blondie6173 Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Goedemorgen, Onrustig geslapen. Zo naar landgoed mijn sloot uitbaggeren. Effe gedachten verzetten voor zover dat lukt. Koffie nu. Dagpact : Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Goeiemorgen na een korte en onrustige nacht. Dagpact : Blondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Goedemorgen. Treurige dag voor t forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Goedemorgen frummers, koffie en thee staan klaar. Drukke dag hier voor de boeg, misschien maar goed ook nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 (bewerkt) Ik heb zojuist avonddraad van gisteren nog even gelezen.. Greep mij toch ook weer aan en wilde daar nog even op reageren. Om te voorkomen dat men die draad als vandaag gaat gebruiken, hij staat nu nog bovenaan, ook hier nog maar een berichtje. Kom er later misschien nog wel uitgebreider op terug. Aanpassing: inmiddels niet meer bovenaan omdat Gerrit binnen is gekomen.. 17 oktober 2015 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Goedemorgen Gerrit, ja, het voelt anders vandaag. En vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Goeie morgen beste mensen. Sowhat heb je een beetje kunnen slapen, of was het toch moeilijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Goedemorgen, Wat een somber weer buiten, nog steeds stront verkouden, maar goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 (bewerkt) Das mooi Sowhat. Ga je vandaag iets doen waardoor je je zinnen een beetje kan verzetten? Het zal geen makkelijke dag worden voor je. 17 oktober 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Hoop dat je wat kan vinden, Sowwhat om even je zinnen te verzetten. Aarden weer en dingen een plek gaan geven. Is er iemand voor jou dit weekend? Moet vandaag mijn studie opdracht afhebben. Een keiharde deadline. Mijn hoofd is vol en heb behoefte aan een flinke wandeling in de natuur. Vandaag alles afmaken en morgen rust en idd naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Ha Bol iets met 2 zielen 1 gedachte.... berichten kruiste elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 (bewerkt) Erik Lukt het op het werk nu wat beter? 17 oktober 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 (bewerkt) Gelukkig was gisteren een hele standaard dag, Bol. Toen mijn vader geopereerd was had ik een man op het werk die we in slaap gebracht hebben met morfine en slaapmiddel. Daar waren zoons bij van precies mijn leeftijd , de man was vader en precies zo oud als die van mij. Dat was de hele familie rond het bed van pap ga maar slapen waarna we de palliatieve sedatie begonnen. Als er in mijn prive leven iets heftigs gebeurd voelt dat soms als een emmer die al bijna vol zit en dan kan ik niet veel extra meer hebben op het werk. Daar was ik gisteren bang voor. Een uur nadat ik met tranen achter de pc zat gisteren op het werk. Mijn emmer zat vrij vol gisteren. Het is het soort werk waar je niet even de emotie knop kan uitzetten. Maar dat ging goed. Puur het werk gaat goed nu, gisteren ook dienst met een heel ontspannen collega. Mijn studie gaat veel moeizamer. Ik loop vast in een enorme schrijf blokkade. Heb faalangst met schrijven voor mijn studie. Daarom is die deadline vandaag ook goed opzich. Moet NU aan de slag en het is niet veel meer. Het doen en morgen vrij. 17 oktober 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Goeiemoche, Ik hoop dat iedereen weer snel terug in het eigen ritme zit. Zo, nu bak thee en broodje, zometeen na een frissen douche weer druk aan het werk hiero, alvast een fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Wanneer heb je vakantie Erik? Want soms ben je daar zo ontzettend aan toe. Even wat rust, even heen verzorgen aan je hoofd maar voor jezelf bezig zijn. Geven is heel mooi maar soms ben je echt uitgegeven en moet je weer een beetje opladen. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 goeiemorgen frummers. kaarsjes branden alweer, Erik een intense concentratie wens ik je voor vandaag toe, misschien vanmiddag een wandeling tussendoor juist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Nu even wandelen LJ even 10 minuten. Dat is een goede suggestie. Over een week vakantie bol maar ook dat is studeren. Maar moet wel af en toe even rust merk ik aan mezelf nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Hoe is het met de pijn Hannah? Een beetje minder nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Is dat om te kijken of die steentjes er vanzelf uitkomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 nee boll, omdat urine zeven gewoon leuk is... eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Alcohol irriteert je maag en darmen, darmen gaan gek doen (ze ontrekken geen vocht een de ontlasting en werken alles er versneld uit). Ik leefde op loperamide/movicolon toen ik nog teveel dronk. Heel veel water of slappe thee drinken vandaag Wijffie. Dat is sws goed voor een dag na de misstap gisteren. Goed je te zien op het dagpact.....knietjes schoon opstaan en weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 nee boll, omdat urine zeven gewoon leuk is... Hahaha nee ik bedoel, die dingen moeten toch eerst vergruist worden voordat ze in de urine komen? Daarom snapte ik het niet helemaal. Als die dingen de grootte hebben van een knikker zal dat moeilijk gaan. Maar ik heb het wat ongelukkig opgeschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Beste Boll............. Een leuke opmerking ga ik nooit uit de weg op deze sombere troosteloze dag... Wij zeggen dan hier in de Zeisterse volksmond " heerlijk weer om een erfenisje te verdelen " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Hier is het "aan-de-schoonmaak-weer" dus ik ga aan de schoonmaak weer (ook goed om je hoofd leeg te maken) ..................mijn hoofd is vandaag zo leeg, dat er niets schoon te maken valt............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Beste kanjers, somber weer en tijdens het lezen, voel ik het verdriet op het forum, STERKTE ALLEMAAL! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden