Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Smart,

Ik volg het niet allemaal in detail...ben even te druk met mezelf en wat me bezighoudt.

Maar...volgens mij haal jij zo;n winst uit niet drinken....gewoon het leven verder nuchter leven..

Zet de angst opzij...en doe het gewoon.

Je hebt die borrel niet nodig, ech nie.... :heart:

Geplaatst

Fijn Basta! Ik had het zelf ook al willen kopieren. :)  Maar als alles goed gaat onthoud ik de datum en lees dan meerder berichtjes nog eens na.

Echt waardevol en mooi beschreven!

MG wilde ik nog quoten op een stukje tekst wat ik nog ga opzoeken zo. Gister of zondag...

Overigens had ik een zeefhoofd vandaag: ging met mijn afgeslofte tuinschoenen naar het werk (en nog zo wat rare dingetjes).

Iets dergelijks had ik eerder ook al eens na een paar dagen zonder alcohol.

Gelukkig nog werksandalen in de auto trouwens... stond ik niet echt voor schut.

Maar voor een controlefreak wel even een akelige constatering.

Zo lekker slapen en morgen voel ik me nog beter, weet ik nu al!! ... dag 2...

Geplaatst

Nu had ik mijn laatste teutavond ook nog met een "vreemde" die ik langer van fb ken gechat,

dwz daar enkele ontboezemingen gedaan en een afspraak gevraagd om wat langer te chatten.

Oeps :blush:

Waarop hij leuk reageerde (hij reageert altijd leuk en lief op mij) en ik mijn tel.nr. gaf.

(best inwendig bang... wel vaker halve gekken tegen gekomen)

Zonet lang zitten te kletsen met hem met een heul groot AHA-gevoel, zo van " jeetje" (zwijmel-zwijmel)

Gelijk het hele leven en de hele mensheid en onszelf besproken! Haha :face-icon-small-shocked:  LEUKLEUKLEUK

De hlv-ster vanmiddag vroeg aan me waarom ik het als probleem zag (contact met een man).

En ik zei (met dank aan mw Noorlander) dat verslaafden nu eenmaal geneigd zijn om alles als een

probleem te zien. (over die man die pillen wilde voor bij een begrafenis, terwijl zij toch vond dat je de

dingen des levens gewoon moest doormaken, gewoon rouwen dus...)

Maar ehh. Hij is erg veel jonger dan ik, dus verliefd worden is uitgesloten ;)   :(

Maar een fijne vriend hebben is ook waardevol, dusse....

wie weet was mijn laatste remmetje los er een met een leuk staartje? :D

Kom op jongens, gun me dat... :)

Geplaatst (bewerkt)

Ongetwijfeld gaat het best nog pittig worden MG, ik zie daar niet naar uit om het maar zo te zeggen.

De man is ehm .... echt ...  het is wel fijn... beetje zielenmaatje-gevoel.

Ik pas goed op mezelf!!

(wat ben je toch een schat!)

woordje weggehaald.

Toch een beetje indiscreet denk ik.

Misschien wil jij het ook wissen Basta?

bewerkt door smart
Geplaatst (bewerkt)

Leuk, Smart! En als je op een gegeven moment denkt: het levert me eigenlijk niks op, dan neem je vriendelijk afscheid.

bewerkt door basta
Geplaatst

Dank je, het viel reuze mee, code zachtrose eigenlijk.... ik had gedacht aan opgewaaide bergen sneeuw :D

Ja dag 5, best gek hoor. Nu net thuis was er een oud mechanisme: na de late dienst even zitten met..., maar

ik zit nu bij de bitterlemon en wil op tijd in bed. Morgen een dagje sauna.

Het is best vreemd om me nu zo volhardend te voelen (als je dat al mag zeggen na 5 dagen) en ik bedoel

eigenlijk een ander woord, in elk geval zeker zijn het vol te willen gaan houden.

Gewoon door dus!! :)

Overigens nog wel een klein ongeconcentreerd moment gehad op het werk. Of dat bij het afkicken hoort

weet ik niet goed, misschien gewoon het ouder worden. Maar gelukkig onschuldig verder.

Geplaatst

Goed!! Nu aan de rivella. Ik dronk dat 3 weken geleden voor het eerst van mijn leven! Best te doen en je wordt er s morgens zo fit bij wakker ;)

Ai,... ik zag wel een paar wijntjes voorbij komen in de sauna.

Brr, niet bij stilstaan zeg ik dan heul flink tegen mezelf.

Gatsie... op termijn gaat dat vast wel lastig worden? Ik hoop van niet.

Verder net 2 uur aan de telefoon gehangen, ja ja, hoe leuk kan het in eens allemaal zijn! :)

Doch ook vermoeiend.

Ik eet nog even 2 gehaktballen en dan slapen!

Met jou ook alles goed Vasja?

Geplaatst

Langskomende wijntjes worden naar mijn ervaring steeds minder lastig. Drempel wordt steeds groter, standvastigheid en weten dat het niets toevoegt ook. Weet niet hoe dat blijft natuurlijk maar bij mijn nu 50 dagen (peanuts I know) voelt het steeds steviger. ( weet dat ik alert moet blijven. Zeker. Die ervaring heb ik ook met stoppen met roken al ettelijke keren opgedaan. Die ene...kan NIET)

Je gaat goed Smart. Als de R in de maand is....:-)

Geplaatst

Dat is inderdaad wel heel prettig dat dinges ook niet drinkt. En wat heb je het goed Gedaan in de sauna! Het wordt makkelijker om langskomende wijntjes af te slaan vind ik.

Je hebt vast heerlijk geslapen na zo'n fantastische dag op alle fronten ❤

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...