tomtom2 Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Sinds ik gisteren dit forum heb gevonden, en ik toch niet kon slapen vannacht, maak ik maar even een draadje aan voor een nuchtere, droge zondag! 16 October was voor mij de laatste dag dat ik wat/veel gedronken had en dat wil ik graag zo houden. Dus ik ga er weer voor: 24 uur niet drinken. Thomas Monster en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Goedemorgen, welkom TomTom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 18 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Goedemorgen, dat was ik vergeten te zeggen inderdaad :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Goedemorgen. Vandaag maar eens de tassen inpakken voor mijn midweekje Arnhem. Maar eerst koffie Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 18 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Dagpact: Blondie Thomas Een nacht zoals gisteren met hevige bevingen wil ik nooit meer! Eerst maar eens wat zelfvertrouwen terugwinnen vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Welkom Thomas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Goeie zondag morgen. Dagpact: Blondie Thomas jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Lekker voor je Blondie, een midweekje rust heb je wel verdient volgens mij. Bossen bij Arnhem zijn ook zo mooi nu. Schone lucht onvermengd met rooklucht toch Geniet ervan Goede morgen iedereen. Gisteren dat berg werk aan studieopdracht ingeleverd. Nu heb ik een dag zomaar niks. Ik kan opruimen, ik kan naar de sauna, wandelen, strand.....ben lekker vroeg wakker en wil echt iets leuks gaan doen. Maar ook wat moe en besluitenloos. Dus schop onder mijn kont. Iets opruimen en ondertussen knoop doorhakken wat ik wil doen vandaag. Welkom tomtom. Iemand met een naam als jij gaat het zeker lukken, dat navigeren naar 24 uur weer droog. Succes en welkom hier. blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Ik ga maar eens in de benen. Ook ik heb een schop nodig onder mijn kont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Het wordt licht, maar inderdaad, het blijft weer hartstikke lang donker. Thomas welkom, ik hoop dat je je snel thuis zult voelen hier. Blondie aan het inpakken en morgen er even tussen uit... Hoop dat je ondanks alles toch fijne dagen zult hebben hoor meis. En wat is het toch onwezenlijk... Weten dat nooit meer de avatar van Kabouter boven aan een nieuwe draad zal staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 (bewerkt) Goeie morgen mensen. Welkom Tomtom. Blondie hele fijne dagen gewenst meid. Je kan het gebruiken. Gisterenavond vroeg naar bed gegaan en heb geslapen zeg, niet meer normaal. Vandaag dienst en ik hoop dat ze me komen halen, een dagje weg zou lekker zijn. 18 oktober 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 het blijft toch een raar rommeltje daar bij jou Bol. Ik bedoel niet bij jou zelf hoor , maar bij die ambulancedienst. Je hóópt dat ze je komen ophalen, want je hebt dienst.... Ze weten toch een dag van te voren wel of jij wel of niet moet komen werken en kunnen je dat dan netjes op tijd vertellen? Pffff, blijft niet leuk voor jou hoor. En ik ga gewoon lekker hard voor je hopen dat je opgehaald wordt. JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Is er ergens wat leuks te doen vandaag? Liefst buiten? Na zoveel drukte opeens een vrije dag die je dan optimaal wil besteden maar ik weet niet wat te doen. Als ik voor half tien niks weet ga ik gewoon wandelen in de duinen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Goeie morgen Vonneke Ja dat is en blijft denk ik ook zo. Als ze me niet nodig hebben bellen ze zo rond 12.00 op om te zeggen dat het niet druk is. Maar je weet nooit van te voren of het die middag wel druk wordt. Maar ik heb afgesproken dat, als ze na 11.30 niet gebeld hebben, ik m'n eigen gang ga en geen tel. meer oppak. "Ja en wat dan als het druk wordt"? Ja dan hebben ze pech gehad. Ik laat het niet meer afhangen van hun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Goeiemorgen! Maar bolletje, het is toch altijd wel min of meer druk? Of rijden jullie heel selectief? Wij rijden sowieso heel veel voor vogels. En verder regent het al weken onderkoelde baby-egeltjes. Hoe dan ook, hoop dat ze je op komen halen en dat je een prettige dienst hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Goeiemorgen deze morgen, Ik kom een mandje croissantjes afleveren hier. Vers van de bakker, helaas niet warm meer want ik moest de mijne natuurlijk effe opsnoepen in het bos. Choco en naturel. Smakelijk! Ik ben er weer weg van, druk met een verbouwing hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Hé goeie morgen Janina. Bij ons is het heel wisselend maar meestal is het Zondags rustig. Ze bellen wel eens "moeten we je komen halen want er is niets te doen". Als ik dan zeg "Ja", hebben we aan het eind van de dag de hele dag gereden, en de rittenlijst is dan voor en achter bijna vol. Dus wat dat dan is weet ik niet hoor. Er zijn teveel mensen die zich "baas" noemen, de een zegt zus de andere zegt weer heel iets anders. Ik had dit jaar met open dag heel graag een kraam gehad voor m'n sieraden. Hoorde ik dat we dit jaar geen kramen hadden. Van de week hoorde ik weer dat het druk was geweest en er wel kramen waren, dus schiet mij maar lek hoor. Het is en blijft een rotzooi bij ons en dat verandert nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Goedemorgen, NPO 6 Jazz Edwin Rutten - koffie en Harry in de gordijnen inmiddels..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Nou ze hebben net gebeld en raadt eens wat? Ik word gehaald. Later kanjers lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal. Welkom Tomtom! Eindelijk weer eens lekker lang geslapen. En lekker gedroomd. Mmm. Het regent onderkoelde baby-egeltjes.... Ooooowww..... Goed werk doen jullie Janina en bolletje! 18 oktober 2015 bewerkt door Yogajuf JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Heel vervelend dat het er bij jullie zo aan toe gaat bolletje. Niet fijn werken zo, en met wat pech zijn de dieren de dupe. Moeilijk ook om je motivatie op peil te houden zo. Nou ja, ik wens je een goede dienst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Erik: ik ga later vandaag nog een 'filmpje pakken', als je zin hebt..? Ik zit nu een beetje op vriendin te wachten die denk ik nog slaapt... we zouden een zondagse ochtendwandeling doen. Ja lijkt me leuk. Heb je een pb gestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Ach gossie nu zie ik ook allemaal van die verkleumde egeltjes vallen en koud op de grond liggen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Goedemorgen iedereen, Welkom TomTom. Succes vandaag. Maak er een mooie droge dag van :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 18 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Ik zit aan de detox thee, ik heb het gevoel dat ik daar wat rustiger van wordt ipv de koffie die ik vanochtend had. Maar ik had zo'n trek in een bak koffie..Maar ik ben zo blij dat ik dit forum gevonden heb. Vanavond ga ik weer naar een meeting, tot die tijd probeer ik even rustig wat dingen op papier te zetten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden