Bob Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Volgens mij heb je de beste schop onder die kont een half jaar geleden al gegeven. Lekker doorgaan daarmee, maar dus wel vooruit blijven gaan en niet meer terugvallen in die oude stupid habits. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Doe maar eigenwijs Lars, ga gewoon alleen. Als ik me niet vergis sta je sterk genoeg in je schoenen en kun je dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Nee, zeker niet. Ik cynisch? Ik denk echt dat je het kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 goed voorbereid op pad is het halve werk Lars!!! in gedachten loop ik met je mee en vermijden we samen het drankpad!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 't Scheelt in elk geval dat je je bewust bent van je vijand. kun je niet 'per ongeluk met' een fles thuiskomen. lars, hier vandaag grootste stoom-intercity op station i.v.m. dickensfestijn. vanuit rotterdam, geloof ik. vanavond 18.00 vertrekt ie hier voor terugreis Nada reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Ik zit op je linker schouder Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Wel expres? Maar Lars, je gaat toch niet met je vijand in zee? dat wil je toch echt niet meer.. toch? Hoop ik... je bent toch misschien hopelijk wel een heel klein beetje blij dat je al bijna een half jaar niet meer drinkt. hoeveel bewijs heb je voor jezelf nodig om te laten zien dat je zonder kunt. Heel goed zonder kunt, zelfs, zoals je hier al tijden laat zien. Niet makkelijk, niet leuk, maar wel zonder.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Elke ovwrwinning is er 1 meer. Wijs besluit dus. Wat een strijd toch steeds he Lars. Bij twijfel niet doen is niet voor niets een veelgebruikt gezegde. Houd je sterk vandaag kanjer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 (bewerkt) mooi besluit dat je binnen blijft, ook al voelt het * het is wel een goede stap die je weer gezet hebt. weet dat het duiveltje aan je knaagt maar laat hem niet winnen! je weet wat je nodig hebt of eigenlijk wat je niet nodig hebt. het minderen van de medicijnen voelt nu waardeloos. maar he leer van mij: alle waardeloze dagen zijn te overleven, dus deze ook!!! zet m op vandaag!! 17 december 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Nee einde discussie ik ga niet weg. Lijk wel gek in mijn kop. Elke keer weer hetzelfde liedje. Maar wel stellig. En wat LJ zegt: wijs.. ook al denk jij misschien dat je niet goed wijs bent, wij beginnen zo langzamerhand wel beter te weten. Sterkte jongen. Lika en Stekker reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Klinkt als een goede dag Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Wow, ben onder de indruk. Wat goed gedaan Lars. Zo! Ben hier ook aan het opruimen. It helps! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Lieve Lars: opgefokt= onnatuurlijk. Waakzaamheid en waardigheid wens ik je en natuurlijk goeie nachtrust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Ga maar na: voelt het fijn? Nee. De mens is van nature een naar harmonie strevend wezen. Alleen bij aanvallen van buitenaf moet ie vechten (opgefokt worden tot overleven). Omdat wij niet meer met wilde dieren te maken hebben (ik maak het iets simpeler dan het is hoor...) zouden we in vrede en harmonie kunnen leven/is ook gezonder. Ons menszijn maakt door onze denkfunctie dat wij tevens verantwoordelijk zijn voor onze daden. Dat maakt dat ik zeg dat waakzaam zijn en waardig-voelen een prachtig begin kunnen zijn om opgefoktheid tegemoet te treden. (jaja) KMW, dat ook. Steeds weer nadenken over..... jezelf, anderen, jezelf.... wat je wilt.... enz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 (bewerkt) En nu PLAT Lars! oeps, zeg ik ook tegen mezelf dussss Zzzz 17 december 2016 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Hoe gaat het vandaag Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Lars, kun je op de rem trappen? Of iemand roepen die dat voor je doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Lieverd, ga naar iemand toe. Is er iemand van de verpleging in de buurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Nee niet alles weg. Ook na 1 of een paar kun je alsnog besluiten de volgende niet te nemen en op de rem te stappen. Dan is niet alles weg. Maar even een kink in de kabel en die is reparabel. Nu hulptroepen in de buurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Lars: Je kunt nooit falen tenzij je opgeeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Is er begeleiding/ verpleging in de buurt. Die aanschieten, drank inleveren, gesprekje, wandelen etc...... Niet opgeven Lars!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Hoe reageerde je dochter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Ik wou dat ik wat voor je kon doen nu. Wat zou je nu kunnen helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden