rapilos Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Trouwens..hoe "leuk "waren je drank jaren dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Blijf je hier dan wel verslag doen, Lars? Misschien ben jij wel degeen die zich op een leuke manier weet dood te zuipen.. Zou alcoholisme in een heel ander daglicht kunnen zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Wat boeit het. Niets helemaal niets. (aangepast door moderator: uitzichtloos gevoel). Heb ik misschien nog een paar leuke jaren. O man, dat is zo herkenbaar dat het zeer doet. Maar het is gelul. Want het boeit wel degelijk, jij boeit wel degelijk. Je doet ertoe. Nee, niet voor iedereen, maar wel voor de mensen die jij belangrijk vindt. Dood is simpel, voor leven is moed nodig. En die heb je, lees maar terug. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Lars beledig jezelf en ons forum niet joh kijk eens wat er achter je uitbarsting zit. drinkend verlies je alles en iedereen niks leuks aan. Volhouden en vertrouwen dat er nog wat voor je in het verschiet ligt dus. Je moet gewoon door de rotdagen heen, dat weet je toch? Kom op zeg, ik schat je hoger in dan dit!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Lars.. Daar waar je nu in zit is een gevolg van al dat zuipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 (verwijderd door moderator). Nooit gehad dat je het even helemaal niet ziet zitten en denkt bekijk het even allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Voelde me vanmorgen even heel erg rot. Niet meer en niet minder. Had ik hier misschien niet meer moeten knallen. Maar ach dit is mijn eigen draadje. Ook deze momenten horen erbij. Voel me rustiger nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Ik begrijp het ook niet. Ik heb het over mezelf. Niet over alle herstellende mensen dat die dat maar moeten gaan doen. Come on ik zal vast niet de enige zijn die dit een keer roept. Ik pak me daarna wel weer op. Ga in gesprek erover. Dat is het en verder weer. Genoeg erover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Ik vind Lars' uitroep van vanochtend juist iets wat ik hier verwacht te lezen, zeker in een persoonlijk draadje. Iemands weg uit de ellende gaat niet alleen maar soepel en gemakkelijk, daar horen dit soort ellendige momenten helaas bij. Ik ben voorstander van ook dit hier te benoemen, tenslotte is het ook een manier van hulp vragen en verwerken. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Hou toch op... Lars z'n draadje, mag ie schrijven en uitroepen wat ie wil. Moderator bepaalt wel wat wel of niet kan. Discussie elders voeren? Meya, Vol en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 (verwijderd door moderator). Het is een schreeuw om aandacht. Herkenbaar misschien? Het is een drukke week. Gesprek met zussen gehad wat mij niet opleverde wat ik had gehoopt. Volgende week naar andere afdeling waar ik tegen aan zie. Confronterend vindt omdat het voor een langere periode zal zijn. Psycholoog waar ik veel aan heb gaat 3 week met vakantie. Zaterdag is mijn dochter jarig. Belde haar gisteren. Sorry pa denk dat jij beter op een andere dag kan komen. Ma en vriend komen ook. Dat viel verkeerd bij mij. Heb ik het vanmorgen met een maatje over. Zij legt uit hoe zij het ziet. Je dochter wil een fijne verjaardag en geen spanningen. Ze kiest voor haar moeder. Zij is degene die haar niet heeft laten vallen. Die er wel altijd voor haar was. Komt even verkeerd bij mij binnen. Reageer niet positief. Maatje denkt barst maar even Lars. Ja dan ben ik even zielig. Ja dan denk ik waar doe ik dit allemaal voor? Als ik dan tot rust kom kan ik er daarna wel goed over nadenken. Maatje heeft gelijk. Excuses aan geboden. Met psycholoog gesprek gehad. Even weer de dingen op een rij wat er nu aan toe doet. Probleem Lars is dat hij veel te snel wil en alles tegelijk. Proberen om alles een beetje los te laten. Gewoon weer door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Lars, Ik denk dat genoeg mensen het zelfde denken af en toe,maar het niet opschrijven. Ik durf te zeggen dat ik het ook af en toe denk,sho what. Heel veel kracht en sterkte ,Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Mooi Agnieta en nu de dagdraad maar weer vol kladden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Vroeg ik me ook af. By the way ik heb ook een slechte dag. Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand schudden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Ook van mijn kant excuses. Mocht ik mensen gekwetst hebben door mijn uitspraak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 (bewerkt) Lars, denk niet dat je iemand gekwetst hebt, je hebt gewoon een moeilijke dag en daarom zijn we er voor elkaar. veel stekte man 8 september 2016 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Lars, geen excuses nodig voor dingen die je op je eigen draadje schrijft lijkt me ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 mijn woordkeus was ook niet goed Lars ik bedoelde meer dat je jezelf en het forum niet tekort moest doen. Je bent zoveel verder dan waar je contact mee heb als je zo in het verzet zit. Zo zonde. Drinken is allang geen optie meer. Kijk eens wat ja al hebt bereikt, hoe wijs sommige van je postings zijn. Net alsof er 2 Larsen zijn; de wijze en die nog als een opstandige puber reageert. De wijze wint het steeds meer en de puber gaat dus nog meer in het verzet. Misschien zijn het zijn laatste stuiptrekkingen Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Er zitten mij veel dingen dwars. Ik word kwaad tot het randje. Tranen komen op maar ook dan ga ik niet over het randje. Kan alles weer inslikken en dat maakt het lastig. Ik kan me niet laten gaan. Heb veel boosheid frustratie maar ook verdriet. Ik kan het niet kwijt. Na jaren voel ik weer echt. Met die pijn ka ik niet omgaan. Het lijkt of het alleen maar moeilijker wordt. Ik wil zo graag vooruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Dit wat je schrijft ís vooruit. Met grote stappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Je gáát ook vooruit. Je staat in elk geval niet stil, er gebeurt genoeg. Stilstaan lijkt makkelijk maar is het niet. Stilstand is achteruitgang. Bedenk dat áchteruit gaan ook niet makkelijk is. Dan ga je terug naar waar je was... Vooruitgaan kost energie, maar hoe meer je "op snelheid" raakt, hoe makkelijker het wordt.. Niet inslikken, die tranen, die boosheid, die frustratie. Je bent nu in een omgeving waar ze je kunnen helpen met opluchten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Ik weet niet of het hetzelfde is Lars maar bij mijn zoon kwam er veel frustratie uit dat werd soms voor agressie of boosheid aangezien het plaatste hem nog meer buiten de groep/de anderen Hij heeft het overleefd door zich steeds meer af te zonderen en in de pc, in games en fora te gaan leven. Hij is er gelukkig. Moeilijk om te accepteren voor mij soms, maar dat is mijn probleem. Jij bent al ergens verder dan hij, je oefent hier, accepteert hulp en bent vader en opa, zover zal mijn zoon waarschijnlijk niet komen. Oefen hier maar veilig verder. En met hulp daar ga je het leren integreren. Het zal nbiet zo snel gaan als jij wilt, en anderen zullen jou vaak niet snappen, en misschien jij anderen ook niet. En jij bent er en wij, anderen ook. Het kan, naast elkaar, met elkaar, en soms/vaak ook alleen. blijf delen♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 (bewerkt) Bedankt voor de reacties. Kom er later op terug. Rot geslapen. Ook dat moet eens beter. 9 september 2016 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 Lars, ben je de moderator aan 't testen? Balen dat slecht slapen...kan je geen advies geven, hopen dat het beter wordt op termijn. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden