Moppie Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Gaat niet goed nu, hele drukke middag op werk gehad en nog boodschappen moeten doen. Ja, dan is de wodka snel gekocht. ik ben een stomme trut. Hoe kan ik dit veranderen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Ver weg opbergen!!! Hier aan de pompoensoep. Heb een logeetje dus bijtijds eten/hongerig Niet doen hoor Moppie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Moppie, als je jezelf een stomme trut vindt kun je dat veranderen door die wodka gewoon weg te gooien.. door de gootsteen!! Flinke straal water er overheen om die lucht weg te krijgen. En dan ben je ineens een knappe trut. Zo simpel op te lossen... Ik hou van knappe trutten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 (bewerkt) Mij hielp om na het werk gelijk te gaan slapen voor een uurtje, 1 1/2. Om de geest rustig te maken. Daarná pas boodschappen doen. Maar beter is om na werk geen boodschappen doen. Liefst 1x boodschappen doen in de week in de eerste maand en zo vroeg mogelijk op de dag, liefst 's ochtends. En als je het kan, wodka weggooien. Morgen ben je er trots op, ook al voelt het nu erg slecht. 21 december 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 de mannen zijn me voor Moppie maar ik ben het wel met ze eens, weg gooien geeft je een fier gevoel opdrinken omdat het al gekocht is geeft een dubbel faal gevoel. Beschouw het maar als leergeld maar dan is de les dat geld dubbelen dwars waard geweest morgen. zet m op he! je kunt het hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 ik ben een stomme trut. Hoe kan ik dit veranderen?? Geef jezelf een beetje de tijd om te wennen aan het adb. worden Moppie. Bijna niemand is het gelijk al in het begin gelukt om geen alc. meer te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 De zuurkool was lekker, niet heel erg anders dan ik m zelf maak. Suiker doe ik volgende keer niet meer. Voor morgen nog een flinke portie over. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Super slechte zin hier en het komt door de gedachtes aan drank. Terwijl ik geen zin of zucht heb. Toch een emotie die voor een uitglijder kunnen zorgen.alle alarmbellen staan aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 voor An; http://www.nouddehaas.nl/index.php/downloads/aandachtsoefeningen als je mindfulness bodyscan googlet krijg je nog meer gratis oefeningen. meteen beginnen maar, het helpt echt. An en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Is er iets dat we voor je kunnen doen An? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Ik kan ook wel een oefening gebruiken zelf haha de mannenwatjes van mijn team haken al voor de 2e keer af deze maand. Hoezo sterk geslacht? grrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 voor an: An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Moppie en An: ik hoop zo dat het goed gaat bij jullie!! Kop op !! Ik loop de hele dag al met vage koppijn. Logeetje ligt in bed en ik ga er zo maar achteraan met een paracetamol achter de koezen. Morgen fit zijn voor de sauna! Vandaag kreeg ik via via ebooks toegestuurd; de 5 nieuwste boeken, echt geweldig: ik wil best ingesneeuwd raken als dat nog kan tenminste... En morgen dan de reader ook maar mee! Fijn Agnieta dat het je zo meeviel!!!!! Welterusten allen An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Ga mij afmelden droog wat voelt dat goed. Nu volhouden slaapze iedereen :-) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Ik meld me vanuit het verre Westen ook droog af:-) Waarom is het toch bijna altijd zo giga moeilijk als het om familie gaat? Een ding dat ik toch zeker wil bereiken met mijn eigen kids is dat ik over 30 jaar gewoon met ze kan praten ipv langs elkaar praten. Je zou er bijna dorst van krijgen, maar dat heb ik absoluut niet. Meer een soort van 'laat-maar-zitten' en over een pasr dagen heb ik weer mijn eigen routine terug.. Failte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 oef, meld mij ook droog af, maar was een lastige dag en de verhalen van moppie en an hier triggerden mij meteen. het is net of het mannetje met de hamer nu komt en het helpt mij niet om hier te zijn dan, raar genoeg. ik blijf effe 2 daagjes weg, kom donderdag weer online, moet even afstand nemen, leila smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Ik meld me vanuit het nabije zuidoosten af voor de dagpact. Mooie AA bijeenkomst gehad, klein maar fijn. Welterusten en wellicht tot morgen. Hoijje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 (bewerkt) Goeie avond from Up Noarth De "Grote" dochter (17) is weer elders Vandaag de twee jongste dochters (5 en 10) Lekker gegeten met zijn allen Film, "binnenstebuiten" gekeken Naast te samen zijn, heb ik ook lekker mijn Mai dingen kunnen doen Heel gewoon dus 21 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 enne... Nu zitten we samen op de bank Met poes, en honden eromheen Hij achter de playstation (3) En, ik wat op men netbookje Zo te bedde Ikke dan Fijne nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 En ik kreeg zowaar Twee! bossen lelies van de grootgrutter mee Het leven regent nog steeds cadeautjes Elke dag maar weer Houdt het dan nooit eens op? An en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 nope☺ slaapwel allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 (bewerkt) Ik hou een logboek bij over practisce zaken Hoe laat sta ik op? Hoeveel kofie drink ik Hoe laat ga ik me douchen en aankleden Wat, en precies ga ik eten Hoe laat daarna begin ik met een activiteit en hoelang Hoeveel drink ik? Water thee Eet en bereid ik een goede maaltijd? Hoe laat, eet ik die Plan ik nog een avond activitieit? Hoe laat, en hoe ziet die er dan uit? Hoeveel en hoe laat slik ik mijn pillen en hoeveel drink ik daarna nog Daarna noteer ik de tijd hoe laat ik naar bed ga Ik ben van plan te lijst nog uit te breiden Zoals bijv wanneer ik de afwas doe Vandaag had ik zomaar op de bladzij van vandaag een zon erbij getekent 21 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 (bewerkt) Nu,moet ik dus alert blijven Want het is geen emotioneel dagboek Dat is van een heel ander orde En zal dan eerder als in verhalenbundel zijn 21 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 (bewerkt) Dat kan wel zijn, maar ik ben een oude pennenlikker Daarnaast heb ik ook zo'n phone met apps erop Dat is niet de que, zoals je weet. maar wel leuk De boel afsluiten hier Tot morgen, wellicht Fijne nacht alle-maal 22 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden