Spring naar bijdragen

Zaterdag, 3 oktober 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Een AA gedachte voor vandaag: het werk van de deugd zal de vrede zijn

En haar uitwerking zal kalmte en vertrouwen zijn voor altijd.

God geef me kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen.

Moed om te veranderen wat ik kan veranderen.

En wijsheid om tussen deze twee onderscheid te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Jane,

 

Ja ik zag je net al goede morgen wensen in bij welke muziek houd je het niet droog. Deed me herinneren dat ik yerba mate thee moet bestellen.

 

Goede morgen iedereen

 

Het leven is de laatste tijd wel steeds werk studie slapen (repeat) is nu eenmaal zo. Aan de slag maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal. Weekend vind ik best zwaar. Begon gistermiddag al goed toen Sis me vroeg te blijven voor een wijntje. Hoe gezellig het ook klonk heb ik het weggewuifd en haar gezellig weekend gewenst. Ook weer gister niets gedronken. Vandaag word ook weer een zware want er is een gezellig stadsfeest en als ik daar naar toe ga dan weet ik dat het mis gaat. En heb ik dat wijntje thuis al bijna verdiend in huiselijke sfeer die gedachte krijg ik niet uit mijn kop......................

pffff het is een strijd. 

Fijne dag allemaal, zoontje en ik gaan zo een vriendje supporteren bij de voetbal. Nog nooit eerder gedaan maar doorbreek de sleur lees ik hier en daar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heftige draad gisteren .Zelfs denk ik voor mij zelf dat ik mensen met respect wil benaderen iedereen is anders en dat mag ook .Vaak kan en geschreven wordt harder overkomen als dat ik het persoonlijk aan iemand zeg hier hou ik ermee rekening en hoop ook dat andere dit doen .Als mensen hier hun problemen of verhaal schrijven vindt ik dit geen klagen .Ik wil graag iets positiefs aan dit forum bijdragen en niet veroordeelen .Wij hebben allemal een probleem en allemaal mogen wij er zijn , zo vind ik .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In aanvulling op de draad van gisteren.

Zo gauw je als forumlid een ander gaat voorschrijven wat of hoeveel hij of zij hier wel of niet mag schrijven, stel je jezelf boven een ander. En dat is nooit, maar dan ook nooit, gerechtvaardigd.

Daarom hou ik het maar bij mijn oordeel, dat soms automatisch opkomt, te neutraliseren En soms scrollen, als het voor mij niet interessant is. Die vrijheid heb ik. Ik kan het forum niet naar mijn hand zetten, gelukkig maar. Anders werd het een theekransje van gelijkgestemden. Dat is voor mij minder boeiend.

Voorlopig vind ik het nog wel boeiend om alle miniverhaaltjes over verschillende levens te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pact dan zit je dr ook echt aan vast? 

Bruine bonen soep klinkt heerrrrlukst maar dat durf ik nog niet aan want mijn darmen zijn nog niet wat ze moeten zijn. 

Nog steeds loperamyde nodig en stjonk as een húske (begrepen dat er hier en daar onder de forummers ook friezen zitten) 

Stront poep kak praatje dus maar das hier dagelijkse kost met die 8 jarigen

Ik zo boodschappen doen en kap open van de cabrio. Daar kan ik dan wel weer enorm blij van worden.

ohw en strakjes met een grote boog om de voetbal kantine gelopen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...