jowan Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 goedemorgen! Dagpact: Jowan Thomas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 (bewerkt) Correctie: Dagpact:jowanThomas Ik schrijf mijn scherm naam hier met een kleine j. Het is "stoffig" buiten, maar niet koud. Fijne dag! 20 oktober 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 (bewerkt) Good morrninkjes. Dadelijk naar de buurtjes ramen wassen. Kwam buufje gisteren vragen. Nou dan doen we dat ff. Moghu Ger. 20 oktober 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Beloofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 goeiemorgen frummers ik heb het al gezegd zeker weer op t verkeerde draadje. nou een fijne dag er extra bij dan maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Goedemorgen frummers. Laat, heerlijk uitgeslapen.. Koffie en thee voor de langslapers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Goedemoggel..... wat een pleuris weer...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Vond ik de kritiek op Kabouter leuk om te lezen, nee. Begreep ik de twijfel, ja. Ik heb ook getwijfeld, twijfel ik nog steeds, nee ik weet niet of alles klopt maar de kern is zoals het is. Mag die twijfel op een forum als deze? Fundamenteel vind ik van wel maar het zijn en blijven twijfels die niet te onderbouwen zijn. Dit forum heeft een geschiedenis van opvallende verhalen en niet alles wat men schrijft is altijd waar. Achterdocht hebben mag en is soms ook nodig. Eerst aan de persoon zelf vragen is denk ik altijd de beste oplossing. Mijn mening; ik ben wat naïef en geloof graag in mensen en eigenlijk wil ik dat zo houden. Ik voel me daar fijn bij. Maar dat is ikke, wil niet vinden dat iedereen zo moet zijn als ik. Vind het forum behoorlijk volwassen als we het er gewoon over kunnen hebben. Als er maar begrip is dat er mensen zijn die verdriet hebben over Kabouter. Dat het voor hun heel echt en pijnlijk is, dan hoeft het niet perse zo te zijn dat iedereen dat hetzelfde beleefd of wel of niet als echt ervaart. A3 welkom fijn dat ik je weer lees in de dagdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Ja, ik schrok ook even en stilletjes blij verrast om Kabouters avatar te zien. Maar ben toch wel blij met het bericht om eerlijk te zijn. En dat ik het nog lezen mocht. Sterkte vriendin van! En dankjewel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Wat een rotdag. Vandaag was de eerste dag dat ik langs winkels wou lopen om te solliciteren. Goed ik wordt wakker Grootste puist ooit op mijn kin. Ik ga douche kom uit de douche staat en stuk haar recht overeind en ik spot mijn eerste grijze haar.midden in die pluk. Heb ik eindelijk mijn haar goed plus make up dat ook niet wou meewerken(zucht) Ben ik dik een uur bezig omdat mijn printer het niet deed. Ben ik eindelijk buiten gaat het regenen Mijn perfecte haar en make up gelijk naar de maan En jas doorweekt Ik geef het op :'( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Oh ja en vrouw heeft en slechte dag. Dus dan moet ze wel ongesteld zijn. Mag het niet gewoon een slechte dag zijn. Aangezien je ook puistjes van stress en ongezond eten kan krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Nou dan zal ik er ook nog maar een rot berichtje achteraan plakken. Een vroegere vriendin van mij heeft een zwaar ongeluk gehad door geen voorrang te geven aan een auto. Is over de kop gegaan met een scooter, verloor haar helm en zo hard op haar hoofd gevallen dat haar hersenstam zodanig beschadigd dat ze er niet meer bovenop komt en stervende is. Bah bah wat een ellende allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Ja Loen, maar gelukkig had zij geen kinderen. Poeh mensen, geniet iedere dag maar als je kunt want het kan zo voorbij zijn. Nou ff m'n zinnen gaan verzetten hoor. Us kijken hoe ik dat ga doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Goedemiddag allemaal, Ach, wat een heftig bericht Bol, Bah, wat naar allemaal ! Sterkte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 and live goes one.... iemand nog wat leuks te melden..... vind het erg van kabouter, maar begrijp de verbazing niet, zo is het leven toch, je leeft de ene dag er gebeurt wordt en boem " pushing up the daisies |" op persoonlijke noot, vond ik qua berichtgeving betreffende kabouter alle berichten vaak moeilijk te begrijpen en zeer zeer vaag , maar dat mag.. maar goed, men gaat dood en maandag gaat de supermarkt gewoon weer open, dus lives goes one. Proberen er vandaag wat van te maken, niet teveel nadenken en genieten van de kleine momentjes. Bla die Bla die Bla and some... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Veel sterkte Bolletje en jij ook Lila, misschien bezorgmaaltijd idee, goed voor jezelf zorgen hoor. En reageer niet op berichten over Kabouter, zal me levenslange ban bezorgen. Alle medelevenden sterkte morgen en vooral Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Jeetje Bolletje… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Lila, nu is het moment om jezelf eens goed aan te kijken. Begin nu opnieuw. Sluit het af en maak een nieuwe start. Ik lees veel sores hier op t forum. Moeilijk. Ik ga zo naar AA en zorgen dat ik op t goede spoor blijf. Zoals ik nu ben wil ik niet meer kwijt. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 (bewerkt) Wat is het vroeg donker en volgende week helemaal. Was het maar vast 1 april. Wat een luxe-probleempjes hier. Voor de rest aardig hier. Voordeel van donker is dat ik beter buiten durf. Blikveld kleiner. Toevoeging 20 oktober 2015 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 (bewerkt) Je zin, Hannah? Ouwe geen blad voor de mond nemende olie op het vuur gooier? Wat ik toen zei, zei ik toen, en sta ik nog steeds achter. Wat ik eergister zei ook. Het is geen schuld of schaamte waarom ik reageer of reageerde. Men zou het betrokkenheid kunnen noemen. Dat lijkt wel heel mooi, maar is niet zo bedoeld. Deschaamteloze Sowhat, sorry voor de commotie, hou er nu echt over op, chin up, Lass. 20 oktober 2015 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 (bewerkt) Aaaa-hum... Ik heb vandaag aardig wat tijd besteed aan 'bij-lezen' op het voor mij nog nieuwe forum. Mijn gedachte was: laat ik nou niet steeds de nieuwe berichten lezen, dan blijf ik aan de gang. Maar bij de oude beginnen en dan als het ware op-lezen.Heb ik gedaan. Paar uur later lees ik dit allemaal ... %~) Overigens geen punt hoor, ik kan het handelen. 20 oktober 2015 bewerkt door Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 (bewerkt) Even wat anders.. Ik heb mijn slaapkamer opgepimpt en mooi dat is geworden! Ben er vet blij mee. Het is pimpen, of opknappen. Niet oppimpen !! (sorry hoor, deze reactie slaat echt heulemaal nergens op. Maar ik dacht ik doe een duit in het verwarrings-zakje. Leuk dat je aan je kamer hebt geklust, en tof dat je er vet blij mee bent. Meen ik). 20 oktober 2015 bewerkt door Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Bol Sowhat en vriendin van kaboutertje :heart: ik steek mn handen in het vuur voor jullie voor wat t waard is. wat ben ik blij dat ik goed van vertrouwen ben en blijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden