Gast Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Vandaag naar de kas. Het voelt als straf is wat op mijn leeftijd. Totaal geen zin in. Vanmiddag groep pmt ook zo fijn. Gesprek met mijn pber vandaag. Mag wel weer avond zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Drukke dag. En ja: ik begrijp het van die straf. Kom op Lars. Toch een fijne dag. Wie weet gebeurt er iets waar je om moet lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Geen ruzie maken met de bloemetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Succes Lars en voor je het weet is het weer avond en misschien valt het wel mee tussen de bloemen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Bloemen houden van mensen succes met de dag Lars, probeer er een goede van te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 :lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 (bewerkt) Was een gezellig dagje vandaag. Straks nog eten koken met een ander zonder begeleiding. Maar morgen weekend. Ga na de middag weg tot zondagavond mts het goed gaat. Zin in. 12 januari 2017 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Dus het viel toch nog mee bij de bloemetjes! Mooi! En nou is het ook nog bijna weekend! Je dag kan niet meer stuk. Nouja nog even eten koken dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Leuk. Dus de bloemen waren lief. Mooi zo! En bijna weekend ja. Topperrrrrrr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Trompetgeschal: tetterreteeeeet :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Was beetje sarcastisch bedoeld behalve weekend daar heb ik echt zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Maarre.... alle bloemen leven nog? En wat schaft de pot? Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Macaroni. Ja de bloemen leven nog. Of dat morgen nog zo is weet ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Oh, weet je nog hoe je altijd tegen de weekenden aanhikte? Je begon op dinsdag al een beetje te zuchten, en wij maar hobbies en bezigheden aandragen. (Ik overdrijf hoor) Ik vind het zo leuk voor je, Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Ja nu omgekeerde wereld. Slepen je door de door de weekse dagen heen op de boerderij en in de bloemen kas zodat je van het weekend weer een feestje kunt bouwen! Nog 1 nachtje slapen tralala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Hij stuurt elke morgen en avond een berichtje. Best lief natuurlijk maar ik ben niet zo'n romanticus weet nooit zo goed wat ik antwoorden moet. Moet daar ook wel aan wennen. Alles is wennen seks met een man hand in hand lopen. Maar wel leuke spanning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Ik ben haast jaloers, zo leuk lijkt me dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Wat seks met een man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Nee mallerd, met jou natuurlijk. Toch Vol? Vol en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Whahaha smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 WHOEHAHAHA ik kom niet meer bij hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Whahahaha haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Ik zit inderdaad hier te lachen dat de rest hier denkt: huh????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Ik zit ook hardop te lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden