Spring naar bijdragen

Stoppen

Gast Lars

Aanbevolen berichten

Dat gedeelte dat het moeilijk is om een nieuw leven op tw bouwen herken ik. Ik weet niet hoe het is om de medicatie af te bouwen. Ik zou je graag willen helpen maar ik weet niet hoe. Probeer te denken aan hoe je je gisteren voelde. Toen je dacht: oké ik ga hiermee door! ik ga ervoor!

Uiteindelijk kan het alleen maar beter worden maar ik snap wel dat je hier eerst even doorheen moet. Dikke knuffel!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vervelend toch Lars, meer dan vervelend voor jou. Hou je kop erbij en je koers voor ogen! Wellicht kun je even zwemmen o.i.d? ( ik las dat je dat wel prettig vond en ik ben er nogal fan van;-) in ieder geval iets fysieks ook waardoor je prettig uitgeput en moe maar voldaan kunt worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet vergeten dat je heel hard aan het werk bent: het afbouwen van die medicijnen kost al je energie en daadkracht. Zit het maar gewoon uit, zonder er al teveel over na te denken, zonder al teveel weerstand. Deze tijd moet verstrijken.

(Makkelijk praten, ik weet het Lars)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, raap jezelf bij elkaar joh!

Niet terugvallen, het maakt het zó veel moeilijker.

Ik heb ervaren met terugvallen of uitglijden dat 

het stoppen steeds meer energie kost. Zo zonde.

Trek aan de bel, vraag hulp/begeleiding.

Geef jezelf die schop. Kop op Lars, niet wegzakken nu.

Ja het is moeilijk voor je, maar als je er doorheen komt,

ben je sterker dan ooit. Niet vechten tegen jezelf, dat verlies je altijd. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, wat een inzichten. Knap dat je hier kwetsbaar durft te zijn . Wellicht opent dat een deur(tje) naar het meer gaan vertrouwen in iemand kunnen hebben daar? Dat gun ik je zo. En ministapjes zijn ook stapjes. Echt waar.

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...