Vasja Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Heftig hoor maar lijkt me ook wel fijn ^^ slaap lekker Lars ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Een bijzonder pareltje van een dag Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Lars, wat ontzettend fijn! Je klonk tot nu toe zo eenzaam ten aanzien van je zussen, maar dit is dierbaar, zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Dat hakt er op een goede manier in , denk ik. Wat goed dat je naar het graf van je broer bent geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Wow, wat een dag. Wat goed zeg Lars. Hoe voel je je vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 hoe gaat het met jongste dochter eigenlijk Lars, hoor je geregeld wat van haar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 ja kan ik me indenken Lars, ze is ook wel erg ver weg en je zult je wel machteloos voelen ook daardoor. Soms moet je door zo'n moeilijke start heen (zij dus) en gaat het daarna beter. En zo niet, komt ze misschien eerder terug, of gaat naar een minder zwaar gebied. Maar ja, dat weet je nog niet he. sterkte ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik ernaar vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 nou, hier kan het altijd Lars, anoniem en veilig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2017 Lijkt me heel gewoon eigenlijk. Heel herkenbaar. Je mag het eng vinden en leuk en fijn. Allemaal tegelijk mag ook. Verdragen Lars Het komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2017 Leukspannend, het woord van deze week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 28 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2017 Leuk vooruitzicht Lars! Tuurlijk is het spannend maar je gaat bovenal lekker genieten van kinderen en kleinkind! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 28 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2017 Begrijpelijk Lars! ^^ het wordt vast heel erg fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2017 Spannend! Fijn die refusal, geen strijd dus te leveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2017 Alvast een fijn weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2017 calculeer maar wat spanning in Lars de enige die er geen heeft zal de kleine zijn, die houdt wel van leuk-spannend een heel mooi weekend gewenst en fijn dat je Refusal hebt, dat is alvast 1 stress-faktor minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2017 Klinkt goed Lars, alles voorbereid en elke situatie min of meer voorzien. Probeer er flink van te genieten hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2017 Je kunt de tijd niet overdoen, maar goedmaken kan wel. Als je dochter je meevraagt voor dit weekend, dan denk ik dat er veel wel goed zit Lars. Veel plezier. Rustig aan dan heb je nog meer plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2017 Je kunt niet veranderen hoe het ging en hoe je je vroeger gedroeg, maar wel hoe je dat nu doet. Ongedaan maken kan niet, maar goedmaken wel degelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2017 Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2017 Eindelijk dan toch Weekend!!! Eet je een ijsje voor mij? Drie bolletjes chocolade graag Oh en let aub op wat je eet in het weekend, mbt alcohol. Je bent dat even niet meer gewend om daarop te letten. Geen bonbonnetjes met likeur of tiramisu of iets dergelijks. Wil gewoon dat niets het weekend verpest voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2017 mijn eerste vakantie zonder drank was ook met mijn dochter, het viel me reuze mee en vanaf toen wist is dat ik goed zat en de goede keuze had gemaakt. geniet van de kleine dingen Lars, dat zijn de dingen (en mensen) waar het om gaat in het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 31 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2017 Heel veel plezier Lars, ik sluit mij aan bij de rest. Ga vooral lekker genieten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2017 Rapport Share Geplaatst 3 april 2017 Gatsie. Dat is wel heel naar terugkomen. Bah Lars. Ik ben er hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden