basta Geplaatst 9 november 2016 Rapport Geplaatst 9 november 2016 Lars, wat een fijn bericht, over je toekomstige woning en alles wat erbij hoort!
Mootje Geplaatst 9 november 2016 Rapport Geplaatst 9 november 2016 Een oude sentimentele opa die geniet van de tafelmanieren van kleindochter, klinkt helemaal goed! En het voelen van emotie om die gipsbroek, is pure winst. Zo ook de nieuwe plannen Lars. Kan zomaar heel bevrijdend zijn. Hopelijk ook het zetje om over enige tijd, buiten een beschermde omgeving, gewoon je nuchtere ding te doen. Ik gun het je
kruidenthee67 Geplaatst 9 november 2016 Rapport Geplaatst 9 november 2016 Je wordt geraakt...en dat raakt mij. Sita2 reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 9 november 2016 Rapport Geplaatst 9 november 2016 Man, wat ben jij aan het groeien, zo snel als je dit nieuws ook al om weet te denken naar iets positiefs! Echt, geweldig om te lezen. Sita2 en smart reageerden hierop 2
basta Geplaatst 10 november 2016 Rapport Geplaatst 10 november 2016 Dan heb je de mijne van gisteren, Lars, want ik ben 'm weer kwijt. Gewoon maar ondergaan, inderdaad. Sterkte! Sita2 reageerde hierop 1
Sita2 Geplaatst 10 november 2016 Rapport Geplaatst 10 november 2016 Balen! Ik sta er ook regelmatig mee op helaas. Kun je het van je af sporten?
Zandloper Geplaatst 10 november 2016 Rapport Geplaatst 10 november 2016 Ach,hoort bij het leven Gaat weer voorbij,je gaat goed Lars fijn voor je,
basta Geplaatst 10 november 2016 Rapport Geplaatst 10 november 2016 Bijna half vier, het schiet al op. Gaat het? Sita2 reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 10 november 2016 Rapport Geplaatst 10 november 2016 Als ze het zegt, zal ze het menen Lars, ga daar maar gewoon van uit. En wees maar vermoeiend, dan heeft ze uitdaging in haar werk. Succes alvast voor donderdag, voor ik het vergeet.
Vol Geplaatst 10 november 2016 Rapport Geplaatst 10 november 2016 Wat fijn dat er zo snel al een intake is!
smart Geplaatst 10 november 2016 Rapport Geplaatst 10 november 2016 ... en de boeren, zij ploegden voort
lady jane Geplaatst 11 november 2016 Rapport Geplaatst 11 november 2016 stop daar dan maar mee Lars hup in de actie wie weet wat het weekend dan brengt. maak er wat van!
Sita2 Geplaatst 11 november 2016 Rapport Geplaatst 11 november 2016 Wat fijn dat je zo goed hebt geslapen! Is het de kantjes eraf lopen een reactie op alles Lars? In de anti? En zo ja waarom? Balen dat je zo tegen het weekend opziet!
Sita2 Geplaatst 11 november 2016 Rapport Geplaatst 11 november 2016 Oké, snap ik. En geloof me Lars, dat als je naar de naar de winkel gaat het zo een desillusie is. Het is lang niet wat je denkt dat het nu is. Dus als ik je ook maar enigszins kan overreden het niet te doen, doe ik dat. Je bent meer waard
Sita2 Geplaatst 11 november 2016 Rapport Geplaatst 11 november 2016 Lief Lars, wees mild voor jezelf. Je bent voor mij een kanjer. Ik snap dat het veel is nu. Kun je misschien vandaag nog even praten met iemand? Of een scheldmaatje zoeken, of buiten in je veilige omgeving een boom verrot schelden o.id?
Meya Geplaatst 11 november 2016 Rapport Geplaatst 11 november 2016 Mijn PB box is 24/7 open voor scheldkanonades. Alles woorden mogen. Ik reageer alleen niet behalve met een roos of een vredesteken
Vol Geplaatst 11 november 2016 Rapport Geplaatst 11 november 2016 Stuur je een kopie naar mijn PB-box .. lucht het dubbel op misschien
Vol Geplaatst 11 november 2016 Rapport Geplaatst 11 november 2016 Ik hoop dat je goed slaapt joh Morgen weer een nieuwe dag, waarop je ziet dat je je impuls de baas was.
Vol Geplaatst 11 november 2016 Rapport Geplaatst 11 november 2016 Idioot hoe dat lijkbaar werkt En toch na 5 maanden nogsteeds niet aan toegegeven
smart Geplaatst 11 november 2016 Rapport Geplaatst 11 november 2016 Kop onder de dekens... zolang? Bah dat ruikt Ieder zijn meug haha Kop op! En nu es ophouden met jezelf op de kop te geven hoor! Foei. Succes met je leuke pber (echt leuk?) Goh.... ik wou dat ik morgen een gesprek had, ondankbaar geval dat je bent Maarre.... misschien moeten ze je toch maar es weer op straat zetten: laat men je nog 1x ervaren hoe geweldig dat drinken is.... Ik zie het nog wel zover komen. weg trots - weer schuldgevoel - nog erger zelfs - bahbah. Kun je trots zijn met je schone lijf en brains? Terwijl je hard werkt om zelfstandiger te worden ondertussen? En aan het verwerken bent? Dat kost TIJD!! Moderator.... dit is als ondersteunend bedoeld! Goeiemorgen Lars: ik hoop dat je een fijne zaterdag hebt! Jannigje reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 12 november 2016 Rapport Geplaatst 12 november 2016 ach Lars wat een eenzaamheid lees ik tussen de regels door. dat vingertje is van haar dat zegt niets over jou, maar het gedrag (opstand, eigen rechter spelen, eigenwijs zijn) dat is van jou, daar kun je wat mee, iets anders dan nu haar oordeel over jou bevestigen. ongetwijfeld heeft autisme er iets mee te maken maar ook herken ik iets van puberaal gedrag dus misschien tijd om uit te zoeken of je echt volwassen wilt en kunt worden. kijk niog even naar de dagdraad van gisteren daar zat die energie ook, maar wat speelser, we hebben allemaal wel iets van in opstand komen tegen autoriteit (moderators hier) dat hoort bij groter groeien blijkbaar en bij nog niet los zijn van drinken ook denk ik zo.
Zandloper Geplaatst 12 november 2016 Rapport Geplaatst 12 november 2016 Ach Lars, Weet niets te zeggen,heel veel kracht ,en dat het zonnetje ook weer in jou hart gaat schijnen. Dikke hug,zandloper
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden