Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Haha heb net zelf maar een bakkie ingeschonken sowhat Lars Jou koffie staat ook klaar hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Nog een tweede bakkie dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Lekker, ik neem thee. Zo, wat toevallig! Je hebt mijn favoriete thee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Het zal geen vakantie worden Lars maar ik denk dat je het uiteindelijk als een bevrijding zult zien. Ik kijk zelf wel eens terug naar berichten en mailtjes, zelfs in nuchtere toestand geschreven van een paar jaar geleden en herken mezelf dan niet. Boos, argwanend, onzeker, onbetrouwbaar vind ik dan nog wel de beste omschrijving van mezelf in mijn drinktijd. Qua werk heeft me dat zelds geholpen, veel woede in je werk stoppen, maar ten koste van (bijna) alles. Onderga het maar, de behandeling, en we zien je hopelijk fris en fruitig na afloop weer terugkomen.. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 waar is de koffie trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 En appeltaart is altijd goed! Tenzij het met zo'n vieze 'vershoud laagje' bovenop is...:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Denk dat Lars appeltaart aan het bakken is. of hij is net als ik voor de vierde keer de kids in bed aan het leggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Goede koffie trouwens! Kan Lars nog wat van leren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 vijfde keer.. en voor de eerste keer mijn geduld verloren. Dat mag ik van mezelf, de vijfde keer :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Die appeltaart komt niet meer denk ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Allright! Maar ik ga nu slapen, welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 appeltaart? over 5 weken, die stáát he? Ik weet niet of je in de kliniek internet-toegang zult hebben. Mocht dat wél zo zijn, dan hoop ik dat je af en toe komt vertellen hoe het gaat. Mocht je geen internet hebben, of er op mogen, dan houd je dus sloten tijd over om huiswerk te maken appeltaart te leren bakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 ..........of mijn vrouw............ DIE ARME VROUW VAN JOU HEEFT DAAR GEEN TIJD VOOR zij krijgt óók huiswerk mag ik hopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Hoe moeilijk je het ook hebt. ik lees nog wel humor in je Geen onbelangrijke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Welterusten Lars We weten hoe moeilijk het kan zijn om te stoppen gozer,niets om voor te schamen Slaap lekker morgen een nieuwe dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 <piep> En nou heb ik alles gemist hier, de koffie, de thee, de koeken... Ik was naar mijn meeting Welterusten Lars! Morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Hoop dat Lars echt slaapt hoor!! (hij snurkt geloof ik... hoor ik dat goed?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 (bewerkt) Succes Lars...bij intake Elke dag een stapje dichterbij. Kan je je onrust voorstellen. Je hebt een keuze gemaakt en dan nog dat wachten. En daar zijn we met niet zo goed ik. 21 januari 2016 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Lars, ik las net een mooie van David Bowie en moest even aan jou denken; Be a heroe just for one day ♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Fijn dat het er netjes uitziet. Het is geen vakantie en dat moet ook niet. Goef dat je dit aangaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 streng maar rechtvaardig lees ik eruit houd ik wel van (zachte heelmeesters he Lars je weet het.... en waarschijnlijk zijn ze ook mild naar je hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Goed zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Lars Gelezen. Je bent niet raar. Je bent geen loser. Je hoeft niet bang te zijn. Je neemt jezelf overal mee naar toe en daarom hoef je niet bang te zijn. Jij kunt dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Lars: ja het moeilijk hebben hoort er bij. Denk aan dagen die mooi en goed waren.... dit is nu even de andere kant van de medaille. Niet leuk, maar ook wel zoals het leven in elkaar steekt. Zelfs hoort te zijn anders zou er nooit meer iets te genieten zijn (zonder die moeilijkheden). Na deze moeilijke uren, dagen, weken, zullen ongetwijfeld betere tijden aanbreken. Bah, het lijken wel een zooitje cliche's he. Maar zo waar! Je moet er zelf wat voor doen. Uitzitten... Afwachten... Niet drinken.... (geen hoog spel spelen!) Afleiding zoeken... Hulp aanvaarden... En vertrouwen hebben dat als jij de juiste inspanningen doet, de rest volgt. Wat doe je nu? Want je was weg op de dagdraad. Vroeg in bed? Dat helpt mij iig wel.... Kop op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden