Gast Lila Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Goedemorgen!! 4 uur wakker door een nare, levendige drankdroom. Blijf maar op, over een uurtje gaat de wekker. Vandaag een halve dag werken. Vanavond een etentje met collega's. Gezellig, heb ik zin in! Fijne dag allemaal❤️ Dagpact: Lila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Goeiemorgen. Dagpact:LilaAgnieta jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 morgen, slecht geslapen. geef mij op voor dagpact met voor het eerst uitdaging, ga vanmiddag op visite en discussie hier (niet over drank). 2 triggers fijne dag Dagpact: LilaAgnieta jowan leila lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Een mooie vrijdag met toeters, bellen en Pieten gewenst aan iedereen! Heerlijk, "uitslapen" tot 07.00 uur op zo'n thuiswerkdag :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Goedemorgen, Stof afnemen en stofzuigen gisteren en ik was afgepeigerd. Dus vandaag rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Goedemorgen frummers. Buiten is het al licht en droog (voor zolang als het duurt ) Binnen is het lekker warm. Koffie en thee staan klaar [sharedmedia=core:attachments:99 Laat de dag maar beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Goeie morgen allemaal, Wijfie ik hoop dat je vannacht goed en rustig geslapen hebt, J. is nu in goeie handen. Nu kunnen ze in het ziekenhuis ook kijken naar het gedrag van J. Misschien komt er dan meer schot in en krijg je eindelijk hulp zodat je er niet meer alleen voor staat. Lila geniet vandaag maar lekker hoor, en als je het droog houdt moet jij eens kijken wat dat een kick gaat geven. Finiks die rust komt er wel weer. Weet je ook waardoor je zo onrustig bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 agnieta dikke knuf , vandaag nieuwe dag, nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cootje Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Goedemorgen En suc6 allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Sterkte Agnieta en geniet van je kleinkind vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 @Agnieta 08:53: zelfmedelijden is een struikelblok voor je nuchterheid en leidt alleen maar tot drama, is niet constructief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, Dagpact: Lila Agnieta jowan leila Meya Klooien met kleur en lettertype codes: 27 november 2015 bewerkt door Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Boosheid en verongelijktheid zijn eigenschappen van conservatief behoud. Openheid van geest leidt tot vernieuwing, verbetering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Vorige week, in de vierde week droog, was de trek plotseling weg. Ik drink dagelijks op trekmomenten water met citroensap omdat dat moet van Burchill en tevreden stelde ik vast dat mijn brein zich in de luren laat leggen: ik kreeg rond vier uur trek in citroensap. Vannacht kwam mijn brein met een vergeldingsactie. In mijn droom enorme uitzichtloze ruzie met mijn ouders. En ik dronk citroensap met driedubbele tik. Cootje en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 @Als mijn kinderen pleegouders zouden hebben en de pleegmoeder zou me vertellen dat ze in overleg met jeugdzorg mijn verantwoordelijkheden heeft opgeschroefd, dan zou ik waarschijnlijk alles kort en klein slaan, of gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Toppie hoor Lila, je bent een kanjer. Ben zooooo benieuwd hoe je het gaat ervaren, echt. Zet deze bos alvast maar in een vaasje. Als je thuis komt weet je dat die er staan omdat je niet gedronken hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Goedemorgen, Tandarts geweest voor controle en tandsteen verwijderen. Weer een half jaar "vrij". Dynamo in acadiane vervangen. Daarbij weet je nooit hoelang je "vrij" bent... Zometeen boodschappen doen. Vanavond lof met ham en kaas en aardappelpuree. Alle drinkers: succes met stoppen. Alle niet-drinkers: succes met gestopt blijven. Alle minderaars: succes met geminderd blijven. Alle zieken: beterschap. Alle mantelzorgers: chapeau!! En een ieder die zich in bovenstaand rijtje niet kan (terug)vinden wens ik ook een goede en/of leerzame dag. smart en Cootje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Vorige week, in de vierde week droog, was de trek plotseling weg. Ik drink dagelijks op trekmomenten water met citroensap omdat dat moet van Burchill en tevreden stelde ik vast dat mijn brein zich in de luren laat leggen: ik kreeg rond vier uur trek in citroensap. Vannacht kwam mijn brein met een vergeldingsactie. In mijn droom enorme uitzichtloze ruzie met mijn ouders. En ik dronk citroensap met driedubbele tik. En ik krijg dan zin in een verkwikkende kop 'Inca maté' thee Binnenkort wat typische toebehoren hiervoor aanschaffen; Een heerlijk en helder ritueel! Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Moggel, Hier gaat alles goed. Was fris vanmorgen brr. Overgestapt van Ziggo naar Telfort, wereld van verschil Fijne dag gewenst all... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Wat is het verschil dan toine ? Lees het antwoord later wel, Moet nu werken. Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Doegie Rap. Werk met plezier meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 (bewerkt) Goeiemiddag, Agnieta terug de beuk erin. Geniet van je dag met je kleinkind. Dagpact:LilaAgnietajowanleilaMeya Gipsy HappyDays 27 november 2015 bewerkt door HappyDays Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Ik ken anders heel wat mensen die boos werden omdat ik niet in hun vernieuwingsdrang wilde meegaan. Ja, die missen dan weer de openheid van geest. Herkenbaar. Zelf "het Licht zien" en dát als algemene waarheid bestempelen... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Wat het verschil was, dat geile ziggo werkte vaak voor geen meter, veel storingen. en is zelfs nog veel duurder dan telfort. klantenservice was ook bizar slecht..... nu dus telfort en werkt als een zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden