprek gewenst met de psycholoog.
lady jane Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Geplaatst 4 oktober 2016 Ik lees je graag Lars, voel me verwant met jouw proces en heb bewondering voor jouw doorzettingsvermogen en pure eerlijkheid. Bedankt dat je bent blijven schrijven. basta reageerde hierop 1
Skyer Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Geplaatst 4 oktober 2016 (bewerkt) Ga zo door Lars. Ik lees je draadje met veel genoegen en vind het heel mooi om te zien dat je 'groeit' . 4 oktober 2016 bewerkt door Skyer
basta Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Geplaatst 4 oktober 2016 Lars, haal weg, snotaapje!! Ik meen het, Lars, een ban is niet fijn, vraag maar aan Toine. Nou, deleten alsjeblieft, je maakt jezelf monddood.
Quinn Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Geplaatst 4 oktober 2016 (bewerkt) Joh Lars, vervang ze gewoon door "hell". Die lijkt akkoord te zijn en bekt ook prettig. Edit: hoe was het ook weer? Eén account per persoon toch? 4 oktober 2016 bewerkt door Quinn
kruidenthee67 Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Geplaatst 4 oktober 2016 (bewerkt) Ik liet me verleiden tot een reactie, beter van niet. 4 oktober 2016 bewerkt door kruidenthee67
basta Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Geplaatst 4 oktober 2016 (bewerkt) Lars, wat fijn dat het steeds beter op de afdeling gaat! Weet je nog hoe je er tegenop zag? Kun je nu ook wat beter tegen de herrie, drukte enz? Weer een simultaantje met Kruidenthee. Ergens in de lucht zijn we elkaar tegengekomen. 4 oktober 2016 bewerkt door basta kruidenthee67 reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Geplaatst 4 oktober 2016 Dat padje is niet weg; jouw weg is nu even niet dat padje. Komt weer goed, Lars.
Vol Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Geplaatst 4 oktober 2016 Het komt weer goed Lars, de afgelopen dagen met verwarrende (afwezige-) emoties kunnen toch niet zomaar voorbij gaan ? Ook vandaag hoort erbij
Quinn Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Geplaatst 4 oktober 2016 Jongen, dit zijn dagen met heftige emoties, al dan niet bewust en dagen waarin alles anders gaat dan normaal. En dus reageer je ook anders en komt alles anders binnen dan onder gewone omstandigheden. Laat het gaan, onthoud goed dat het om jou en jouw proces gaat.
kruidenthee67 Geplaatst 5 oktober 2016 Rapport Geplaatst 5 oktober 2016 Goeie dag gewenst Lars, rustig an.
Quinn Geplaatst 5 oktober 2016 Rapport Geplaatst 5 oktober 2016 Goede dag gewenst vandaag Lars. Kleine dingen doen er ook toe. Soms is schoenen aan trekken (of een jas...) al een prestatie.
Quinn Geplaatst 5 oktober 2016 Rapport Geplaatst 5 oktober 2016 Hebben ze daareen boksbal? Die helpt mij wel eens in dit soort buien.
kruidenthee67 Geplaatst 5 oktober 2016 Rapport Geplaatst 5 oktober 2016 Uitspreken? Naar buiten? Tekenen...krassen? Rustige plek opzoeken en gevoel toestaan? Schreeuwen? Voelen......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden