jowan Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Goedemorgen allemaal. Sterkte Gipsy. En bedenk: dit kunnen de eerste stappen zijn van wat een hele mooi reis kan worden. Hier slecht geslapen met schuldgevoelens en vreemde dromen over R, die ik sinds zondag nooit meer zal spreken. Het heeft me wel nog vastbeslotener gemaakt om harder aan mijn herstel te werken en minder hard aan andere dingen te werken. Een goede dinsdag allemaal! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Buiten is het nog donker. Heb het gevoel dat de mist wat is weggetrokken. Las dat in andere delen van het land de zon gisteren scheen... hier ook, maar hij werd tegengehouden door een dikke laag mist, de wereld was en bleef heel klein. Gipsy, sterkte meis. Denk dat je er goed aan doet. Thomas, kan me goed indenken dat het gebeurde je diep raakt. Ook voor jou veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 mijn oudste twee kinderen zijn behoorlijk geraakt: mijn zoontje moest vannacht bij ons in bed slapen wat al vijf jaar niet voorgekomen was. R was zijn eerste voetbaltrainer, "een toffe gozer" zoals hij het gisteren zei. Had hij nou maar iemand om hulp gevraagd ipv dit definitieve vertrek.. Ik ga op de fiets, naar het werk maar eerst het hoofd een beetje leeg.. Werk hard aan je herstel Gipsy, je bent in ieder geval op de juiste weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 En ja, slingers ophangen dus. Agnieta en Lieselot jarig.. Van harte allebei. Druk dagje Agnieta? Hoop dat je ondanks het vogeltje toch een beetje kunt genieten. Gebak rond tien uur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Goedemorgen. Koffie en dan de wijk in. Gipsy, succes TomTom, sterkte En gefeliciteerd voor de jarigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Inmiddels is het weer licht geworden, en blijkt het nog steeds pittig te misten hier . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Veel succes Gipsy. En Sowhat, veel sterkte met je hond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 (bewerkt) TomTom sterkte voor jou en je kinderen. Erg confronterend ook voor hen wat er gebeurd is. Gypsy succes met de opname. Even jezelf helemaal centraal stellen Agnieta van harte :present: En voor iedereen, maak er een mooie dag van. 3 november 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Goeie morgen mensen. Aggie van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Gypsy heel veel sterkte en kracht. Sowhat, misschien kan je vandaag af en toe even je ogen dicht doen. Wat een zorgen hé? Hopelijk gaat het vandaag wat beter met je diertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Goeiemorgen, Dagpact: jowan Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Oooohhh, genieten, MG!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Oei Ger, dat klinkt mij bekend in de oren. Soms is er dan iets rots gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 goeiemorgen frummers. Agnieta en Lieselot: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 tijd voor de ochtendmeditatie Gerrit of de krant of kom ons nog maar even pesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 ben je nog niets opgeschoten? in afstand dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Goeie morgen, Vandaag val ik zomaar even binnen om te vertellen dat ik het erg moeilijk heb. Alle advies en steun van harte welkom op mijn draadje bij Wie is wie. Dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 ik denk de Belse Spoorwegen misschien net wat beter zijn geregeld Gerrit? keep on rolling! Akkordeon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Hallo beste mensen, GIPSY sterkte, ook tomtom veel sterkte! De jarige proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 (bewerkt) Wijfie ik heb dat hier al een paar keer geschreven hé? Biljarten als ie daar van houdt. Hier is een instantie met vrijwilligers die mensen bezoeken en eventueel mee trekken naar wat activiteiten. Dat zijn meestal ook ouderen. Volkstuinen, fietsen, wandelen enz. Heb je al ooit geïnformeerd of dat daar bij jou ook is? Dag bestedingen voor ouderen. Kan je zo opzoeken op internet. Heb je het daar met hem wel eens over gehad? En ja het is verrekte moeilijk om met een oudere man te leven, maar er zijn zoveel mensen die dat moeten. En misschien moet je wel minder verwachten van hem. Misschien eis je wel teveel in de hoop dat het leven voor jou makkelijker wordt. Ga eens naar een psych. joh. Misschien kan die jou echt helpen om te gaan met een oudere man. 3 november 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Leeftijd maakt niet uit. Mag een tachtigjarige wel zo asociaal,irritant doen en er goed mee wegkomen? De oudjes worden veel te veel in de watten gelegd. Ik begrijp je wel Wijfie. Kies voor jezelf. Heb zelf in een soortgelijke situatie gezeten. Geen groot leeftijdsverschil maar wel veel irritatie. Ik zag tegen een scheiding op. Dacht dat ik het niet alleen zou redden. Was blij dat ik er achter kwam dat hij vreemd ging. Dat gaf mij net dat zetje. Ben nog elke dag blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Goedemiddag allemaal, Allereerst Lieselot en Agnieta, Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen. Heb beide feestvarkens nog niet op het forum gezien. (Zeker te druk met feest vieren) Voor allebei een bosje ; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Tuurlijk moet je ouderen, zieken en gehandicapten niet wegstoppen. Maar oud of ziek zijn wil nog niet zeggen dat je geen rekening kan houden met je medemens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Somegirl Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Proficiat aan de jarigen Sterkte voor wie dit kan gebruiken Hier heel slechte dag ik ben om een fles gereden naar de winkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden