Spring naar bijdragen

Donderdag 19 november

plof

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal :)

Ben benieuwd of jowan is geslaagd met laptop. Zal het de nieuwste skylake processor zijn of toch maar die imac?

Ik denk niet dat het een skylake is, plof.  Typering: Intel Core I5=5257U CPU @2.70 GHz

Als rechtgeaard verslaafde: voorlopig ben ik er tevreden over.

Stond als in goede oude tijden een half uur voor winkelopening al voor d winkel en was niet de eerste. Er waren er drie voor die vestiging, ik tikte de tweede op de kop.

Moet hem nog inrichten, staat hoop Medion bloatware op, dus eerst de bezem erdoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt de broadwell processor, 5e generatie. De eerste 5 in 5257 geeft dat aan. Skylake processor is 6e generatie, maar is net een paar maanden oud. De laptops ervoor moeten nog geproduceerd worden, al is er hier en daar wel een eentje te vinden.

De U geeft aan, laag verbruik, voor in laptops enzo.

Lijkt me wel gaaf speelgoed. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Edit: lees net het nieuws dat in Zweden ook al jacht gemaakt wordt op een terreurverdachte. Ik hoop toch niet dat onze toekomst wordt dat er overal gewapende militairen op straat lopen.

Die kans zit er toch wel in hoor Vlok. Ik heb hier zo'n raar gevoel over. En het zal heel lang duren voor deze terroristen  een ander ideeën gaan krijgen.

Goeie morgen trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen, 

Beetje later dan normaal. 

Maar heb wel lekker verse koffie en thee.

post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpg
Wat naar dat je zo hebt liggen piekeren Lila, was daar een reden voor? 
En wat kan de nacht dan lang duren hè? 

jowan tevreden met de nieuwe laptop, mooi. 

Tsja Vlok, ik denk dat we voorlopig nog wel heel veel zwaardere bewaking zullen zien. 
En dit soort terroristen zal nooit milder worden ben ik bang... 

Ietje ook al een poosje op, vind het ook wel meevallen hoe lang Toby het uithoudt 's nachts hoor. 
Lekker van genieten overigens... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie ik hoorde net op de tievie dat de kans is dat je 200.000 keer eerder door een auto geschept kan worden dan door een bomaanslag. Maar ik kan me voorstellen dat je daar toch bang van wordt. Ik moet vanavond bowlen en dacht net, er zal toch maar een of andere gek binnen komen lopen met een pistool en ons overhoop gaat schieten. M'n diertjes wat moet daar dan mee. Tja het laat niemand koud. :(

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah

Heb je nu al die tijd een schone kweek, zowel voor als na de kuur of is het met de kweek net na de kuur schoon en daarna weer een urineweginfectie (uwi) ? Denk niet dat wij je kunnen helpen met een huis tuin en keukenmiddel. Lijkt me dat de HA er zelf ook werk van maakt als je na kuur 4 nog geen stap verder bent. Jij moet echt bij je HA zijn. Beterschap en net als Yo denk ik vooral aan wat de oorzaak kan zijn. Wat denk jij en HA daarover? Is er een een blaasscan gedaan/ gebladderd zoals we dat in de zorg noemen. Dan kijkt de arts of na het plassen de blaas wel echt leeg is zoals hoort of niet. Kijken of je mogelijk chronisch urine retentie hebt. Als je niet goed kan uitplassen en er blijft altijd x ml achter in de blaas dan heb je een veel grotere kans op een uwi. Voel je wel eens aandrang zonder te kunnen plassen? Dit zou een open deur moeten zijn, een HA zou hier automatisch aan moeten denken zeker omdat een CVA een risicofactor is voor urineretentie en na 4 kuren er iets moet zijn wat de recidiverende uwi veroorzaakt?

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat was de vraag aan jou Wijffie? 24 uur in de gaten houden of voorkomen dat hij zo ongeremd eet? Schrijf zo goed mogelijk op wat hij eet op welke tijdstippen aan snoep en aan goed eten. Dat lijstje is voor de arts. Men kan aan jou vragen het inzichtelijk te maken maar niet om te voorkomen dat J zo doet. Pak een schrift maak een schema en laat hem gaan bij wat hij doet met eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie, zoals jij J's gedrag beschrijft lijkt het erop dat hij verslaafd is. Aan suiker welteverstaan. Jij weet hoe het is om verslaafd te zijn. En wat je als verslaafde nodig hebt. Misschien kun je hem vanuit die gedachte tegemoet treden. Suiker staat trouwens vaak voor liefde.

En als J inderdaad dement is, kunnen zijn eetbuien ook goed daarmee te maken hebben.

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik dus niet veel drink

krijg ik vrij snel (halve dag) blaasontsteking

en word dan ook vrij ziek  (koorts en pijn) 

ik drink dus eigenlijk ieder uur een glas (lauw) water. 

Ja Joop dat had ik vorige week ook geschreven aan Hannah ook omdat dat heel logisch klinkt. Bovendien had ik het voor haar opgezocht, maar ja misschien drinkt ze al heel veel.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...