bolletje Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Ben weer niet gehaald dus heb net gebeld en gezegd dat ik overweeg om weg te gaan. Ook omdat ik opzoek ben naar ander vrijwilligerswerk. Dus is het hoogstwaarschijnlijk afgelopen bij de D.A. Helmond. Ben best wel wat pissig maar van de andere kant, iedere keer weer opnieuw met een hoop irritaties te lopen is ook niet prettig. Dus we kijken wel hoe het gaat lopen. Treur er niet om hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Doet iedereen een middagslaapje? Ik zou er wel zin in hebben, ben moe en duf. Straks even een paar uurtjes werken... fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Wat fijn dat we hier onze dagelijkse beslommeringen kwijt kunnen. Gaat niet echt super hier, maar geen alcohol in huis, alleen maar enorme trek en net als bij An altijd maar bezig met die zooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 (bewerkt) Dag allemaal, ik ben lang weggeweest, maar ik voel weer de behoefte om me te melden. Ik had gehoopt dat het niet meer nodig zou zijn, dat ik definitief adb was, maar helaas. 20 december 2015 bewerkt door Jannigje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 ha jannigje! welkom terug. Wijfie, mooi om je zo te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Respect Wijffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Wijfie wie had ooit gedacht dat je zo sterk was. Knap hoor. Moppie trek gaat over. Heb je al gegeten? Dat vermindert de trek. Welkom terug Janigje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Ik heb vorige week ook weer eens te veel van mijn toverdrank geslobberd, dammit, hele weekend weer ziek en bibberig. Laat ik er toch eens met de vingers afblijven. Vandaag in ieder geval weer droog gehouden, nu eens proberen dit een langere tijd vol te houden dan een week... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Zo heb net een mailtje gestuurd naar de dierenambulance en m'n werkzaamheden opgezegd. Heb de hele middag na gedacht over hoe en wat ik zou mailen en of ik het wel zou doen maar er zijn zoveel narigheden daar dat ik besloten om daar te stoppen. Het gaat me echt wel aan het hart omdat ik daar best wel wat mensen had waar ik goed mee op kon schieten, maar die rotzooi, het nooit weten waar je aan toe bent, het geroddel enz. nee ik moet daar stoppen. Valt niet mee hoor maar voel wel dat het goed is zo. Net weer gehoord dat er iemand een eind aan z'n leven heeft gemaakt. Nee weg daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Knappe beslissing, Bol. Als je gevoel zo sterk is dat je daar niet meer hoort, dan is het tijd. Ik wens je mooie nieuwe dingen op je pad, en eerst een beetje ruimte Wijfie mooi hoe je dit doet Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Hee Jannigje.... goed dat je er weer bent. Ik ook nu sinds een maand weer. Ja... het kan verkeren... Wijffie: sterkte nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ise79 Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Hier pittg dagje, maar nuchter. Wil graag morgen naar meeting. Vind ik ook wel spannend alleen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 (bewerkt) Goeieavond Ik ben blij dat mijn leven ooit een wending nam Waarin ik zonder achterban, helemaal op mezelf, toch dingen ging ondernemen, alleen Andere mensen opzoeken of me bewust een tijdje afsluiten Sterk ben je, wanneer je sterk moet zijn Dat ontstaat vanuit liefde Eigen liefde Nu even niemand persoonlijk, maar in het algemeen Mooie mensen al-een en ook samen Dat is de kracht Van binnen naar buiten Op je eigen manier Fijne avond allen! (ik had net de riedel en heb heul het sanitair geboend) Weer lekker met de hondjes gewandeld en wat andere huishoudelijke klusjes Nu rust Misschien nog een filmpje of een boek Of gewoon helemaal niets, in de lavalamp staren Dagdag! 20 december 2015 bewerkt door Mai Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Ha lady Jane, dank je. En jij ook Smart smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Je hebt gelijk, de aanleiding is niet leuk, maar ik ben wel blij dat ik hier weer terecht kan. Dus dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Op het moment dat ik dacht dat ik zo nu en dan wel een glaasje kon drinken met een vriendin. Dat ging 2 maanden goed, dus ik was trots. Maar toen ging het psychisch slechter met me en ging ik voor de bijl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Hier pittg dagje, maar nuchter. Wil graag morgen naar meeting. Vind ik ook wel spannend alleen Er gaat wel iemand met je mee als je wil en het georganiseerd krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Ik zit aan de rooibos. Ik wilde vanavond eens languit op de bank maar zit al weer een hele poos achter de laptop, brrr Zo meteen op tijd richting bedje; even nog een ebook op de reader zetten. Best een geklooi soms. Trusten voor straks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 gelukkig hebben wij ooit ook met dat bijltje gehakt Jannigje dus je bent onder goed volk hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Kate, jowan en Mai reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 An, ja dat continue ermee bezig zijn Richt je focus op andere dingen En dat doe je Het is maar een fles met spul Jannigje, ik ken je nog van ooit Ga er weer voor! Wijfiie, je doet het goed! Agnieta, gooshe frabba! Nou, ik heb verder niets op jullie aan te merken Net mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 wijfie, ben ontroerd, goed van je wat je gedaan hebt. veel sterkte met je man, dikke knuffel! leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 en voor iedereen waar dit moeilijke tijden voor zijn, ook hele dikke pakkerd. ik meld me droog af, tot morgen, leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Meld me ook droog af, welterusten allemaal, voor nu of straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden