Meya Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 dat zou erg ongezellig zijn, meya Kun je ook drie keer op de 'vind ik leuk' knop klikken? plof en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Doen hé Rapi? Het scheelt echt zoveel ellende en pijn. En die dingen zijn verhoudingsgewijs echt niet zo duur hoor, zeker niet als je kijkt hoeveel plezier je er aan hebt. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Rapi, ik kan me dat voorstellen... juist pas tegen 21 uur te moeten werken. Ik ken het: je gewone avondritme is net begonnen, het is al enige tijd donker, brrrr. En dan mag jij nog es de deur uit: 3 x bahh! Alsof het al nacht is. Als het kon zou ik als ik jou was zo' n dienst skippen. Als bij mij zo' n dienst werd afgebeld (heel soms) had ik werkelijk een halleluja gevoel... lekker thuis weer op de bank te kunnen kruipen. Cadootje. Meya, wat heerlijk om met een energiek en fris koppie je vrienden te kunnen ontvangen. Eet lekker! Jopie weer wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Ga die dienst ook skippen smart, Heb ik net besloten. Met ingang van 8 januari, want kerst en nieuwjaar vallen ook precies op vrijdag, dan kunnen ze vast niemand anders vinden Zo geef ik ze nog even de tijd. Werk jij ook in de thuiszorg dan? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Propperdeprop....chocoladeletter, bonbons, appeltaart....en dan nog chips.... Afgelopen 3,dagen naar binnen gewerkt. Maar stel je drinkt een fles wijn leeg.....kan je een chocoladeletter voor eten. Dus waarom zou ik me schuldig moeten voelen? Heb gewoon gezellig mee gedaan. Het kerst diner is hier nu al een punt. Irritant eigenlijk. Kijken hoe ik daar mee om kan gaan....zonder ergernis. Want het is drank, drank en nog meer drank.... Niet gaan is geen optie... Vanavond maar vroeg naar bed...een fris hoofd denkt beter....piekert minder. Wat telt...ik drink geen alcohol....de laatste tijd wordt ik wel eens blij wakker, nieuw voor mij! plof, Kate en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Fijn An, dat laatste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Ha,ha die An, De bovenste regel had ik kunnen schrijven Maar blij wakker worden, is toch wel erg fijn he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Rapi, ik had op zeker moment 3 werkgevers, waarvan 2 invalbanen, dus ik reed van hot naar her door 2 provincies heen, en reed wel es verkeerd omdat ik dacht dat ik naar A moest ipv B. Op de meest rare momenten of diensten die net op elkaar aansloten (A en . Dan ging ik s' avonds naar de slaapdienst rond half tien en s' morgens ging ik zo verder in het verpleeghuis. Gekmakend. Ja, er zat ook thuiszorg bij en ook in verschillende plaatsen; lekker zoeken in het donker naar straten en huisnummers... als inval ben je er mooi klaar mee. En de instelling had niet altijd een werkende tomtom... Goed dat je skipt, en verantwoordelijk als je bent ga je deze maand nog even door. Knap!! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Dat is ook zeker niet mis smart, en ik kan me er alles bij voorstellen! Doe je nu wat rustiger aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Voor een groot deel werkloos geworden (reorganisatie) en nu nog 1 overzichtelijke invalbaan. Ik ga wel weer ietsje meer werken, maar... beslist niet te veel. Zodirect op tv: de film Lucia de B. Ik zag m in de bios; erg de moeite waard!!! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Ik taai 'm af voor vandaag. Mooi draadje vandaag, draadjes lopen stukken beter als men niet in elkaars haren zit. Een gemeenschappelijke vijand, zoals het baggerweer, wil dan nog wel helpen. Welterusten allemaal!, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Lieve mensen, Ga lekker naar bed Mijn adresje zit erop, meteen doorgegeven, dat ik in januari stop. Grote stap, toch wel,ook minder geld nu Maar ach, er komt vast wel wat anders op mijn pad, maar dan in de ochtend of middag of zo. Slaap lekker allemaal smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Voor mij ook genoeg vandaag. Droog, met enige moeite. Slaap zacht allemaal. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Ha Smart, die wil ik zeker nog zien. Vanavond geen tijd gehad verder gegaan met een schilderij . Ok i decdokie welterusten morgen gezond weer op . Blijft leuk doeiiii smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Een afmelding voor de dagpact van mij, succesvol. Vandaag wasmachine en vrieskast gescoord. Ben nu blut, maar wel nuchter.. Ben blij dat dit achter de rug is, dit soort geregel brengt me in oud gedrag en kan mijn nuchterheid aantasten. Morgen een dag eruit naar een musical, de kop laten leegwaaien. En zondag meteen weer wat meditatie en bidden inhalen. Het was weer nodig. Welterusten en wellicht tot morgen. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 meld me droog af, trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Droog en ook met enige moeite. Zie dat ik er niet alleen in ben. Het is nu vooral de gewoonte nog, de oprisping. Diep ademhalen; even weer weten wat belangrijk is. Morgen een frisse kop! Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Hoi Vlok, Een indrukwekkend maar mooi stukje. Ben er een beetje stil van. Slaap lekker straks en mooie dromen. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Verduld, Soothe en Bammie, bijna 'n Feessie. Zag het vanmorgen al, maar jah, late wacht. Devroegedienogwel'nnieuwebadkraanvansoothewil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Vlok, een buiging voor jouw levenshouding. Mooi en leerzaam voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden