jowan Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Goede morgen......ben ik hier nu helemaal alleen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Nee hoor, goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Goedemorgen, Bakkie koffie voor ik op werk ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Dat is nog eens wakker worden met goed nieuws Vlokje! En fijn dat je weer veilig thuis bent jowan. Goeiemorgen allemaal, Dagpact: jowan Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Een goede morgen allemaal. Het is wel een periode waarin het echt tijd kost om op gang te komen 's-ochtends.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Goedemorgen beste mensen! Fijne dag voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 goeiemorgen frummers. Vlok gefeliciteerd, wat een opluchting! (lieverkoekjes worden niet gebakkenb zeiden ze bij ons thuis vroeger maar dat was om de spruitjes; wij hadden alles liever dan dat toen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Goedemorgen, Vlok gefeliciteerd met zo'n mooie uitslag. Je lijkt me een notenkraker. Dus dat drankprobleem zal het nog moeilijk met je krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 (bewerkt) Goeie morgen allemaal Vlokje wat een goed bericht. Inderdaad dan is al het andere helemaal niet zo belangrijk meer. 12 november 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Goedemorgen allemaal, Vlok, nogmaals gefeliciteerd (heb het ook nog even gedaan op de draad van gisteren) Heerlijk voor je joh, En gek he, wat er dan ook op je pad komt..dan realiseer je je pas hoeveel gezondheid waard is. Ben heel erg blij voor je! Hier alweer 2 mensen onder de douche geholpen, dus vroeg begonnen. Gisteren de 2e avond van de cursus dementie gehad. Nu eigenlijk best wat moe en slaperig, want gisterenavond ook laat. Straks om 12.00 weer beginnen, tot 15.00. Ondertussen ook nog even naar de speelgoedwinkel geweest voor cadeautjes voor de sint, voor mijn kleinkinderen Zo komt de dag wel weer om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Stel ik gisteren tevreden vast dat ik daar in elk geval geen last van heb, dromen over alcohol... zit ik vannacht toch zomaar aan mijn tweede glaasje wijn als ik me met een schok realiseer 'dat mag helemaal niet!!'. Tweede glaasje laten staan en een poosje later wakker geworden. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 (bewerkt) Vlokje ik vind je een super dapper mens!!! Meya wat heerlijk dat je wakker werd!! Ik heb die dromen nog niet gehad (half jaar nu) had en heb ik nog wel steeds met roken nu 5 jaar gestopt. Maar ja roken deed ik al 25 jaar en (extreem) drinken "pas" 8 jaar. Waar is Yvonne? Liefs Pumpkin Aanpassing autocorrectie 12 november 2015 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikB Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Net terug uit mijn werk en trek, dus snel aansluiten bij Dagpact:jowan Meya Agnieta Wijfie ErikB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Terug van werk. Eerst effe loopje met doggiedog en daarna maar eens kokkerellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Ben trouwens benieuwd Wijfie of je nu nog voor jezelf naar de huisarts bent geweest omdat het je teveel werd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Hoi NBW!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 ik kwam even gedag zeggen. Ik zit op de dagopvang nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Is het leuk daar NBW ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Nee. Ik vind het hier vreselijk. Maar ik heb vanmiddag de nieuwe opvang gezien en dat ziet er echt goed uit. Alles nieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 helemaal mee eens ik las net op de woensdag hoe je schrijft over het nog drinken soms. Het lijkt alsof je het aanvaardt zo, maar ik denk dat je zo ook juist de craving in stand houdt. Het is al vaker gevraagd denk ik maar waarom slik je niet Refusal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Moeilijke periode, vanmorgen weer gesprekken gehad. Medicatie opgehoogd. Volgende week psychiater en psycholoog hier bij me thuis, moet niet gekker worden. Sorry dat ik niet op anderen reageer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Fijn je even te lezen Suiker. Sterkte, ik hoop dat het wat beter gaat worden voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Lief van je zus Vlok. En misschien beter dan uit de supermarkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden