tomtom2 Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 De kortste dag is er bijna, net als mijn vakantie:-) Een goede dinsdag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Goede morgen, Ben even paar dagen goed ziek geweest en wilde jullie niet besmetten met een ontbijtje vol bacteriën . Wens iedereen een fijne dag en natuurlijk staat het ontbijt klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Goedemorgen. Nog steeds snipverkouden. Rechtop in bed geslapen. Eerst maar eens koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Top gedaan Lila. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 En beterschap voor zowel Lila alsook Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Goeiemorgen. Dagpact:Lila jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 gefeliciteerd lila!! Dagpact: Lila jowan leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Goeie morgen kanjers, Lekker Mark dat ontbijt. Mmmmmm. Lila proficiat met je maand droog zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Goeiemorgen allemaal, Lila jowan leila Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar inmiddels. Wat mij betreft mag de dag beginnen. Lila een maand, hartstikke goed. En beterschap voor alle zieken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna71 Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Goedemorgen allemaal, Beterschap aan alle zieken en Lila van harte met je maand droog zijn!! Top hoor, het sterkt dit groentje in het geloof dat het kan!! Komt spontaan een reclame bij me boven: Een datingsite (oid) waarin de dame "een halve liter besteld" dan denkt: waarom doe ik dat nou, wat zal hij wel niet denken van me? Hij: hé eindelijk niet zo'n verse munt thee met honing drinkende!!! Dat was een reclame waarin ik mijzelf gniffelend herkende en raad eens wat nu mijn favoriete drankje is..... Woeha, ha, ha!!! Maar goed dat ik al "verkering" heb!!!!! En proost met een kopje verse munt thee met honing!! Een mooie droge dag vandaag allemaal! Lila jowanleilaMeya Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Goedemorgen Anna en Sowhat. Heerlijk verse munttthee... maar wat mij betreft liever in de middag. 's Ochtends houd ik het bij een ouderwets kopje engelse melange met een wolkje melk er in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Zo. Een dagje poetsen bij de buren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 goeiemorgen frummers, (en poetst de plaat richting sauna) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Goede morgen, 15 December 1964 was een koude dag. En het was de dag dat ik stopte met Amsterdammer onder de Amsterdammers te zijn. Weet nog steeds niet of dat een vloek of een zegen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Goedemorgen, hier een frisse start. Weer rust in de bol. De aanhouder wint. Vanavond AA, zin in. Fijne dag. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Goeiemorgen, Hannah dat wist ik niet. Ik probeer het nog een keer. Ik ben nog steeds niet gewend aan het nieuwe forum.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Hannah ik heb hem verstuurd. Als hij niet aangekomen is, laat het me even weten via het forum. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 goedemorgen iedereen 1964, toen bestond ik helemaal nog niet. hadden ze toen al fietspaden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 1964: mijn eerste schaatsen gekocht......en geoefend op Maöskes Vén... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Toen was jij nog een eitje, plof....;-) plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 (bewerkt) Leuk om de geschiedenis van Amsterdam in de jaren 50 en 60 op internet te lezen. Joop den Uyl had plannen om de oude huizen in de jordaan af te breken en daar kantoortorens en flats te plaatsen en er zou een brede autoweg gebouwd worden dwars door de Nieuwmarktbuurt. toen al rare politici... 15 december 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 opnieuw inloggen wil soms ook helpen, hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 In de kliniek was een psychologe die me diagnosticeerde met "Autisme". Dat was een zware dobber voor mij. Ik heb al helemaal niets met "stickers". Er zijn mensen die lijken ze te verzamelen: zoveel mogelijk diagnoses en de bijbehorende plakplaatjes. Later, bij de NA en de AA ben ik gaan zien dat gedrag met autistische kenmerken nagenoeg voor iedere verslaafde in gebruik gelden. Zeker voor mannen. Ik heb het rapport verscheurd en ik hoef er niets mee te doen. quote van gisteren Interessante uitspraak. Hoe alcoholisme het gedrag beïnvloedt en zelfs een diagnose. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden