Spring naar bijdragen

Zondag, 25 oktober 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 

Koffie en thee staan klaar.

post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpg
Druk dagje weer voor de boeg. 
Zit net de draad van gisteren even te lezen en zie berichtjes over de klok die een uur vooruit zou gaan. 
Denk ik nog 'mooi niet, dat is pas van zaterdag op zondag' .... even vergeten dat ik gisteren 
zaterdagdienst had en het nu dus inderdaad een uur vroeger is.icon_funny.gif
Mooi een uur extra dus vandaag :) ... laat de dag maar beginnen... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen.

Blondie gefeliciteerd met je dochter en een leuke dag vandaag met de visite. Ik hoop dat het meevalt.

Bolletje natuurlijk een goede dag toegewenst met veel verkopen. Ik ben erg benieuwd.

Loen beterschap.

Fijne dag iedereen, tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vastberaden om het extra uur slapend te besteden, dacht ik slim bezig te zijn. Maar och, 6.45 uur oude tijd, dus 5.45 uur nieuwe tijd was ik wakker en zo fris als een hoentje. Aangezien ik altijd 5.45 uur op moet staan, is mijn bioritme in één klap weer in lijn met dagelijkse werk. Wat fijn dat dit extra uur me weer even op de rit zet :) .

Goede morgen trouwens....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren wel 30 klokken telefoons mobieltjes wekkers....verzet. In de hoop dat de clienten allemaal snappen dat ze niet collectief de nachtdienst om 6:00 laten stressen.

Succes Bol....geen paraplu weer zoals laatst. Hoop dat je mede daardoor lekker veel verkoopt.

Ik ga nog ff studeren en dan ook lekker de deur uit vanmiddag. Wel verdient na al die tijd studiedagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

1 mobiel en 1 wekker verzet

al voor het slapen gaan, de klokken

en pc worden radiografisch aangestuurd.

IK ben heerlijk fit wakker geworden.

En heb nog de hele dag voor me, wat een

luxe kan 1 uur toch betekenen voor iemand

die als lijfspreuk heeft: tijd is prioriteit, haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even goedemorgen wensen,

Alweer 3 uurtjes werk erop zitten.

Kon ik een uurtje langer slapen, was ik weer super vroeg wakker.

Balen, want heb slaap toch hard nodig,

Vanavond voor de vierde avond op rij, late dienst

Volgende week iets rustiger (hoop ik)

Enfin, stap maar weer op de fiets nu.

Koffie drinken bij ex.

Doeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loen, bijzonder dat je in zo'n situatie waarin je je ziek voelt worden, trek hebt gekregen. Die ken ik niet; maar dat hoeft ook niet natuurlijk.

Wat ik wel weet is dat je op zulke momenten wat anders reageert. Ik heb aan de vooravond van ziek zijn mijn beste sportwedstrijden gespeeld.

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je lichaamtemperatuur dan al wat aan het oplopen is en je normale focus wat verandert; je reageert vaak wat intuïtiever.

Ik kan me voorstellen dat er dan ook een vorm van trek naar boven komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Grappig, al die berichten over tijd op de draad van gisteren en vandaag.

Ik ben moeiteloos de nieuwe tijdzone ingegaan, kwam laat thuis, daardoor een uur later op bed.

Heb de klok een uur teruggezet, toen was het weer zoals gebruikelijk voor mij, iets na twaalf en lekker geslapen tot 8 uur.

Doet mij nog denken aan een soort bijeenkomst met een wijs man die ik ooit bijwoonde.

2 dames kwamen aan de deur rammelen na aanvang. Beschaamd slopen ze binnen en mompelden wat excuses.

Waarop de man zei: je kunt niet te laat komen, je komt altijd precies op tijd, welkom.

De onderliggende boodschap: alles gaat toch zoals het gaat, het gaat maar op 1 manier, de enige manier zoals het op dat moment kan en moet zijn.

Fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie, pfffffff lange dag. Ik heb mezelf toegesproken....vervolgens opgetut en inderdaad...gaan lopen. Ik weet wel hoe het komt.

Veel emoties kwamen op me af gisteren. Wil dan eigenlijk even m'n brein uitschakelen. Zou een gevaarlijke dag kunnen zijn.

Helpende gedachtes formuleren.

Het is niet erg, laat het gebeuren en ga iets doen watje kalmeert.

Ok ik ga gewoon hot chocolat kopen en n bus slagroom.

Filmpje kijken, boek lezen..... Wat zit ik hier te klagen, foei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb altijd dat mijn bioritme weer in balans is: voel me door dat verzetten van eigenlijk een half jaar "uit balans"

Ik had gisterenavond een soort van trek. Ik kan het geen echte trek noemen, wel speelde het door mijn hoofd. Ik heb al vaker gezegd, dat uitzitten niet echt werkt bij mij: dat spoken duurt bij mij echt urenlang. Gisteren ook. Van eind middag, de tijd dat ik normaliter begon met drinken, tot ik naar bed ging. Ik heb er niet aan toegegeven, ben wel gaan onderzoeken wat er mogelijk was.

Was het de crematie en het terugzien van vele mensen? Dat heeft zeker indruk gemaakt. Ik vond alleen juist de drankadem niet echt fijn, die menigeen in mijn gezicht blies. Mensen lijken met drank op, eerder nog dichterbij te praten dan normaal.

Ik vond het ook wel confronterend om te zien dat sommigen nog steeds worstelen.

Ik had vroeger een hele hechte vriendenclub. Altijd samen. We hebben wat geëxperimenteerd, met weed, LSD, speed, coke en helaas ook met heroïne, dat is niet om mee te experimenteren. In mijn speech heb ik het er over gehad. Tot verrassing van sommige mensen, denk ik, omdat niet iedereen dat weet, zelfs mijn eigen familie niet (waar ik een afvaardiging van had mee genomen) Maar ik ben het ontgroeid, ik ben nu sterk, en het is onderdeel van mij, ik schaam me er niet meer voor. Dat heb ik jarenlang wel gedaan. Ik ben er lange tijd onder gebukt gegaan en werd er juist heel onzeker van.

Het terugzien was fijn. Ik zag nu weer, wat een fijne mensen het zijn (en waren) Ik was toen zo verdrietig toen iedereen (behalve ik zelf, eerst, later ik ook) verslaafd was. En nu is het mooi om te zien, dat het eigenlijk heel goed gaat met ze. Fijne mensen en het leven aardig op de rit. Al zag ik velen (niet allemaal) ook wel een beetje diep in het glaasje keken. (dat hoeft nog niet te betekenen dat ze dat dagelijks doen, ben ik me van bewust).

Ik denk ook niet dat dat het was. Al ga ik wel meer op papier zetten, verhalen, ervaringen. Ik heb er zoveel, ik zie nog zoveel voor me. De speech heeft veel herkenning opgeroepen, ook bij anderen. En raakte mensen, dat is mooi. Waarom ga ik daar niet iets mee doen?

Sorry, voor het afdwalen. Dat heb ik ook erg sterk. Handig wel als je wilt schrijven. Anders komt een boek nooit vol ;)

De trek kwam denk ik, omdat ik me gewoon niet zo lekker voelde. Grieperig. Vroeger onderdrukte ik elk gevoel van onbehagen. Dus ook griep. Als ik me grieperig voelde, ging ik gewoon extra veel drinken, om dat te onderdrukken.

Vanmorgen dacht ik direct: wat ben ik blij dat ik er niet aan toe gegeven heb. Als ik nu, met dat wattige hoofd en koortsige gevoel (een soort ieniemienie-katerig gevoel) ook nog had gedronken, had mijn hoofd nu gebonkt en was ik waarschijnlijk mijn bed nog lang niet uit gekomen.

De 'trek' is gelukkig compleet weg. (als je over zo'n tijdspanne van trek kunt spreken)

Heb ik toch weer wat geleerd over mezelf. Griep heb ik overigens zelden maar beter geen drank. Zonder gaat het vast sneller over.

Knap als je tot hier bent gekomen ;) Scrollen had ook gekund. ;)

(kleine toevoeging: en nu naar buiten. Frisse lucht is beter dan binnen zitten, weet ik zeker)

Niks knap Loen, ik lees het graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen,

ik heb een nieuwe hobby gevonden, er is een programma op het internet, (myheritage) dat je helpt, om je stamboom uit te zoeken. Het is nu gratis, maar het zal wel zo zijn, als je echt verder wil komen je Bep. "tools" bij hun moet kopen, want niets is gratis. Ook dit kan verslavend werken en heb je dan het stamboom virus te pakken, moet je gaan betalen, om verder te komen.

Met deze wetenschap, ben ik er aan begonnen, fijne zondag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, wat is er weinig geschreven nog.

Straks weer een uurtje koken bij iemand.

Dan nog werken van  20.00-22.00.

Volgende week, 4 avonden achter elkaar vrij.

Zo heerlijk !

Morgen ook weer starten met gezond eten, want is de laatste week weer vreselijk uit de hand gelopen (zie kilodraadje)

Compensatie eten noem ik dat.

Precies hetzelfde gedrag vertonen, met een fles wijn kopen, en ook opdrinken, want hij moet leeg, en ga het ook speciaal halen.

Nu koop ik b.v. cornetto's en stroopwafels

En het moet allemaal op, en ga het ook speciaal halen, al moet ik er expres voor weg.

Wat is dat toch steeds voor gekkigheid ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...