jowan Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Goeiemorgen, Dagpact: jowan Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Goedemorgen. Ben zeker te vroeg voor de koffie. Dan zelf maar even wat fabriceren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 morning all, laatste dag van de week, bijna vakantie ! Ik wens U allen een fijne vrijdag, met spekjes enzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Goedemorgen iedereen,. Fijne vrijdag hie ha ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 goeiemorgen frummers ik zit goed vandaag; volley + kerstviering dan de trein in en lunchbuffet, strandwandeling en héél veel kletsen onderweg (of niet) en vanavond een extra volleyvbal ingelast in Voorburg. De kat krijgt een grote bak eten en drinken en de termosstaat op 16. En het wordt nog mooi weer ook. Who needs booze? Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 goedemorgen iedereen, lekker bakkie koffie veel plezier jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Agnieta, ik meen me vaag te herinneren dat je gelovig bent. Kerst is dan toch niet alleen een eet en zuipfeest waar wij niet aan mee mogen of willen doen? Het is toch ook de viering van vernieuwing, van licht en van hoop? Ik bedoel, zijn er voor jou alleen maar nare dagen voor de boeg? Los daarvan: lang leve de arreslee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Weet ik zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 beterschap lila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Dat zijn inderdaad geen makkelijke vooruitzichten en omstandigheden. Ik heb al eens geschreven dat ik denk dat je op een aantal punten heel erg gelijk hebt. Er wordt over jullie gepraat in plaats van met je. Gesprekken vinden plaats in een voor jou vreemde spreekkamer in plaats van aan je keukentafel. Lijkt me heel heel erg frustrerend. Hoop toch dat er de komende weken ook licht zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna71 Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Agnieta, heb je jeugdzorg verteld over je plannen binnen de kerk en welke "rol" je daarin ziet voor je zoon? Ben benieuwd wat de argumenten zijn om (nog) niet uit te breiden. Een week thuis kan wellicht te snel zijn maar van 1 naar 2 of 3 nachtjes is toch logisch? Daar is de kerstvakantie toch een mooi moment voor?? Ik zou me er nog niet bij neer leggen en opnieuw een gesprek vragen en je eigen plannen met gegronde argumenten op tafel leggen. De aanhouder wint Agnieta, zet hem op!!! Niet naar het verleden kijken maar voorruit!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Sterkte Lila! Geen fijne combi, ziek zijn en zieke kinderen hebben. Pfff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Goedemorgen frummers. Langzaam aan wordt het licht. De regen is weer gestopt. Binnen lekker warm en licht. Ennnnn koffie en thee.. sharedmedia=core:attachments:78] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna71 Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Sorry, zie dat het gesprek nog moet gaan komen. Mijn advies blijft hetzelfde!! Het predik van jeugdzorg is: Kind centraal en familieplan. Wie kan beter het kind centraal zetten dan de moeder?? En jij bent familie toch?? Als je wil denk ik graag met je mee,(in persoonlijke berichten uiteraard!! Zet hem op he, kijk vooruit en niet bij de pakken neer!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Dubbelsterk voor Agnieta... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Sorry dear Aakie.... Was even koffie aan het bijzetten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Goeie morgen allemaal, Aggie gewoon op de arrenslee blijven zitten. Kruip maar lekker tussen ons allen in, wij houden je wel vast. Zo vanmiddag even naar de h.arts. Heb al een paar dagen last van slokdarmkrampen. Das niet prettig. Wat pijn op de borst met uitstraling naar de armen. Weet dat het kramp is want als ik kleine slokjes water drink, trekt het weer wat weg. Maar had er eergisteren en gisterenavond tijdens het bowlen last van en vanochtend werd ik er wakker van. Mijn moeder had hier ook last van. Kan komen door veel maagzuur, dus maar even laten onderzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 goedemorgen allemaal aan de strijd met de vrijdag maar weer! ga mijn vijfde weekend in! Dagpact: jowanMeya Agnieta leila smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Goedemorgen, het is weer zeer zacht buiten. Witte kerst kunnen we vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Gaat goed hier. Gisteren met 1 hand mijn bank wat geprobeerd te verzetten... knak... Net terug van huisarts. Spiertje gescheurd. Rust houden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Zou mijn lichaam mij soms iets willen vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Misschien jezelf niet meer overschatten Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 of wieltjes onder je bank zetten, blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Ik heb ooit wieltjes laten zetten onder een grote kast. Geen gezicht natuurlijk, maar die heb ik ooit een paar keer moeten verplaatsen. Goud waard. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden