Gast Gipsy25 Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Goedemorgen, Vandaag neem ik me voor om niet te drinken. Als ik trek krijg meld ik me hier. Voor mij is dat nu even heel belangrijk. Dagpact Gipsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 (bewerkt) Goedemorgen allen, Kaboutertje, proficiat met je dochter haar verjaardag! Zo, zometeen maar eens beginnen met een stevige koude douche,.. 27 september 2015 bewerkt door Charlie40 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Goedemorgen, Eline is haar inlogcode kwijt, ze meldt zich weer als ze het opgelost heeft. Kabouter, gefeliciteerd met je dochter. Fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Goedemorgen...... Brrrrrr...... Koud buiten... FC op nippertje gelijk gespeeld " op die akker " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 (bewerkt) Goeie zondag morgen. Dagpact:Gipsy jowan edit:typo 27 september 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Onrustig geslapen, geen idee waarom... Zo in de sauna dus maar proberen wat uurtjes bij te slapen alhoewel dat met een kletsgrage zus niet mee zal vallen. Nu eerst effe een bakkie. Dagpact : Gipsy jowan Blondie 27 september 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Gefeliciteerd met je dochter, Kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Van harte gefeliciteerd met je dochter Kaboutertje. Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 (bewerkt) Goedefrummers, Was er een directe aanleiding voor Gipsy? Blijf maar regelmatig hier dan. Straks met mijn e-ticket naar het Van Gogh museum. Mag ik lekker langs de lange rij lopen en direct naar binnen (als het goed is met e-ticket op tijdstip en museumkaart). Vanmiddag studie en ik wil afsluiten met een fijne Filmhuisfilm. Maar als het zonnetje zo lekker blijft, dan ook een wandeling. NB: Eline meldt via een andere kanaal dat ze haar inlog kwijt is. Ze heeft in ieder geval een gezellig weekend met haar dochter. 27 september 2015 bewerkt door Burchill Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 goeiemorgen frummers. Veel plezier met je tweelingzus dan maar Blondie lekker uitrusten tussen het kletsen door. Ik spreek met mijn zus altijd af, niet in de sauna te praten en tussen de rondjes "matig"( ) en daarom ga ik het liefst alleen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Eline ook een fijne dag!! En gauw je codes vinden hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Goedemorgen beste mensen. Ook hier een zonnetje in de tuin. Geen plannen voor vandaag, ik ga eens kijken wat ik ga doen. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Ik overweeg zelfs om een stranddoek bij mijn zaalvolleyspul in de tas te verstoppen, zo mooi lijkt het weer wel. Haast geen wind blauwe lucht en zon, als het nu april was dan lag ik er al waarschijnlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 In de benen hier. Bodempje gelegd van een gebakken eitje en een pot koffie. Tijd om alles eruit te zweten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Maak er een onvergetelijk mooie dag van Kabouter en dochter samen. Van harte met je dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Goedemorgen frummers. Hier is het zonnetje al weer verjaagd door grijze wolken. Maar de koffie en thee staan klaar Kabouter van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je docher, 13 alweer. Moet ik altijd denken aan dat zo mooie 'meisjes van 13' van Paul van Vliet.... Hoop dat jullie een fijne dag hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Kabouter fijne dag! Ik ben vanmorgen naar de doop door onderdompeling van mijn 16 jarig nichtje. Liefs Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 (bewerkt) Zo, Heerlijk opgeknapt van een lekkere frisse douche, heerlijk ontbijt met boterham met haring, uitjes en rauwkost, een bak lekkere koude witte thee en een beker warme melk, ik kan er weer tegen. Vanmiddag gaan de wandelschoenen weer aan, dat staat al vast! Heerlijk weer weer vandaag, dus geniet er van, Fijne dag alvast allemaal! Groet, Charlie,.. PS. Ik ben in 'WERKING FORUM' een draadje aan het bijhouden met een overzichtje van de meest gangbare smiley's op deze site, wellicht dat je er inspiratie aan hebt en/of een leuke aanvulling is ook van harte welkom, zeker interessant voor bijvoorbeeld nieuwkomers zoals ikzelf! 27 september 2015 bewerkt door Charlie40 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Blij dat ik mijn eigen ontbijtje mocht klaarmaken Charlie. Bak havermout met kaneel en 1 banaan in stukjes. Ik houd wel van hartig ook, dus wissel af met gebakken eitje op brood of tosti's. Moet er eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat haring als ontbijt nog nooit bij me is opgekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Lady Jane, Het beviel me overigens prima! Doe ik ook niet dagelijks natuurlijk, meestal boterhammetjes kaas/pindakaas (iets in die geest), maar die maatjesharing lag me zo te verleiden, ik kon het niet meer laten. Nou ja, vis is gezond denk ik dan maar, zal het ook als ontbijt ook geen kwaad kunnen toch!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 integendeel heel gezond denk ik zelfs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 (bewerkt) integendeel heel gezond denk ik zelfs! Jouw ontbijt klinkt ook prima, zeker met kaneel en banaan.Oké, nog meer tips,.. iemand,.. (???) 27 september 2015 bewerkt door Charlie40 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 En die flessen van gisteren, Ietje? Weet je al wat je daarmee gaat doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Even goedemorgen wensen. Alweer 2 uurtjes gewerkt. Straks naar ex voor de koffie en een wandeling Vanmiddag en vanavond weer werken. Stralende dag vandaag, fris, maar mooi Fijne dag allemaal, Kabouter gefeliciteerd met je dochter. En ja, doet me ook denken aan het liedje van Paul van Vliet; Meisjes van 13, er net tussenin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Goede morgen , hier schijnt ook de zon .Van dag nog even inpakken en alles klaar maken voor de kids .Vind het ook spannend om even weg te zijn maar verheug mij er ook op . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden