Spring naar bijdragen

Zaterdag, 31 oktober 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Nou Klavertje als je een stukje grond bezit kan je ze zelf kweken hoor. De zaadjes heb ik hier, en stuur ze graag op. ;)

Het is in ieder geval veel (gezonder) voor mij. Meer lucht, geen aanslag op m'n vingers en tanden, maar vooral, ik rook veel minder omdat er geen suiker aan toe is gevoegd. Suiker in shag maakt erg verslavend, heb ik gelezen. Ook zitten er geen 4-8000 toevoegingen in. Ik rook omgerekend zo'n 8 tot 10 sigaretten terwijl het er voorheen veel meer waren.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen Spud. Spijtig dat je dit zo voelt. Als ik je lees begrijp ik er weinig van. Nu weet ik niet wat er in pb gebeurd maar ik zie helemaal geen groepje of een persoon die vind dat jij niet schrijven mag wat je wil. Wat er gisteren ook geschreven is, het gevolg is dat ik ga speculeren en denken wie jij bedoelt met dat groepje en waar het over zou kunnen gaan. Wat geen zin heeft natuurlijk.

Wil je aanraden om gewoon inhoudelijk te schrijven wat je wil, dat dubbelzinnig schrijven over mensen begrijp ik toch niet. En is dat eigenlijk ook niet veel minder boeiend dan wat je inhoudelijk te vertellen hebt. Uit jezelf, wat je meemaakt en waar je mee zit......

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik hoor zojuist dat ik net zo dubbelzinnig schrijf als gisteren. :blush:

Mijn leerpunt hier.

Sorry voor de overlast.

Inhoudelijk wil ik zeggen, dat ik met mijn neus in de roomboter gevallen ben gevoelsmatig.

Was de afgelopen tijd nogal depressief nadat ik hoorde dat ik geen zwaar lichamelijk werk meer mocht doen.

Ook al staat mijn cv ermee vol. Ik had het gevoel dat alle poten onder mijn voeten geslagen waren.

Uiteindelijk toch gekozen voor zwaar lichamelijk werk maar uit te kijken met mijn nek.

En nu poets ik, wat ik eigenlijk niet meer zou kunnen doen.

Maar het is zo niet zwaar dat ik het wel kan. En qua geestdodend is het ook niet omdat ik leuke collega´s heb en we soms grappen en grollen maar ook diepgaande gesprekken kunnen hebben tijdens het werken.

Zegt best veel dat ik nu al 2 nummers heb en we buiten het werk om met elkaar smsen. Meestal doe ik dat niet met collega´s.

Laat wel zien hoe goed ik daar op mijn plekje zit en in het team pas.

Dit is niet dubbelzinnig toch? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen,

.......

... jowan, wat betekent jouw handtekening? Sinds 9 september 2012 20:30 uur verslaafd, sinds 26 oktober 2012 alcoholvrij. Ik vraag me

dat al af sinds ik hier lees!

Mag ik daar vanavond na mijn werk op terugkomen? Help me herinneren mocht ik het vergeten, svp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat rot Agnieta! Van je vogel.

Jeugdzorg begrijpt toch ook wel dat kinderen niet aan uren gebonden zijn, moet je echt elke minuut verantwoorden of is dat jou gevoel?

Wat de vogel betreft, als deze tam is zal deze niet ver uit je buurt zijn, ik zou de buren op de hoogte stellen.

Volgens mij mag je best zeggen dat je dit niet leuk vind en dat hij had moeten vragen of hij de kooi open mocht doen. Omdat er soms onveilige situaties zijn, zoals deze en er dus een rede is dat hij niet vrij mag.

Ik hoop dat de vogel terug komt vliegen. Jij heel veel sterkte gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, ik begrijp je onzekerheid wel maar alles loopt niet mis door jou. Dat zie je toch ook wel hè?

Dat zijn de omstandigheden. En daar heb je eigenlijk geen invloed op.

Denk dat er van jou gewoon verwacht wordt dat je die dagen nuchter doorbrengt en helder er voor je zoon bent. Of de planning dan in de soep loopt lijkt me bijzaak.

Belangrijker is genieten van het samen zijn met zo min mogelijk stress. Dus niet druk maken over de planning en wel je gevoel er laten zijn over de vogel die weggevlogen is want raakt je duidelijk en is niet gek.

Sterkte jij! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat een beestje zijn vrijheid geven een soort natuurlijke drang is bij een jongetje van 13 jaar.

Misschien begrijpt hij nog niet dat wij volwassenen het soms fijn vinden om dieren te fokken om in gevangenschap te houden, ermee te kunnen spelen, er "liefde" van te ontvangen, etc.

Dat laatste kun je hem natuurlijk wel uitleggen.

Maar "schuld"… nee, ik denk niet dat er sprake is van schuld. Eerder van een natuurlijke expressie van een soort kernbehoefte.

Ik zou hem er niet te hard op afwijzen.

Maar ik ken je zoon natuurlijk niet. Kan ook zijn dat hij er iets heel anders mee wilde bereiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...