Spring naar bijdragen

ARRENSLEE PACT KERST 2015


bolletje

Aanbevolen berichten

Ha die Joann heel fijn dat je mee doet met ons. Heb je het al een beetje warm gekregen nu je er bij zit? Ik zag je met je duim omhoog staan dus dacht "Hé hé eindelijk daar is Joann :P

 

Hub kerel nou dan kan je je lol op hoor want we hebben morgen Mongolen brood met???? mmm juist ja Yakboter, zonder zout :(  En als broodbeleg??? gekookte yaktong en ook ???? zonder zout  burp burp kots ahaaa :blush:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol

Monster

Blondie

Sowhat

Lila

Yogajuf

Jane

Indigo

ErikB

MijnGerrit

Huttula

Klavertjevier

Erik

Meya

Fruitvlieg

Loen

Artax

Tony

Wimmelt

Wijfie

Rapske

Happiness

Pumpkin

Nancy

Agnieta

Koppie. :rose: :rose: :rose:

Leila

Vlokje

Mieltje

Wisse

Tomtom

Hub

rosa45

Skip

Elma

JoAnn73 :)

An

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier Fruithapje trek mijn met bont (namaak hoor) vest, maar wel met een joekel van een muts, maar even aan, dat warmt lekker op.

Mensen we zitten nu op de boot. Het is allemaal uitgelopen vandaag. Moesten nog wat mensen oppikken dus das wat vertraging, maar met liefde en plezier gedaan. We moeten voort maken willen we nog in Igarka komen. Rudolfje doet z'n best hoor daar ligt het niet aan maar die verrekte sneeuw in m'n snuit. Ik ben me vergeten te ontharen dus zit nu met een levensgrote snor en baard. Nou ja er zijn wel ergere dingen.

Mensen letten jullie wel op met je handen en voeten. Als het zaakje bevriest zijn we verder van huis. En vrouwen, benen goed bij elkaar houden, we willen geen blaasontsteking oplopen hé? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quote; Ik heb het liefst een stevige plaats,

Nou kom dan maar op mijn schoot :lol: Wijfie!

Jane en Meya schuiven niks niet op, weet niet wat er met die 2 aan de aan de gang is hoor, maare..

*steekt Agnieta een van zijn blokfluiten toe*

(Misschien dat dat helpt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welneeeeee gewoon even hozen met z'n allen,

WIJ GAAN NIET NAT !!!!!

En bij de volgende stopplek steken we gewoon een extra vuurtje aan. Van binnen droog, van buiten dtraks ook weer.

En die warme choco zullen we zo nodig hebben, wie heeft die ook al weer??

En de snert van Jane zal ons ook vast verwarmen. Komt goeddddddddddd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen reisgenoten :sun:

Iedereen een beetje bij gekomen van de hachelijke reis van gisteren? Nou kleden jullie je vandaag maar lekker warm aan want met zo'n 20 gr. onder nul is het erg koud.

Vandaag gaan we naar Khatanga. Daar gaan we een paar trips maken op een snowmobile. Als we geluk hebben zien we kariboes in het wild maar door de klimaatverandering, trekken ze verder en verder, zodat het moeilijk is om ze te vinden.

Morgen gaan we naar Severnaya Zemlya. Een mooi eiland in de Arctic Ocean.  Wil daar eigenlijk een dag of drie blijven om Rudolf en z'n maatjes rust te geven voordat we de lange tocht over zee gaan maken richting Noordpool.

Heb dus geregeld dat we wat sledetochten met Husky's  gaan maken. Dat lijkt me heel tof. Is iedereen het daar mee eens? En hebben jullie ook nog suggesties?

O en ik heb me geschoren hoor. :P  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snowmobile vandaag Bol? Dankzij de zwembandjes van Sowhat ternauwernood overleefd, uren zwemmen, nu nog steeds de ijspegels uit mijn haar aan het plukken. Wil je ons vermoorden of zo? Vandaag eerst kampvuur met heel veel snert en chocolademelk???

* bibbber bibber bibber *

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt een vent bij de dokter met een briefje "ik kan niet praten".

"Oké"zegt de dokter "leg uw hand maar eens op tafel". En dat doet die kerel.

De dokter pakt een hamer en slaat die vent op z'n handen waarop die roept "AAAAHHHHH

Zegt de dokter "Mooi zo, morgen leren we de B."

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...