Monster Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 ai, da's een carnaval's kraker.............. daar hebben we het over een maand pas over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Ha, ha wat leuk dat je daar naar vraagt Albert, en wat goed dat je dat nog weet. Nou ik kan je zeggen; met mijn voeten gaat het gelukkig weer goed. Draag nog steeds wel elke dag stevige wandelschoenen, maar voel de hielspoor bijna niet meer. Voel wel, dat het waarschijnlijk altijd een zwakke plek zal blijven. Het hele pijnlijke proces heeft toch wel zo'n 10 maanden geduurd denk ik Maar kan wer gerust 5 km. flink doorstappen zonder last te hebben. Fijn trouwens dat je er weer bij bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Nee hoor monster, ze doen niet zeer meer Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Gewoon maar binnen gebleven en in slaap gevallen op de bank tijdens de mindfulness. Mini winterslaap. Nodig zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Bol, als er iets ernstigs zou zijn had men beslist wel gebeld; hoop dat dat gerust stelt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Ja Smart dat klopt. Ik denk ook dat er bij mij twee dingen door elkaar liepen. En de ervaring met die pijn op m'n borst tijdens het bowlen en een winterdepressie en dat die twee elkaar versterkten. Ik was vreselijk onrustig en somber. Dit ken ik niet zo van mezelf hoewel ik altijd op moet letten voor winterdips. Nu ik vanochtend mijn lamp langer gebruikt heb, voel ik dat die sombere gevoelens minder worden. Gelukkig. Nu kan ik ook wat anders tegen die (overigens veel mindere ) pijn aan kijken. Er is weer wat rust gekomen in m'n hoofd. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Akelig he, die somberte er dan ook nog eens bij! Ja dat versterkt alles zeker. Ik hoop dat je gauw wat meer weet. En ja: dan maar weer vaker onder de lamp. Zou ik ook moeten doen; vergeet het vaak. Door de onbegaanbaarheid van de wegen en afgelegen te wonen voel ik me vandaag wel afgesloten van alles. Ik stel me dan voor - alsof ik al bejaard ben - hier een week of langer opgesloten te zitten... nee daar word je niet vrolijk van. Morgen de lamp er ook maar eens bij pakken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 (bewerkt) Frummers in het noorden, weest voorzichtig! Altijd he En gewoon in T-shirt Waarschijnlijk rijdt de SN toch niet... 4 januari 2016 bewerkt door Mai AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Nou ik hoop dat ik dit gewoon kan plaatsen,dan weet ik dat het aan edge ligt en niet aan pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 (bewerkt) Is dus windows 10 probleem met Edge wat ik heb 4 januari 2016 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Monster Rapilos ja het blijft een zwakke plek, ik merk dat ook met lang staan, zwaar tillen en kou op mijn voeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Ik ga tv kijken, eten (Erwtensoep met extra worst, die ik nog in plakjes moet snijden ) Meld me droog af Truste voor straks allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 (bewerkt) Ik wacht nog wel even op lief Die uit iets N-O richting moet komen En aangezien dat traject nooit is aangelegd, wel met zijn automobiel Maar, dat doe ik eigenlijk altijd Trust AR en de rest 4 januari 2016 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Altijd doen Smart, baat het niet dan schaad het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Zo, ik meld me weer droog af. Vermoeiende dag, morgenochtend om zes uur gaat de wekker weer. Dus ik ga eerder naar bed, heb ik tenminste nog het idee dat ik uit kan slapen :-) Later.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 (bewerkt) Mijn moeder hamert al jaren op zo'n lamp Voor mij, in de wintermaanden Echter, ik ervaar het ook hier weer als mindset en ook zoals mijn vader zegt; gewoon een beetje beter luisteren en meegaan met de natuur. Die is nu tenslotte ook in de rust We moeten ook best veel van onszelf Zelfs als we niet (meer) drinken kennelijk Dat we in de winter wat minder vit Z krijgen is duidelijk en heel normaal Bolletje, ben jij nog goed ter been Ik maak dagelijks, in ieder seizoen een wandeling van minstens een uur, desnoods in gedeelten Ik zou daar zelfs nog wat meer aandacht aan mogen besteden Merk ik aan mijn conditie En me wat meer slaap gunnen in de nacht Omdat ik vaak rond twaalven pas wakker ben dus het minimale aan zonlicht, vaak al mis Fit zijn is lekker Soms geeft je lichaam gewoon aan: Rust! En dat maakt ons brein in de war, want dat is niet de bedoeling, werken zul je! Je doet verder ook al zo weinig Beetje kalm aan zo nu en dan 4 januari 2016 bewerkt door Mai Kohtje en Acanthus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Als je all-in verhuurt is dat een risico Joop Maar dat weet jij ook wel Wel vervelend en on nadenkend van die kinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 ook hier een droge afmelding, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 (bewerkt) 4 januari 2016 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Gaar ook slapen meld mij droog af .Welterusten iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 en ook de walrus ligt op het droge... gaap. Monster en Acanthus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Rosa ik hoop dat het je gisteren en vandaag weer gelukt is het droog te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Even droog afmelden. Goeienacht allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Ja, is gelukt Acanthus, bedankt. Vandaag was een makkie. Vanavond gewerkt en morgen weer vroeg beginnen. De wekker gaat om 6 uur. Nu dus snel gaan slapen. Welterusten voor iedereen Acanthus en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Ik kijk nog wat Herman Finkers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden