lady jane Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Hutspot met spekjes en rookworst ik doe gewoon net alsof het winter is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Eens met Loen, Wijffie. Je gaat het nooit helemaal goed doen, dus doe wat je goed dunkt. En als jouw mannetje nee zegt, zou ik het wel weten. Maar doe het zoals jij het ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Ben bowlen mensen. Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 die mag van mij nog een keer! Nou vooruit... Goeieavond Nou wandel ik al veel.. En vandaag ben ik sinds tijden weer eens op de fiets gestapt, jawel Heerlijk door de stad gesjeesd kon (bijna) niet stoppen Goed voor mij Fijne aaf Ik ga nixen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Gefrunnik aan mijn hoofd hoeft voor mij ook niet Doek zelf wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Wel weer lekker gescoord in kringloopwinkel Bij thuiskomst blijkt Nóg meer lopen en fietsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 (bewerkt) Vertrouw op je eigen mening Wijfie. Je doet t top! Ik zit te klooien Maar, vooruit.. 17 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Top wijfie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Wat goed dat je nu een beslissing hebt kunnen maken, Wijfie! Inderdaad top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 voor wijfie: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 morgen weer die rotvrijdag, maar voor vandaag, zo uit het cafe: meld me droog af, lekker. leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Je besliste en deed, Wijffie, helemaal goed! Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Wat een mooie draad: alcoholisten die elkaar afzeiken over het al dan niet onrechtmatig gebruik van een dagdraad (was flauw aan het worden maar als iemand dat zegt zou ik zelf de neiging krijgen om...) terwijl aan de andere kant van het spectrum, op hetzelfde draadje, serieus advies wordt gegeven of iemand zijn eigen zoon nog moet zien, voordat hij 'vertrekt'. Ik kan me in beide onderwerpen wel vinden :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 ps: op een Kerstborrel eergister per ongeluk een grote slok alcohol gehad. Er stonden glazen, ik vroeg 'wat is het' en het meisje zei Ijsthee. Alleen wel Ijsthee met rum erin. Achterlijk mens.. Gelijk overgegaan op de Spa Rood na die slok, merkte die alcohol echt wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Ok welterusten iedereen droog naar bed gezond weer op,. Leuke meeting geweest mzlsss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 ......................... En ik vind het bijzonder knap hoe je hiermee omgaat zonder drank. Zonder drank gaat alles veel gemakkelijker en beter. Het zou echt pas een wonder zijn als ze er zó mee om ging mét drank op...... Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Meldt me droog af. Welterusten allemaal, voor nu, of straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Ik meld me schoon af voor de dagpact. Naar een NA bijeenkomst geweest waar ik al een poos niet geweest was. Elke groep heeft toch zo zijn eigen speciale sfeer, mooi. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Zonder drank gaat alles veel gemakkelijker en beter. Het zou echt pas een wonder zijn als ze er zó mee om ging mét drank op...... Zou het? Of is het MF? Ervaring leert bij mij nee Niet persé Je slaat je er doorheen De superfocus wat ik zei Als je er midden in zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 slaapwel mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 De rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Ik weet niet wat je met MF en superfocus bedoelt. En met je erdoor heen slaan. Daar herken ik niets van. Ik heb geen strijd meer. Ik heb me overgegeven. En wat ik schreef geldt voor mezelf, dat stond er inderdaad niet duidelijk bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 en euh...mai....je opmerking igsteren bleef hangen. nee, niet helemaal 'verlang niets' maar: koppel verlangen los van het vervullen ervan. niet niet niet willen vervullen dus niet niet hoeven vervullen dus niet 'flink zijn en jezelf ontzeggen' maar: geheel loskoppelen. denk, vermoed, dat je je daar ook wel in kunt vinden. Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 (bewerkt) Ik weet niet wat je met MF en superfocus bedoelt. En met je erdoor heen slaan. Daar herken ik niets van. Ik heb geen strijd meer. Ik heb me overgegeven. En wat ik schreef geldt voor mezelf, dat stond er inderdaad niet duidelijk bij. Precies Geen strijd Verder geheel duidelijk No offence 17 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 (bewerkt) Ja, het kwam/komt op mij ook nogal infantiel over. Sommige alcoholisten worden er nuchter niet leuker op Wat aan azijnzure reactie zeg om mede ADB-ers infantiel te noemen en nuchter er niet leuker op. Kijk eens in de spiegel....wat zegt al die zurigheid nu over jezelf A3? Hoe leuk ben jij nu? 18 december 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden