Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Eigenlijk is het triest. Ik heb een tijdje geen vrijheden gehad. Dat ben ik nu weer aan het opbouwen. Zoals de psychiater zei we kunnen je niet altijd opsluiten leren om je verantwoordelijkheid te nemen. Toch dan weer oud gedrag. Is het moeilijk naar de winkel willen hollen. Gisteren terug gegaan. Gezegd dat ik niet meer naar buiten wil. Vandaag wil ik gewoon weer naar buiten. Vent van 59 jaar moet kunnen zou je denken. Heb vannacht slecht geslapen. Waarom ben ik een triest persoon. Nog steeds zwak steeds willen vluchten. Komt niets van mij terecht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bént geen triest persoon!

 

 

Er spelen een heleboel dingen die ervoor zorgen dat 

jij nu doet wat je doet. Wat je altijd gedaan hebt.

Maar het allerbelangrijkste is dat je ook verantwoording 

hebt genomen om het aan te pakken. Dat doe jij zelf.

En dat is kei-dapper, kei-moeilijk en kei-goed (ja Lars, brabant  ;) )

 

En ik vind het supergoed van je dat je kei-eerlijk bent om dat ook allemaal gewoon op te schrijven.

 

Man, wat doe je het goed! Je komt er wel...om nog maar eens in mijn taal te zeggen: 'goei werruk he tijd nodig'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, je bent niet triest. Gisteren heb je de keuze gemaakt om terug te keren, niet de keuze om alsnog de supermarkt in te stappen en in de verkeerde rij te eindigen. Dat is juist sterk, krachtig, stoer. En vandaag, vandaag zet je de stap opnieuw en komt er weer een keuzemoment. Weer een moment om te laten zien aan jezelf hoe sterk je bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...