lady jane Geplaatst 12 september 2016 Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 (bewerkt) 12 september 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 september 2016 Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 zo kun je het ook zeggen, ja.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 september 2016 Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 Sterkte vandaag met alle veranderingen Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 september 2016 Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 Succes Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 september 2016 Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 Ik zie ook niks bij dat plaatje ben nieuwsgierig. Lars..natuurlijk vind je het nog niks...rustig an. Teak your time...geef het een kans (en ik weet dat je dat doet ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 september 2016 Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 september 2016 Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 Sport ze Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 september 2016 Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 Geef het gewoon wat tijd Lars, het zal nu nog even wennen zijn. Ik kan me voorstellen dat die drukte wat op je valt. Je zult je draai vinden en er zullen ook wel mensen zijn in de groep die wat meer rust zoeken; Moet daar nog een kameraadje vinden hé, is een kwestie van tijd. We leven met je mee.. Morgen een nieuw dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2016 Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 dit was m Lars, rust maar uit van het sporten, het werkt wel uiteindelijk, sporten om frustraties eruit te gooien. Wat je zegt ook; het zal wennen worden. Geef het een kans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 september 2016 Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 (bewerkt) Lars, ik wens je alvast een goeiemorgen! 12 september 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Tuurlijk ga je ervoor Lars. Neem je tijd... Goeie dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Misschien zijn ze er juist wel van gediend, Lars. Na beeldende therapie ook nog lichaamsgerichte therapie. Ik wil je niet op gekke ideeën brengen maar je weet het nooit! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Ik vind je sinds de verhuizing een beetje preuts geworden, Lars, dat wil ik even kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 O, gauw nog even inloggen. Was een (stom) grapje hoor Lars. Ik ben eigenlijk gewoon blij dat het mee lijkt te vallen. Je zag er zo vreselijk tegenop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 haha .. niets is toch lekkerder met die hiite om lekker in je blote kont in het gras te zitten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Doen we dat zondag ook ??? basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Wie zegt dat mensen die niet drinken saai zijn.. yes.. zou ook wel willen komen maar ik rekenen op jullie...zalig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 nee nee Lars... blote billen in het gras ;-) Truste morgen nieuwe dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 'Als het gras twee kontjes hoog is...tralalie...tralala' basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Pittig Lars, Ik heb er geen ervaring mee, maar hoop dat je op één of andere manier de rust krijgt/kunt vinden die je nodig hebt. Wel goed dat je in overleg gaat. Sterkte...en probeer er wat van te maken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Met hoeveel mensen deel je daar eigenlijk de woonkamer Lars? Kan me voorstellen dat als er zeg zeven mensen voetbal zitten te kijken, dat je knettergek wordt van de herrie die dat met zich mee brengt. Hoop dat er iets op te vinden is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 'M'n opa, m'n opa, m'n opa....in heel Europa....m'n ouwe opa' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Lees je graag? Puzzelboek? Tekenblok mee de woonkamer in? Gelukkig zal die spelcomputer geen onderdeel van de therapie zijn Hoe is de tuin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden